Select Page

باربری مرزداران

باربری مرزداران با بیش از یک دهه فعالیت در امر جابجایی اثاثیه و حمل و نقل در خدمت عزیزان تهرانی می باشد. اتوبار مرزداران با استفاده از ماشین های تمیز و کارگران مجرب و همچنین استفاده از وسایل با کیفیت میتواند خیال شما را برای اثاث کشی راحت کند. ما در زمینه جابجایی وسایل منازل و ادرات و شرکت ها جزو با تجربه ترین های این حرفه می باشیم.

باربری مرزداران

باربری مرزداران آماده ارائه خدمات جهت حمل بار و اتوبار و بسته بندی اثاثیه در محدوده مرزداران تهران به شما مشتریان عزیزی که قصد اسباب کشی و حمل بار را در سریع ترین زمان و منصفانه ترین هزینه انجام دهد اگر تجربه و آشنایی کافی در زمینه اسباب کشی و حمل اثاثیه و بسته بندی وسایل را ندارید، نگران نباشید باربری مرزداران می تواند این کار را با شما با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انجام دهد.

آربی بار در اتوبار مرزداران برای حمل بار و جابه جایی وسایل از مجهزترین و به روزترین ماشین ها ازجمله:کامیون،خاور،وانت بار،نیسان به صورت مسقف برای حمل اثاثیه شما هموطنان عزیز استفاده می گردد. آربی بار با استفاده از مدرن ترین متد ها و تجهیزات بسته بندی همواره باعث شده تا در این زمینه توانسته باشیم خدماتی در شان مشتری را به آن ارائه داده باشیم.

 

باربری مرزداران

خدمات ما در اتوبار مرزداران

  • بسته بندی اثاثیه منزل در مرزداران توسط افراد متخصص
  • داشتن کارگران و رانندگان مجرب و خوش اخلاق
  • ارائه مشاوره کاملا رایگان
  • جابجایی و حمل وسایل سنگین همچون یخچال و گاوصندوق
  • ارسال کارشناس
  • بسته بندی هر نوع بار با کارتن ۳لایه و ۵ لایه
  • ارسال کارگر خالی
  • ارائه خودرو های بزرگ و کوچک برای جابجایی اثاثیه ، کالا
  • دارای ماشین های استاندارد و سرویس شده
  • ارائه بارنامه و بیمه نامه رایگان
  • باربری از مرزداران به شهرستان ها

باربری میرداماد

باربری جردن

اتوبار مرزداران

اتوبار مرزداران با کارگران مجرب و خاورها، نیسان، وانت بار و دیگر ماشین های حمل بار مجهز آماده انجام اسباب کشی های شما عزیزان در محله مرزداران می باشد. از ویژگی های آربی بار  دسترسی سریع در تمامی نقاط مرزداران در تمام نقاط تهران، ارائه تخفیف های ویژه، ارایه بیمه بارنامه می باشد. آربی بار دارای مجوزرسمی ازاتحادیه باربری کشور و دارای سابقه سالها تجربه در زمینه بسته بندی اصولی و حمل بار و اثاثیه منزل و ادارات درون شهری و برون شهری است.

مرزداران کجاست؟

مرزداران یکی از محله های محبوب و شناخته‌شده در تهران بزرگ است که در منطقه 2 شهرداری و شمال غربی شهر تهران است.  بلوار مرزداران بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری را به بزرگراه اشرفی اصفهانی متصل می‌کند. این محله با امکانات خاص و قیمت‌های مناسبی که دارد یکی از بهترین و محبوب‌ترین محله‌های تهران به ‌حساب می‌آید.

نام محله مرزداران
منطقه منطقه 2 تهران
محل استقرار شمال غرب شهر تهران
بافت محله آپارتمان‌های نوساز
دسترسی ها بزرگراه جلال آل احمد، بزرگراه بادگار امام، بزرگراه حکیم، بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری، بزرگراه اشرفی اصفهانی
ایستگاه مترو ندارد
ایستگاه BRT دارد

.

شماره های تماس آربی بار شعبه باربری مرزداران :

شعبه شرق تهران  77591589

شعبه شمال تهران 22922567

شعبه مرکزتهران  88561097

شعبه غرب تهران 44615664

شعبه جنوب تهران 66849524

انتقادات وپیشنهادت 09339999719


باید و نبایدهای در این زمینه وجود داشته است که شما باید از آنها اطلاع کافی داشته باشید تا بتوانید بدون استرس و فشار روحی کار را به اتمام برسانید.

باید و نبایدهای مهم در اسباب کشی:

انتخاب باربری مطمئن

اولین اقدام در  باربری این است که شما بتوانید یک شرکت باربری مناسب را انتخاب کنید.  که کارکنان حرفه ی داشته باشد و همچنین خدمات مناسبی را ارائه بدهد.

انتخاب زمان مشخص

یک زمان مشخص را برای باربری در نظر بگیرید و خود و اعضای خانواده را اماده کنید.

چک کردن مکان جدید

به محل جدیدتان بروید و ایمنی بودن تمام سیستم های برقی ، آب و… را بررسی کنید و مطمئن شوید که سالم هستند.  در صورت نیاز به تعمیرات محل جدید حتما چند روز پیش از اسباب کشی اینکار را با دقت انجام بدهید. تمیز کردن محل جدید و نظافت آن را چند روز پیش از اسباب کشی فراموش نکنید.  اگر محل جدید به سم پاشی نیاز داشتن حتما این کار را چند روز پیش از اسباب کشی انجام بدهید.

استفاده از کارتون های مناسب

برای بسته بندی کردن وسایل و اثاثیه حتما از کارتن ها و جعبه های مخصوص اسباب کشی استفاده کنید.   لوازم و وسایلی را که درون جعبه ها می گذارید دسته بندی نمایید و روی هر جعبه مشخص کنید که محتویات آن چیست.

جدا کردن وسایل شکستنی

در زمان باربری حتما دقت کافی به وسایل شکستنی داشته باشید و آن ها را کاملا جدا بسته بندی نمایید و درون کارتن ها را با فوم و مواد دیگر پر نمایید.  در زمان باربری مرزداران به کارگران تاکید کنید که مواظب وسایل شکستنی باشند.

باربری مرزداران

اتوبار و باربری مرزداران , اتوبار مرزداران , باربری مطمئن مرزداران , اتوبار ارزان مرزداران , بسته بندی لوازم منزل در مرزداران , اسباب کشی منزل در مرزداران , آربی بار همراه مطمئن شما در امر باربری.

فعالیت‌های زیر بخشی از خدمات باربری و اسباب کشی ما در اتوبار آربی بار تهران شعبه باربری مرزداران است:

1. بسته بندی تخصصی وسایل با ابزارهای مدرن و روش‌های نوین در بسته بندی.
2. جابه جایی وحمل و نقل انواع لوازم سنگین و اثاثیه‌های حساس و شکستنی.
3. ارائه دهنده خدمات باربری ۲۴ ساعته حتی در ایام تعطیل.
4. استفاده از کارگران ماهر و کارآزموده و توانمند در جابه جایی و حمل بار.
5. ارائه دهنده خدمات باربری و اسباب کشی داخل شهری و بین شهری .
6. استفاده از ماشین‌های حمل بار لوکس و تمیز (با کف موکت کاری شده و سقف عایق بندی شده).
7. بهره‌گیری از رانندگان آشنا به مسیر و پر تجربه.
8. بسته بندی تخصصی با کارگران آقا و خانم.