Select Page

باربری شهرک نفت زیرنظر شرکت بین المللی آربی بار خدمات خود را به همشهریان عزیز در این محله ارائه می‌کند. شرکت ما با بیش از یک دهه تجربه در زمینه بسته بندی وسایل و اثاثیه با روش های جدید و اروپایی، حمل بار و باربری آماده خدمات رسانی به شما عزیزان است. هم اکنون با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان و تخفیفات ویژه آگاهی پیدا کنید. فراموش نکنید که کارشناسان ما ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما هستند.

شماره های تماس باربری شهرک نفت

شمال: ۲۲۹۲۲۵۶۷

غرب: ۴۴۶۱۵۶۶۴

جنوب: ۶۶۸۴۹۵۲۴

شرق: ۷۷۵۹۱۵۸۹

مرکز: ۸۸۵۶۱۰۹۷

 

معرفی محله شهرک نفت

شهرك نفت در اطراف بزرگراه ارتش قرار دارد و یکی از بهترین محلات بالا شهر تهران است که خوش آب و هوا است و اکثر زمین‌های این محله در اختیار کارکنان وزارت نفت است و امکاناتی که در این محله تاسیس شده به قدری وسیع و گسترده است که هر کسی که در این محله زندگی می‌کند می‌تواند به راحتی به امکانات شهرک نفت دسترسی داشته باشد.

 

باربری شهرک نفت

 

خدمات باربری شهرک نفت

شرکت آربی بار در باربری شهرک نفت به جهت خدمات ویژه ای که به مشتریان خود ارائه می کند، مورد اعتماد آنها قرار گرفته است. این خدمات عبارتند از:

  • پرسنل مجرب آقا و خانم با سالها تجربه در زمینه حمل بار
  • دارای کادر مجرب مخصوص حمل اثاثیه شما
  • ارائه بیمه نامه معتبر و گارانتی تمامی اثاثیه شما
  • تجهیزات مدرن در زمینه حمل اثاثیه منزل و ادارات
  • پاسخگویی شبانه روزی در طول کل هفته
  • قیمت ها بر اساس نرخ مصوب اتحادیه باربری
  • استفاده از انواع ماشین ها در اندازه های مختلف با کف موکت و مسقف
  • تخفیف ویژه ۳۰ درصدی
  • آگاهی از طرح های ترافیک شهری و استفاده از آن جهت حمل بار در ساعات مناسب

بیشتر بخوانید: باربری نارمک

 

اتوبار شهرک نفت

اتوبار شهرک نفت با کارگران با تجربه و انواع ماشین ها شامل خاورها، نیسان، وانت بار و دیگر ماشین های باربری مجهز متناسب با بار شما آماده انجام اثاث کشی های شما عزیزان در شهرک نفت می باشد. اتوبار شهرک نفت تحت نظر شرکت آربی بار بوده و خدماتی مثل بسته بندی اثاثیه منزل و ادارات با جدیدترین روش های اروپایی و همچنین حمل بار را نیز انجام می‌دهد. تمامی تعرفه های آربی بار زیر قیمت بوده و با تخفیف ۳۰ درصدی انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: باربری حشمتیه

 

تعرفه ها در باربری شهرک نفت

از آنجا که تعرفه های خدماتی چون بسته بندی، حمل بار و باربری کاملا متنوع و متفاوت است، بهترین راه برای آگاهی از تعرفه ها، تماس با ما از طریق راه های ارتباطی است که در اختیار شما قرار داده شده است. از عوامل تاثیرگذار بر تعرفه ها در باربری شهرک نفت میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعداد کارگران
  • نوع ماشین درخواستی
  • حجم وسایل و اثاثیه شما
  • بسته بندی اثاثیه
  • تعداد طبقات ساختمان

راه حل چست؟ بهترین کار تماس با باربری شهرک نفت و استفاده از خدمات مشاوره رایگان ماست. هم اکنون از طریق راه های ارتباطی که در اختیار شما قرار گرفته، با ما تماس حاصل فرمایید.

با این حال قیمت های ما به طور متوسط در شهر تهران به صورت زیر می باشد:

نوع خدمات ساعت قیمت (هزار تومان)
خاور 3 300-500
نیسان 2 100-150
کارگر 3 40

 

بیشتر بخوانید: باربری نظام آباد

 

بسته بندی وسایل و اثاثیه در باربری شهرک نفت

در شرکت باربری ما از لوازم و تجهیزات پیشرفته به سبک اروپایی برای بسته بندی لوازم و اثاثیه استفاده می شود. پیش از بسته بندی وسایل، آن ها از نظر نوع و جنس شان از هم تفکیک می شوند و هر کدام در دسته خاص خود قرار میگیرند و سپس اقدام به بسته بندی میشود. فضای خالی بین وسایل با فوم ها و مواد صنتی نرم مخصوص پُر میشوند تا از آسیب رسیدن به وسایل بر اثر برخورد با یکدیگر جلوگیری شود.

وسیله های شکستنی و حساس مانند ظروف و وسایل برقی آشپزخانه با شیوه نوین بسته بندی میشوند. همچنین وسایل سنگین مانند پیانو و یخچال های ساید بای ساید باید بسته بندی ویژه ای داشته باشند تا در حین حمل بار با کوچکترین برخوردی آسیب نبینند. افراد ما دسته بندی وسایل را به صورت مخصوصی انجام می دهند به شکلی که روی هر بسته مشخص میشود  که داخل آن بسته چه نوع وسیله ای وجود دارد و مربوط به چه شخص یا مکانی است.