Select Page

باربری گلها , اتوبار گل ها , باربری سریع گلها , اتوبار مطمئن در گلها , آربی بار : اسباب کشی از اصطلاح های می باشد که تقریبا همه ی ما با آن آشنایی داشته ایم و در طول زندگی مان حداقل یکبار مجبور شده اید تا اسباب کشی کنیم. جمع آوری وسایل و لوازم منزل و سپس انتقال آن ها به مقصد از اصلی ترین مراحل در هر باربری محسوب می شود. در واقع اسباب کشی توسط باربری آربی بار از گذشته تاکنون به عنوان یک کار مشقت بار از خانواده ها یاد می شود. اما با وجود این مشکلات و سختی ها باز هم خانواده ها به ناچار باید در طول زندگی شان اقدام به حمل اثاثیه و اسباب کشی نمایند.


شماره های تماس آربی بار در گلها :

 شعبه شرق تهران  77591589

شعبه شمال تهران 22922567

شعبه مرکزتهران  88561097

شعبه غرب تهران 44615664

شعبه جنوب تهران 66849524

انتقادات وپیشنهادت 09339999719


برای اینکه در حمل و نقل و اسباب کشی بتوانید موفق شوید، شرکت باربری آربی بار به کمک تان امده اند تا بتوانید با ارامش و بدون داشتن استرس این فرایند را به اتمام برسانید.

باربری گلها

در اسباب کشی از وسایل و ابزارهای مختلفی استفاده می شود که هر کدام از آن ها مزیت های خاص خود را داشته اند. اما تا به حال درمورد استرچ رپ مطلبی را شنیده اید و می دانید که چه مزیت های در صورت استفاده از آن خواهید داشت؟
استرچ رپ یک نوع نوار است که از جنس پلاستیکی می باشد که دارای مقاومت کششی زیادی می باشید و عموما از جنس پلی اتیلن که دانسیته پایینی داشته ساخته می گردد و در زمان بسته بندی اثاثیه و هر نوع باری از آن استفاده می شود. دقت داشته باشید که استرچ رپ را با عنوان سلفون نیز می شناسند.

استرچ رپ

در بیشتر موارد برای مراقبت و نگهداری از بسته بندی ها در زمان حمل و نقل از این محصول استفاده می شود و همچنین وقتی که بخواهند وسایل را در کنار یکدیگر بگذارند ، اسباب را به وسیله ی آن پوشش میدهند تا جابه جا نشوند و همچنین در صورت برخورد به یکدیگر دچار آسیب نشوند.

اتوبار و باربری گلها

اتوبار گلها

باربری گل ها

برای جلوگیری از آسیب دیدگی و برخورد وسایل از استرچ رپ استفاده می گردد که به عنوان بهترین محصول در چنین شرایطی شناخته می شود و افزون بر اینها در زمان حمل به وسیله کارگران اتوبار از صدمه دیدن به آنها به صورت کامل جلوگیری میکند.
استرچ رپ ها با توجه به نوع کاربرد دارای ضخامت و اندازه های مختلفی می باشد که از رایج ترین و پراستفاده ترین آن ها می توان به نوارهای استرچ ضد استاتیک، استرچ رنگی ، استرچ یووی، پوشش پالت بادی اشاره نمود.

مزیت های استرچ رپ

دقت داشته باشید که این نوارها مزیت های زیادی دارند که می تواند به برخی از آن ها اشاره کرد:
استرچ رپ ها قابل بازیافت هستند. مدل استرچ یووی بارها را در مقابل اشعه های آسیب زننده نور خورشید محافظت میکند و همچنین دارای قیمت های مناسبی می باشند. لازم است بدانید که استفاده از استرچ رپ ها همه ی محموله را در مقابل رطوبت و گرد و غبار مصون می دارد.
برای حمل اثاثیه مخصوصا زمانی که بخواهید به شهرستان بروید یا مسافت طولانی در پیش داشته باشید، استفاده از استرچ رپ ها به عنوان یک امر ضروری بوده و تا حد زیادی می تواند سبب تضمین امنیت و سلامت اتوبار شود.

فعالیت‌های زیر بخشی از خدمات باربری و اسباب کشی ما در اتوبار آربی بار تهران شعبه باربری گلها است:

1. بسته بندی تخصصی وسایل با ابزارهای مدرن و روش‌های نوین در بسته بندی.
2. جابه جایی وحمل و نقل انواع لوازم سنگین و اثاثیه‌های حساس و شکستنی.
3. ارائه دهنده خدمات باربری ۲۴ ساعته حتی در ایام تعطیل.
4. استفاده از کارگران ماهر و کارآزموده و توانمند در جابه جایی و حمل بار.
5. ارائه دهنده خدمات باربری و اسباب کشی داخل شهری و بین شهری .
6. استفاده از ماشین‌های حمل بار لوکس و تمیز (با کف موکت کاری شده و سقف عایق بندی شده).
7. بهره‌گیری از رانندگان آشنا به مسیر و پر تجربه.
8. بسته بندی تخصصی با کارگران آقا و خانم.