Select Page

اشتباهات رایج در باربری و اسباب کشی , باربری آربی در تهران : بار همانطور که می دانید هر کدام از ما ممکن است در زمان اسباب کشی به صورت ناخواسته دچار اشتباهاتی شویم که البته برخی از آن ها جبران ناپذیر هستند و در چنین شرایطی هم زمان و هم پولتان را از دست داده اید. اما نمی توانیم اینگونه بگوییم که با استفاده از خدمات بسته بندی و حمل و نقل و اسباب کشی دچار هیچ به صورت صد در صد مشکلی نمی شویم بلکه می توان مشکلات را به حداقل رساند.

اشتباهات رایج در باربری و اسباب کشی

هر چقدر که شما بتوانید از خدمات شرکت های اتوبار و نحوه ی استفاده از خدماتشان بیشترین اطلاعات را داشته باشید قطعا زیادترین بهره را نصب خود خواهید کرد. در ادامه این پست به اشتباهات رایجی اشاره شده که بهتر است آنها را در زمان اسباب کشی به خاطر داشته باشید تا بتوانید به بهترین شکل از عهده اینکار بربیاید. با آربی بار همراه شوید…

1) انتخاب زمان نامناسب برای اسباب کشی

اولین گزینه ی که شاید شما کمتر به آن دقت کنید زمان اسباب کشی است. شما باید زمانی اقدام نمایید که از وضعیت مکان فعلی تان ارزیابی صحیحی را داشته باشید و همچنین از پیش تر محل جدید را اماده نموده باشید. اگر این دو مورد به درستی انجام نشده باشد می تواند زمینه ی برای بروز زحمت یا دردسر برایتان باشد. همیشه سعی کنید که به آرامی در ذهن خود تمام چیزها را مرور کنید و به این فکر باشید که زمان مناسب برای جابه جایی فرا رسیده یا خیر.همچنین از میزان تعرفه ی باربری در زمان های مختلف نیز جویا شوید.

اشتباهات رایج در باربری و اسباب کشی

اشتباهات رایج در باربری و اسباب کشی

2) موفق نشده اید که بودجه ی را به باربری اختصاص بدهید

باید از قبل برای اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل بودجه ی را کنار بگذارید و اگر اینکار را انجام ندهید در واقع یک مشکل بزرگ را برای خودتان به وجود اورده اید. حالا ممکن است در مورد هزینه های لازم سوالاتی را داشته باشید که باید برای استعلام قیمت از شرکتهای ارائه دهنده ی این خدمات کمک بخواهید.

3) تحقیق و پرس جو نکردن در مورد شرکت باربری

متاسفانه یکی از مشکلاتی که بارها آن را مشاهده می کنیم انتخاب بدون آگاهی شرکت های اتوبار و باربری توسط مشتریان است. این مورد می تواند هزینه های زیادی را برایتان به همراه بیاورد پس در انتخاب آن نهایت دقت را بکار بگیرید و از افرادی که از شرکت استفاده کرده اند پرس و جو کنید.
سعی کنید از روش های مختلفی برای شناسایی بهترین شرکت استفاده کنید و در نهایت استعلام قیمت را انجام بدهید تا بتوانید موفق شوید.

4)فکر کردن در مورد اینکه هیچ شرکتی نمی تواند به شما خدمات مناسب ارائه بدهد

این طرز فکر غلط می تواند شما را به دردسر بیاندازد و منجر به عدم موفقیت شما شود. شرکت های که چنین خدماتی را ارائه میدهند همواره سعی می کنند تا پرسنل مجرب و حرفه ی را استخدام کنند که در کوتاه ترین زمان اثاثیه منزل واداره و… را بسته بندی کرده و سپس به محل جدید ببرند. همیشه در نظر داشته باشید که مشتری مداری منجر به محبوبیت و معروفیت شرکت نزد مشتریان میشود.پس نیازی نیست در مورد این گزینه نگرانی های را داشته باشید.

5)مخفی کردن برخی از لوازم و وسایل از دید کارکنان شرکت باربری

عده ی فکر می کنند که هر چقدر لوازم و وسایل را به کارکنان شرکت باربری کمتر نشان دهند در هزینه ی نهایی اسباب کشی تاثیر خواهد داشت. اگر چنین کاری را انجام بدهید سبب شده اید که مشکلات شما دو برابر گردد. مثلا برای اینکه در روز جابه جایی از ماشین کامیون برایتان استفاده شود ، وانت بار ارسال می شود و در نهایت به دلیل عدم فضای کافی برای اثاثیه شما، مشکلات جدی برایتان رخ میدهد.

6)در قیمت های که در تماس تلفنی به شما داده می شود تکیه نکنید

nv اشتباهات رایج در باربری و اسباب کشی برخی از شرکت های باربری ممکن است در تماس تلفنی به شما قیمت باربری را بدهند که با هزینه ی اصلی متفاوت باشد پس نباید به چنین قیمتهای اکتفا کنید.

7) اولین آگهی را که می بینید آن را قبول می کنید

نیازی نیست که با اولین آگهی ،شرکت باربری را قبول کنید بلکه به چندین شرکت زنگ بزنید و در مورد خدمات و هزینه هایشان سوال کنید تا اطلاعات کلی از آنها را بدست بیاورید سپس بهترین شرکت را انتخاب نمایید.

8) بیمه باربری وسایل را چک نمی کنید

با وجود اینکه شرکتهای اتوبار تهران اثاثیه و وسایل شما را در زمان حمل بار و اسباب کشی بیمه می کنند ولی توصیه می شود خودتان در اینکار پیش قدم باشید و به موضوع بیمه دقت کنید مخصوصا اگر در میان وسایل شما ، لوازمی وجود دارد که قیمتی و با ارزش هستند.
مواردی که در قسمت فوق ذکر کرده ایم تنها هشت مورد از اشتباهات رایج در زمینه باربری بود که البته شما باید با بدست آوردن اطلاعات کامل در خصوص باربری، درصد رخ دادن این اشتباهات را به صفر برسانید.