Select Page

اتوبار در الهیه , اتوبار الهیه , باربری الهیه , هزینه باربری در الهیه , باربری ارزان در الهیه و فرشته , قیمت باربری در الهیه :

باربری آربی بار متخصص در امر حمل و جابجایی بار و اثاثیه منزل و ادارات همراه با بسته بندی حرفه ایی با استفاده از بهترین امکانات بسته بندی در استان تهران یکی از بهترین باربری های استان تهران میباشد. که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی و حمل به بار به تمام نقاط کشور می باشد.


شماره های تماس آربی بار در الهیه :

شعبه شرق تهران  77591589

شعبه شمال تهران 22922567

شعبه مرکزتهران  88561097

شعبه غرب تهران 44615664

شعبه جنوب تهران 66849524

انتقادات وپیشنهادت 09339999719

باربری الهیه


باربری الهیه

یکی از موارد مهمی که شما باید در زمان اسباب کشی منزل تان به آن دقت داشته باشید ، نحوه ی بسته بندی کردن وسایل است. شاید فکر کنید که اینکار ساده است و نیازی نیست به فکر چگونگی بسته بندی باشیم ولی ذکر این نکته لازم است که بدانید هر گونه بسته بندی غیراصولی می تواند منجر به ایجاد خسارت برای شما شود.
پیش از هر چیزی باید باربری را انتخاب کنید که سریع و مورد اطمینان و با سابقه درخشان باشد تا بتوانید از بروز میزان زیادی از خسارت ها جلوگیری کنید. پس از آن به بسته بندی وسایل خود دقت نمایید.

ابزارهای برای بسته بندی

کارتون های مختلف برای بسته بندی را که همه شما قطعا می شناسید و می دانید برای هر وسایل می توانید از کارتون مخصوص استفاده کنید تا هیچ مشکلی برای وسیله ی شما پیش نیاید.
چسب یکی از اقلام ضروری در زمان بسته بندی به شمار می رود. شما باید از چسب های استفاده کنید که قدرت و چسبندگی کافی برای چسباندن درب کارتون ها داشته باشند. این خیلی تصویر بدی است که در حین جابه جایی به دلیل عدم چسب روی کارتون آن ها باز شوند و اگر از وسایل شیشه ی باشند بشکنند. بهتر است از چسب های پهن و قوی استفاده کنید و روی هر کارتون مشخصات مورد نظر وسایل را به وسیله ی یک ماژیک بنویسید.
در صورتی که تمایلی به استفاده از ماژیک ندارید می توانید برچسب های بزرگ را بکار بگیرید تا اگر در آینده باز هم به آنها برای اسباب کشی نیاز داشتید از آن ها استفاده کنید.
ساک حمل رختخواب نیز وجود داشته است و برای افرادی مناسب است که نمی خواهند رخت خوابشان از حالت استاندارد خارج گردد.

عایق های ضربه گیر

بهتر است بدانید حتی اگر بهترین شرایط وجود داشته باشد و راه پله های شما نیز پهن باشد ولی باز هم این امکان وجود دارد که وسایل شما دچار آسیب شود پس وجود عایق های ضربه گیر می تواند بسیار به شما کمک کند و برای وسایلی چون یخچال، گاز و… می توانید از عایق های ضربه گیر استفاده نمایید.
برای وسایل شکستگی خود و همچنین تابلوها مقداری زیادی روزنامه و پوشال تهیه نمایید و هر کدام از آن ها درون پوشالها و روزنامه ها به خوبی بپوشانید که جای هیچ آسیب یا خراشی به آن ها وجود نداشته باشد اینگونه مطمئن هستید که پس از رسیدن به مقصد با باز کردن روزنامه ها و پوشال ها ، تابلوها و وسایل شکستگی تان هیچ آسیبی ندیده اند. می توانیم بگوییم وسایل برقی زیادی نیز جز این دسته به شمار می رود .
عایق های ضربه گیر شامل موارد مختلفی می باشند مثل پوشالها و روزنامه ها(برای وسایل شکستگی و تابلوها و….) ، پوشش های پلی اتیلن، فوم ها و نایلونهای ضربه گیر ، نایلونهای حباب دار.
توصیه ما به شما این است پیش از اینکه بخواهید هر وسیله ی را بسته بندی کنید ابتدا آن را پاک نمایید و بشویید و البته اینکار برای اقلام این چنینی باید مجدد در مقصد نیز صورت بگیرد مثل لیوانها، کریستالها، آینه ها و….

شرکت اربی بار تهران به دلیل سوابق درخشانی که دارد امروزه به یکی از شرکت های اتوباربری های مورد اعتماد شهروندان قرار گرفته است , این شرکت با توجه به اینکه از افراد باتجربه و حرفه ای و کمک گرفتن از آنها در تیم باربری خود و همچنین با استفاده کردن از مرغوب ترین کارتن و جعبه ها جهت بسته بندی لوازم و اثاثیه ی منزل و شرکت ها و انتقال آنها از مکانی به مکان دیگر , تاکنون بهترین خدمات را به شهروندان تهرانی ارائه داده است .

شرکت اربی بار تهران اماده ی ارائه ی خدمت به شما عزیزانی که در هر نقطه ی منطقه ی الهیه ساکن هستید می باشد . منشور کاری تیم باربری آربی بار بر پایه ی ارائه کیفیت برتر در سریع ترین زمان ممکن با هزینه ی پایین تدوین گردیده است .