Select Page

باربری جماران

 اسباب کشی را می توان یکی از کارهای سخت دانست البته اگر به اصول آن آگاه نباشیم.   بهتر است بدانید اگر قصد دارید در عید نوروز اسباب کشی کنید ، پلیس این کار را ممنوع اعلام کرده و فقط شما می توانید با مجوز و هماهنگی کلانتری محل تان اینکار را انجام بدهید. اسباب کشی در عید نوروز تنها با هماهنگی و مجوزهای لازم صورت خواهد پذیرفت.


شماره های تماس آربی بار در شعبه باربری جماران

شعبه شرق تهران  77591589

شعبه شمال تهران 22922567

شعبه مرکزتهران  88561097

شعبه غرب تهران 44615664

شعبه جنوب تهران 66849524

انتقادات وپیشنهادت 09339999719


 اتوبار جماران

اسباب کشی دارای مراحل مختلفی است که نیاز می باشد تا آن ها را پشت سر بگذاریم. در ادامه شما می توانید این مراحل را مطالعه نمایید:

  1. برنامه ریزی کنید

در صورتی که در زمینه اسباب کشی تجربه ی ندارید باید به دنبال اطلاعات کافی در این زمینه باشید.  شما می توانید در اینترنت جستجوهای را انجام بدهید و مسائل مرتبط با آن ها را یاد بگیرید.
از اصلی ترین مراحل برای اسباب کشی برنامه ریزی است که شما باید برای اینکار حداقل ده روز زمان را تعیین کنید.  به سادگی از کنار آن نگذرید و بدانید که این مرحله مهمی است و سهل انگاری از آن موجب می شود که شما خسارت های مالی را ببینید.  مطمئن باشید اگر این مرحله به درستی پشت سر گذاشته نشود برایتان مشکلاتی به وجود می آید که شما را ناراضی و ناراحت می کند.

اتوبار و باربری جماران

اتوبار و باربری جماران , اتوبار جماران , بسته بندی لوازم منزل در جماران

2) جمع آوری اثاثیه

زمانی که می خواهید وسایل خود را جمع آوری کنید باید اول از هر چیزی به سراغ وسایل غیرضروری بروید.  در واقع وسایل غیرضروری مثل مبل، میزها و… هستند که شما در اسباب کشی اصلا به آنها نیازی ندارید. جمع آوری این وسایل را روزهای اخر انجام بدهید.

3) با آربی بار تماس بگیرید

اتوبار مطمئنی را انتخاب کنید که بتواند به بهترین شکل وسایل شما را جابه جا کند.  با باربری تماس بگیرید و روز و ساعت را به صورت دقیق رزرو نمایید.  بهترین کار این است که شما سه روز پیش تر برای اینکار اقدام نمایید.  هر سوالی در مورد کارگران، چگونگی جابه جایی و… دارید را از باربری بپرسید.  در مورد قیمت و تعرفه هایشان نیز اگاهی کاملی بدست بیاورید.

4) نظافت و بررسی

پیش از اینکه بخواهید با  باربری به محل جدید بروید حتما آن را به خوبی تمیز کنید و نظافت را انجام بدهید.  اگر نیازی به وسیله ی دارید حتما آن را تهیه کنید.  می توانید حتی قبل از اینکه بخواهید به باربری تماس بگیرید نظافت را به خوبی انجام داده و تصویری از نحوه ی چیدمان را نیز ترسیم کنید.  اتاق ها را برای خواب و پذیرایی و کودک تعیین نمایید.
پس از اینکه حتی جابه جایی را انجام دادید خانه ی قدیمی خود را نیز نظافت کنید.  در واقع اینکار ضروری است چون ممکن است خانواده ی که می خواهند در خانه ی قدیمی تان ساکن شوند زمانی برای نظافت را نداشته باشند.  یا اینکه شما چیزی را از قلم انداخته باشید و آن را جمع آوری نکرده باشید.  که با نظافت کردن می توانید مطمئن شوید تمامی وسایل را به منزل جدید انتقال داده اید و چیزی را جا نگذاشته اید.

5) چیدن وسایل

در صورتی که شما با باربری تماس گرفته باشید به راحتی می توانید وسایل را به منزل جدید انتقال بدهید و البته در چیدمان نیز راحت تر خواهید بود.
در پایان به شما توصیه می کنیم وقتی به خانه جدیدتان رفتید تمامی قفلها و کلیدها را تعویض نمایید و از مدلهای جدید و بروز استفاده کنید تا علاوه بر رعایت ایمنی کامل شما از خطرات احتمالی سرقت نیز رها شوید.

فعالیت‌های زیر بخشی از خدمات باربری و اسباب کشی ما در اتوبار آربی بار تهران شعبه باربری جماران است:

بسته بندی تخصصی با کارگران آقا و خانم.
حمل و نقل و جابه جایی انواع لوازم سنگین و اثاثیه‌های حساس و شکستنی.
ارائه خدمات باربری ۲۴ ساعته و شبانه روزی حتی در ایام تعطیل.
کارگران ماهر و کارآزموده در جابه جایی و حمل بار.
ارائه دهنده خدمات باربری و اسباب کشی داخل شهری و بین شهری .
استفاده از ماشین‌های حمل بار لوکس و تمیز (با کف موکت کاری شده و سقف عایق بندی شده).
بهره‌گیری از رانندگان آشنا به مسیر و پر تجربه.
بسته بندی تخصصی وسایل با ابزارهای مدرن و روش‌های نوین در بسته بندی.