Select Page

شرکت باربری و اتوبار آربی بار خدماتی در زمینه بسته بندی و حمل اثاثیه منازل و ادارات در باربری طرشت به مشتریان عزیز ارائه می دهد. اگر قصد حمل بار با بهترین ماشین ها و افراد و رانندگان با تجربه را دارید، هم اکنون با آربی بار تماس گرفته و با مشاوران ما در ارتباط باشید.

تلفن های تماس:

شمال: ۰۲۱۲۲۹۲۲۵۶۷

غرب: ۰۲۱۴۴۶۱۵۶۶۴

جنوب: ۰۲۱۶۶۸۴۹۵۲۴

مرکز: ۰۲۱۸۸۵۶۱۰۹۷

شرق: ۰۲۱۷۷۵۹۱۵۸۹

 

باربری طرشت

باربری طرشت

طرشت از مناطق قدیمی تهران بوده که در گذشته جزء روستاهای اطراف تهران محسوب می شده است. این منطقه به دلیل خوش آب و هوا بودن جزء ییلاقات تفریحی تهران محسوب میشده است.

امروزه طرشت در تقسیم بندی مناطق تهران در منطقه‌ی ۲ شهرداری تهران واقع شده است. طرشت از شمال به بزرگراه شیخ فضل الله نوری، از شرق به بلوار تیموری و بلوار اکبری، از جنوب به خیابان آزادی و از غرب به بزرگراه جناح منتهی می شود.

از آنجا که باربری یک کار تخصصی است باید در انتخاب شرکت باربری دقت نمود. اگر در این زمینه دقت کافی به عمل نیاید، آسیب رسیدن به وسایل تقریبا اجتناب ناپذیر است. امروزه باید شرکت های باربری دارای گواهی نامه معتبر در این زمینه باشند.

شرکت آربی بار در باربری طرشت با بیش از یک دهه تجربه در زمینه های بسته بندی اصولی، حمل اثاثیه، اتوبار و حمل بار توانسته خدمات ارزنده ای به مشتریان خود ارائه دهد. از آنجا که آربی بار در بیشتر نقاط تهران دفتر نمایندگی دارد، شما می توانید با ما تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن از خدمات باربری آربی بار بهره مند شوید.

خدمات آربی بار در باربری طرشت

شرکت ما در باربری طرشت خدمات ویژه ای به مشتریان خود ارائه می کند. از مهمترین این خدمات میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تخفیف ۳۰ درصدی به تمام مشتریان
  • بیمه رایگان
  • ماشین ها و کامیون های کف موکت متناسب با اندازه بار
  • رانندگان حرفه ای
  • بسته بندی اصولی بار
  • استفاده از فوم های مخصوص برای جلوگیری از آسیب به بار
  • افراد با تجربه حداقل یک دهه در زمینه باربری
  • پاسخگویی همه روزه حتی روزهای تعطیل
  • ارسال بار به سراسر نقاط کشور
  • ارسال بار به خارج از کشور
  • مشاوره رایگان

باربری ولیعصر

باربری اکباتان

باربری شهرک غرب

بسته بندی و حمل اثاثیه منزل در باربری طرشت

باربری و اتوبار طرشت

ما علاوه بر باربری، مسئولیت بسته بندی و حمل اثاثیه را نیز بر عهده می گیریم. اگر میخواهید بسته بندی وسائل شما کاملا اصولی و مطمئن انجام شود، حتما با ما در باربری طرشت تماس بگیرید.

همواره یکی از بهترین راه ها برای جلوگیری از ضرر و زیان، سپردن کارها به افراد باتجربه است. شرکت آربی بار می‌تواند گزینه بسیار مناسبی در زمینه بسته بندی اثاثیه باشد. زیرا ما با استفاده از فوم های مخصوص درصد خسارت وارده به وسایل را به صفر می رسانیم.

هزینه باربری طرشت

هزینه باربری طرشت بسته به نوع و حجم وسایل و همچنین مقصد حمل بار می‌تواند متفاوت باشد. بنابراین بهترین راه حل تماس با آربی بار و دریافت مشاوره رایگان از ما می‌باشد. اما در حالت عمومی می توان گفت قیمت اتوبار برای ماشین های متوسط مانند خاور که  موکت کاری شده اند در اتوبار طرشت در داخل شهر تهران از ۱۲۰ هزار تومان تا ۳۰۰ هزار تومان متغیر است.