Select Page

باربری دزاشیب , اتوبار دزاشیب , بسته بندی لوازم منزل در دزاشیب , اسباب کشی منزل دزاشیب , آربی بار :  اگر از افرادی هستید که قصد دارید در آینده نزدیک اسباب کشی کنید باید نکات ضروری را در این رابطه بدانید تا در زمان اسباب کشی با هیچ مشکلی روبرو نشوید. اولین موضوعی که بهتر است به آن دقت کنید زمان اسباب کشی است که باید حداقل یک ماه قبل شما برای بسته کردن وسایل تان اقدام کنید.


شماره های تماس آربی بار در دزاشیب

شعبه شرق تهران  77591589

شعبه شمال تهران 22922567

شعبه مرکزتهران  88561097

شعبه غرب تهران 44615664

شعبه جنوب تهران 66849524

انتقادات وپیشنهادت 09339999719


باربری دزاشیب , اتوبار دزاشیب

برای اینکه کارتون تهیه کنید به سوپرمارکت ها و فروشگاه های محله خود سری بزنید معمولا آنها می توانند کارتونهای را با اندازه های مختلف در اختیار شما قرار بدهند که کارتان را راحت تر می کنند ولی در غیر اینصورت باید کارتونهای مخصوص اسباب کشی را خریداری کنید و برای تهیه ابزارهای دیگری مثل چسب، ماژیک(برای درج  مشخصات) و… اقدام نمایید.

اگر شما بتوانید از ماه ها قبل بسته بندی وسایلتان را شروع کنید در واقع در اسباب کشی سبب بروز عدم عجله و اضطراب می شوید و اینگونه مطمئن خواهید شد که همه چیز برای نقل مکان اماده است.

همانطور که گفته ایم تهیه کارتون برای اسباب کشی منزل دزاشیب می تواند از سوپرمارکتها انجام شود ولی بهتر است در انتخاب کارتون نیز دقت کافی داشته باشید و کارتونهای محکم را انتخاب کنید تا در زمان حمل دچار پارگی نشوند و آسیبی به وسایل شما وارد نشود.

اتوبار و باربری دزاشیب

باربری دزاشیب , اتوبار دزاشیب , بسته بندی لوازم منزل در دزاشیب , اسباب کشی منزل دزاشیب

اقدامات ضروری در باربری دزاشیب

1) لیستی از کارهای را که باید انجام بدهید آماده نمایید و سپس آن را در جای بچسبانید که تمامی اعضای خانواده را به خوبی مشاهده کنند.

2) برای اعضای خانواده و خودتان که می توانید در انجام امور با یکدیگر مشارکت داشته باشید یک دست لباس کهنه یا یکبار مصرف در نظر بگیرید تا اگر در زمان بسته بندی دچار آسیب شد بتوانید آن را دور بیندازید.

3) خانم های خانه دار مدیران خوبی در زمان های بسته بندی به شمار می رود. آن ها می توانند وظیفه های مشخصی را برای هر کدام از اعضای خانواده تعیین کنند. البته بهتر است جمع آوری وسایل هر شخصی به خودش واگذار شود تا در زمان چیدمان نیز مشکلاتی ایجاد نشود یا وسیله ی گم نشود.

4) از چسب های پهن استفاده کنید و درب هر کارتون را به خوبی با چسب محکم بچسبانید تا اگر وسایل ریزی در کارتون وجود دارد از آن خارج نشود و همچنین در زمان حمل به کارتون آسیبی وارد نگردد.

5) روی هر کدام از کارتون مشخص کنید که محتویات درون آن چیست. یک ماژیک بردارید و سپس بر روی هر کارتون به صورت دقیق بنویسید که چه چیزهای را درون آن چیده اید تا همه ی کارهای شما با نظم و بدون سردرگمی پیش برود.

نکته مهم اتوبار دزاشیب

دقت کنید حتی وسایلی که از پیش تر بسته بندی داشته اید را باز کنید و آن ها را گردگیری کنید و خاک و غبار را از روی آن ها پاک کنید و مجدد ا برای بسته بندی آن ها اقدام نمایید. اینکار سبب می شود تا اگر حشره ی (مثل سوسک و …) در بسته بندی وجود دارد شما آن را مشاهده کرده باشید و دیگر  را در اتوبار و باربری دزاشیب به مکان جدیدتان آن را حمل نکنید.
اگر مکان جدید موکت شده است می توانید یک پلاستیک بزرگ روی سطوح موکت پهن کنید تا در زمان چیدمان وسایل و حمل ،موکت ها کثیف نگردند.

فعالیت‌های زیر بخشی از خدمات باربری و اسباب کشی ما در اتوبار آربی بار تهران شعبه باربری دزاشیب است:
بسته بندی تخصصی با کارگران آقا و خانم
حمل و نقل و جابه جایی انواع لوازم سنگین و اثاثیه‌های حساس و شکستنی.
ارائه خدمات باربری ۲۴ ساعته و شبانه روزی حتی در ایام تعطیل.
کارگران ماهر و کارآزموده در جابه جایی و حمل بار.
ارائه دهنده خدمات باربری و اسباب کشی داخل شهری و بین شهری .
استفاده از ماشین‌های حمل بار لوکس و تمیز (با کف موکت کاری شده و سقف عایق بندی شده).
بهره‌گیری از رانندگان آشنا به مسیر و پر تجربه.
بسته بندی تخصصی وسایل با ابزارهای مدرن و روش‌های نوین در بسته بندی.