Select Page

باربری سردار جنگل

 

آربی بار در باربری سردار جنگل با بیش از چندین سال سابقه کاری در حوزه حمل بار و اسباب کشی به صورت درون شهری و برون شهری زیر نظر اتحادیه باربری فعالیت کرده است. و توانستیم رضایت مردم را جلب کنیم، ارسال برون شهری از تهران به سایر شهرستان هاست که با بالاترین امکانات و قیمت بسیار مناسب و ارائه تخفیف در محله سردار جنگل تهران و ماشین های ایمن و مطمئن در خدمت شما مشتریان عزیز قرار خواهد گرفت.

چرا باربری سردار جنگل

  • بسته بندی اثاثیه منزل با استفاده از جدیدترین بسته بندی وسایل
  •  حمل بار به صورت شبانه روزی 24 ساعته
  • ارسال وسایل نقلیه مناسب و کارگران ماهر و آموزش دیده برای حمل بار و بسته بندی وسایل
  • ارائه بیمه نامه و بار نامه

باربری سردار جنگل

خیابان سردار جنگل

خیابان سردارجنگل یکی از خیابان‌های شمال‌غرب شهر تهران است که در محله پونک در منطقه ۵ شهرداری تهران قرار دارد. خیابان سردارجنگل از بزرگراه همت به بالاتر از بزرگراه آبشناسان ادامه می‌یابد، و به خیابان لادن در شمال می‌رسد. این محله نسبت به محله‌های مرکزی تهران شلوغ نیست و از هوای تمیزی برخودار است. مرکز خرید بوستان، پارک شاهد، پارک نسترن و چند بانک از اماکن موجود در این خیابان هستند.

هزینه باربری سردار جنگل

هزینه باربری برای اکثر خانواده ها اهمیت ویژه ای دارد به همین دلیل آربی بار توجه ویژه ای به آن کرده و هزینه باربری خود را با توجه به نیازهای کاربران تا حد زیادی کاهش داده است. معمولا هزینه باربری سردار جنگل در تمام باربری ها با توجه به هزینه باربری اعلام شده توسط اتحادیه باربری مشخص می شود. همچنین آربی بار در اتوبار سردار جنگل تخفیف 20 درصدی را در سردار جنگل در نظر گرفته است. جهت دریافت تخفیف با شماره ۴۴۶۱۵۶۶۴ تماس بگیرید.

 

اتوبار سردار جنگل

اتوبار سردار جنگل یکی از شعبات شرکت باربری آربی بار در محله پونک در غرب شهر تهران قرار دارد و در منطقه 5 تهران واقع شده است. اتوبار در محله سردار جنگل باید دارای تیم کارگر و راننده مجرب و وظیفه شناس باشد و دارای بهترین خودرو های اتوبار جهت حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی در این محله باشد. یکی از خدمات ویژه آربی بار بیمه کردن وسایل شما به جهت خسارت های احتمالی است که به صورت رایگان وسایل شما را بیمه می کنیم.

اتوبار سردار جنگل در زمینه حمل بار و  اثاثیه منزل و جهیزیه عروس با کادری حرفه ای و خوش اخلاق در خدمت همشهریان عزیز می باشد. اتوبار سردار جنگ به صورت شبانه روزی و برای سهولت در کار همشهریان عزیزدر دو شیفت شب و روز به صورت تخصصی آماده ارائه خدمات می باشد.

 

خدمات اتوبار سردار جنگل

  •  حمل وسایل سنگین
  • بسته بندی وسایل
  • بیمه بار
  • کامیون مسقف