Select Page

صدمات ناشی از حمل و جابه جایی بارها به صورت نادرست چیست ؟ :  کارگران زحمت کش , پس از گذشت سالها به دلیل اینکه کارآنها به دلیل اینکه انتقال و جا به جایی بار و کالاهای سنگین می باشد , دچار مشکلاتی از قبیل کمر درد و بدن درد می شوند . برای اینکه این عزیزان دچار این قبیل مشکلات نشوند و آمار این اسیب ها کاهش یابد , ضروری است که آموزش و دوره های رایگانی به این زحمتکشان ارائه گردد . در زیر به بعضی از اتفاقات و حادثه های ناگواری باعث آسیب به کارگران می شود , اشاره می کنیم .

شماره های تماس آربی بار :

شعبه شرق تهران  77591589

شعبه شمال تهران 22922567

شعبه مرکزتهران  88561097

شعبه غرب تهران 44615664

شعبه جنوب تهران 66849524

انتقادات وپیشنهادت 09339999719

صدمات ناشی از حمل و جابه جایی بارها


  • رگ به رگ شدن
  • سقوط کردن کارگر از ارتفاعات
  • پیچ خوردگی های دست و یا پای آنها
  • در نظر نگرفتن ایمنی در کار
  • اطلاع نداشتن از روش های صحیح و اصولی در انتقال و جا به جایی وکالا و وسایل سنگین
  • توجه نکردن به دردهای مضمن

اکثر این حادثه ها می توانند جبران ناپذر بوده و به هیچ وجه قادر نخواهیم بود از خسارت های این حادثه ها پیش گیری کنیم . این حادثه ها تا آخر عمر با فرد باقی می مانند . توصیه می شود برای اینکه همیشه از اینگونه اتفاقات تلخ و آسیب های ناگوار در امان بمانید , ملزم به رعایت نکات زیر می باشید .

• کشیه شدن عضله ها

گرفتگی و یا کشیده شدن عضلات , در حقیقت گرفتن و کشیده شدن انها بدون اینکه کسی و یا چیزی دخیل بوده باشد . که معمولا درد شدیدی هم به همراه دارد . این دردهای حاصله با گذشت زمان از بین می روند . معمولا این گرفتگی ها و یا کشیده شدن عضلات , از عضله ها بسیار استفاده کردن – نوشیدن آب و مایعات کم – مخلوط شدن مایعات و الکترولیت ها در بدن – انجام دادن کارهای طاقت فرسا و سنگین و همچنین یا از بین رفتن املاح ضروری بدن به وجود می آیند .

بهترین باربری تهران : باربری

کارهای بسیاری می توان برای رفع شدن دردهایی که از کشیدگی و گرفتگی عضلات حاصل می شود انجام داد مثلا با کمک کمپرسور اب یخ – گرم , اشامیدن به مقدار کافی مایعات بویژه آب اشامیدنی , دریافت ماساژهای مربوطه به منطقه ی صدمه دیده و …

با این حال علاوه بر مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم , بیشترین علتی که بدن کارگران دچار عارضه ی کشیدگی و گرفتگی عضله ها می شود می تواند ضربه هایی که از حمل وسایل سنگین به بدن آنها وارد می شود , باشد . کارگران عزیز و زحمت کش با استفاده از مچ بند و کمربند مخصوص قبل از انتقال و جا به جایی بارها و کالاها , می توانند فشارهای وارده به بدنشان را تا حدودی کاهش دهند . به دلیل اینکه بیشتر کمر درد ها اطلاع نداشتن از انتخاب نوع کفش مخصوص حمل بار پدید می آید . این عزیزان می بایستی در انتخاب کفش دقت کافی را به خرج دهند .

• ضربه دیدن بدن کارگر

بیشتر وقت ها کارگران در اینگونه شرایط با یک جسمی که هم می تواند ثابت باشد و هم متحرک , برخورد می کنند . این برخورد می تواند آسیب های جزئی و یا اسیب های ناگواری را باتوجه به میزان و شدت برخورد به همراه داشته باشد . برای نمونه می توان به وسیله یا کالایی اشاره کرد که از دست کارگر ها شده و بر روی پای کارگر می افتد .

• کمر دردهای شدید و بیشتر کارگران حمل بار

پس از گذشت سالها ( بسیار کم ) این عزیزان دیگر قادر به ادامه ی کار نمی باشند . این افراد که همیشه دردهای شدید کمر را به همراه دارند و همیشه آن را حس می کنند بعضی مواقع قادر نیستند حتی به کارهای روزانه خود نیز بپردازند .

نداشتن رغبت برای پرداخت هزینه بسیار برای بارهای سنگین که همان اول کار مشتری آن را در میان نگذاشته , یکی دیگر از سختی های این کار برای کارگران می باشد . در بعضی موارد گاها اتفاقاتی می افتد که کارگران با تلاش فروان قادر نیستند که از این اتفاقات جلوگیری کنند . مثلا قسمتی از کالا و یا اثاثیه ی منزل آسیب می بیند و یا ظروفی می شکند . در این زمان داشتن بیمه بارمی تواند قسمتی و یا درصدی از خسارت های وارد شده جبران گردد .

شما شهروندان عزیز تهرانی به منظور جا به جایی و انتقال بار و یا اثاثیه ی خود با شرکت باربری آربی بار تهران تماس حاصل بفرمایید . تمامی کارکنان این شرکت یک هدف دارند و آن هم کسب رضایت مشتریان است . به همین منظور این شرکت به طور شبانه روزی حتی روزهای تعطیل آماده ی ارائه خدمات می باشد .

بیشتر کسانی که قصد جابه جایی و اسباب کشی دارند از اینکه احتمال دارد در زمان انتقال بار و یا در طول و مدت مسافت طی شده به بار آنها اسیب و یا صدماتی وارد گردد تبدیل به یک دغدغه شده است . شرکت اتوبار آربی بار تهران با خدماتی در رابطه بابسته بندی مانند استفاده کردن از مرغوب ترین جعبه و یا کارتن ها جهت بسته بندی لوازم و اثاثیه ی منزل و ادارات و نیز ظروف شکتنی و همچنین با استفاده کردن از افراد وکارگران با تجربه و صبور در این زمینه , تاکنون بهترین خدمات را برای آن دسته از شهرواندی که قصد انتقال و جا به جایی بار داشتند ارائه کرده است و این شهروندان عزیز را که در این مورد دغدغه هایی داشته اند آسوده خاطر ساخته است .

جهت حمل بار خود آربی بار تهران را به خاطر بسپارید .