Select Page

باربری ونک , بهترین  اتوبار در منطقه ونک با کادری مجرب , هزینه و قیمت باربری ونک , اتوبار ارزان قیمت در ونک : در سالهای دور , زمین هایی که در محدوده ی ونک قرار داشتند تحت مالکیت نصرادین شاه قرار داشت که فردی به نام میرزا یوسف اشتیانی این زمین ها را توانست پس از سالها از ناصر الدین شاه خریداری کرده و برای رامنه های کشور در این محدوده ها یک قلعه بنا کرد . ارامنه های عزیز هم با این کار میرزا یوسف شوق فراوانی پیدا کرده و به تدریج فعالیت های خود را به منظور آباد کردن این منطقه اغاز کردند . در سالیان دراز ونک به دو قسمت تقسیم شده بود .


شماره های تماس آربی بار در ونک :

شعبه شرق تهران  77591589

شعبه شمال تهران 22922567

شعبه مرکزتهران  88561097

شعبه غرب تهران 44615664

شعبه جنوب تهران 66849524

انتقادات وپیشنهادت 09339999719

باربری ونک


قسمتی از این منطقه را ارامنه نشین ها تشکیل می دادند و در قسمت دیگر ونک مستوفی ها ساکن بودند . بعد از سالها قسمت هایی از ونک که ارامنه نشین بودند , به آرارات تغییر نام دادند . از سالیان دراز و قدیم درمنطق ی ونک همیشه دوستی ها و سازگاری هایی که مابین ارامنه و مسلمانان پایدار بوده مشاهده شده است . با این حال امروزه با وسیع تر شدن تهران و عزیمت کردن ارامنه ها به دیگر مناطق تهران , تعداد ارامنه ای که در منطقه ی ونک مشاهده می شود بسیار کم است .

از مجتمع هایی که در آن ارامنه های زیادی ساکن می باشند می توان به مجتمع گارنی اشاره کرد . در این منطقه یک باشگاه ارامنه ای وجود دارد به نام آرارات که اوج کار این باشگاه در دهه شصت بود که با تیم ارارات که همگی نیز از ارامنه بودن در لیگ ازادگان فوتبال ایران درخشش فوق العاده ای داشتند .

در محدوده ی میدان ونک مراکز تجاری زیادی را می توان مشاهده کرد با این حال سبک خود منطقه ی ونک مسکونی است . با این حال امروزه منطقه ی ونک را به یکی از با ارزش ترین و مدرن ترین مناطق تهرانی مورد شناخت همگان قرار گرفته است . پارک بسیبار بزرگی در ونک وجود دارد به نام پارک عظیم و بزرگ ملت که همه روزه بخصوص عصرها پذیرای سیل عظیمی از شهروندان و خانواده های تهرانی می باشد . ضمنا توریست هایی که به شهر تهران سفر می کنند نیز , از این پارک زیبا و جذاب , دیدن می کنند .

در منطقه ی ونک چه مراکز خریدی وجود دارد ؟

از بزرگترین و معروف ترین مراکز خریدی که در ونک می توان آن را نام برد , مرکز بزرگ خرید ونک , آیینه ی ونک و مرکز خرید سئول می باشند . با این حال مراکز خرید بسیاری در منطقه ی ونک دایر می باشند که در طول روز افراد بسیار زیادی برای خرید به مرکز تردد کرده و اوقات فراغت های خود را در این مراکز جذاب سیر می کنند .

فضاهای سبز منطقه ی ونک

پوشش گیاهی منطقه ی ونک در شرایط ایده الی قرار دارد . در این منطقه پارک ملت – باغ مستوفی الملک – پارک سئول که همگی از شرلیط پوشش گیاهی مناسبی برخوردار هستند . از باغ مستوفی الملک اگر بخواهیم در موردش حرف بزنیم این باغ زیبا و دیدنی در خیابان سئول واقع شده است . این باغ زیبا که در درون آن یک عمارت شکیل بنا شده است از یادگارهای دوره ی قاجاریه می باشد که جزء آثار ملی محسوب شده و بازدید ان از سال 1381 به عموم آزاد شد . مساحت باغ مستوفی الملک 3 هزار هکتار می باشد که در ان تعداد زیادی درخت میوه قرار داده شده اند . طب نظر کارشناسان عمر برخی از این درختان باغ مستوفی المللک بیش از 200 سال می باشد .

چندین مرکز درمانی در منطقه ی ونک قرار گرفته شده است . در این منطقه همچنین تعداد زیادی مطب پزشکان مختلف را می توان مشاهده کرد , که به منظور انجام خدمت و کار خود منظقه ی ونک را انتخاب کرده اند . در خیابان ملاصدرا بیمارستان بقیه الله قرار دارد , که از بیمارستانهای مجهز و معتبر منطقه ی خاورمیانه محسوب می شود . ضمنا در میدان ونک نیز بیمارستان های محب و رجایی وجود دارند .

در منطقه ی ونک جه مراکز مذهبی و تاریخی وجود دارد ؟

مسجد جامع ونک که در ده ونک قرار گرفته است جزء قدیمی ترین و کهن سال ترین مسجد های استان تهران شناخته می شود . در ضمن در منطقه ی ونک مکان های مشهور و شناخته شده ی بسیاری وجود دارد که نمونه ی این مکان های تاریخی عبارتند از :

  • مسجد جامع ونک
  • باغ ها و قنات های موجود در ده ونک
  • مجموعه ی ورزشی آرارات ( مخصوص ارامنه )
  • زورخانه ی ونک
  • دانشگاه الزهرا
  • حمام تاریخی ده ونک
  • قلعه ی مخصوص ارامنه

شرکت آربی بار تهران آماده ی ارائه ی هرگونه خذدمت در رابطه با انتقال و جا به جایی اسباب و اثاثیه و کالاهای شما در هر نقطه ی ونک که قرار دارید می باشد . می توانید به این منظور با همکاران ما در شرکت آربی بار تماس حاصل فرموده و اطلاعات لازن را دریافت کنید . شرکت آربی بار تهران با سوابق درخشانی که در زمینه ی جا به جایی کالاها و اثاثیه ی منازل و شرکت ها به همت کارگران حرفه ای و صبور بدست آورده موفق شده که مورد اعتماد ساکنین منطقه ی ونک قرار بگیرد .

شرکت باربری و اتوبار ؛  آربی بار با خدماتی که در رابطه با بسته بندی و جا به جایی بار و کلا انجام می دهد , مانند استفاده کردن از مرغوب ترین جعبه و یا کارتن ها جهت بسته بندی لوازم و اثاثیه ی منزل و شرکت ها و همچنین با کمک گرفتن و استفاده کردن از افراد متخصص خبره و حرفه ای در زمینه ی حمل و انتقال بار و کالا و همچنین اسباب کشی , تا کنون بهترین خرمات را به شهروندان تهرانی که قصد اسباب کشی و با انتفال و جا به جایی وسایل و کالاهایی را داشته اند ارائه کرده است .

هدف کلیه ی پرسنل – مدیریت و دیگر عوامل آربی بار تهران کسب رضایت شهروندان تهرانی می باشد .

فعالیت‌های زیر بخشی از خدمات باربری و اسباب کشی ما در اتوبار آربی بار تهران شعبه باربری ونک است:
بسته بندی تخصصی با کارگران آقا و خانم
حمل و نقل و جابه جایی انواع لوازم سنگین و اثاثیه‌های حساس و شکستنی.
ارائه خدمات باربری ۲۴ ساعته و شبانه روزی حتی در ایام تعطیل.
کارگران ماهر و کارآزموده در جابه جایی و حمل بار.
ارائه دهنده خدمات باربری و اسباب کشی داخل شهری و بین شهری .
استفاده از ماشین‌های حمل بار لوکس و تمیز (با کف موکت کاری شده و سقف عایق بندی شده).
بهره‌گیری از رانندگان آشنا به مسیر و پر تجربه.
بسته بندی تخصصی وسایل با ابزارهای مدرن و روش‌های نوین در بسته بندی.