Select Page

اتوبار جنت آباد آربی بار :

باربری جنت آباد با چندین سال سابقه در امر حمل و نقل و جابجایی اثاث منزل ، ادارات و جهاز عروس در خدمت شما عزیزان ساکن در منطقه جنت آباد می باشد. شرکت اتوبار جنت آباد با استفاده از کادری آگاه و کارگرانی توانا و همچنین استفاده از بهترین وسایل و ماشین ها به ارائه خدمت می پردازد.

 


شماره های تماس آربی بار شعبه باربری جنت آباد:

شعبه شرق تهران  77591589

شعبه شمال تهران 22922567

شعبه مرکزتهران  88561097

شعبه غرب تهران 44615664

شعبه جنوب تهران 66849524

انتقادات وپیشنهادت 09339999719

 

باربری جنت آباد

امروزه شرکتهای حمل و نقل داخل شهری و باربری به صورت حرفه ای و تخصصی فعالیت حمل اثاثیه اداری، اسباب کشی و اموری مشابه آن را انجام می دهند. جا به جا کردن لوازم یک منزل، شرکت یا ساختمان کار هر فردی نیست. کمترین آسیب جا بجایی لوازم به کمک افراد ناوارد میتواند آسیب رسیدن به لوازم باشد. شرکتهایی که به صورت تخصصی و با مهارت و تجربه کافی در زمینه ارائه خدمات باربری و جابجایی لوازم بپردازند، در واقع کم است. شما میتوانید باربری ارزان و مطمئن را با کمک گرفتن از باربری آربی بار تجربه کنید.

اتوبار جنت آباد

اتوبار جنت آباد

شرکت باربری آربی بار تهران شعبه باربری جنت آباد آماده ی ارائه خدمت به منظور حمل و انتقال کالا و اسباب کشی های شهروندان محترمی که در هر نقطه ی منطقه ی جنت آباد ساکن هستند می باشد . این شرکت بهترین خدمات را با استفاده از کارگران با تجربه و حرفه ای به منظور جا به جایی کالا و و سایل شما , و همچنین با استفاده قرار دادن کارتن ها و جعبه های مرغوب جهت بسته بندی کالاها و و سایل شما شهروندان عزیز ارائه می دهد .
به منظور انتقال کالاهایتان و اسباب کشی / نام اربی بار تهران شعبه اتوبار جنت آباد را به خاطر بیاورید .