Select Page

اتوبار و باربری منطقه 11 تهران

اتوبار و باربری منطقه 11 تهران : منطقه یازده تهران از مهمترین بخش های مرکزی کلان شهر تهران است .به دلیل وجود مراکز نظامی و سیاسی  چون نهاد ریاست جمهوری و..همچنین  سازمان های دولتی و خصوصی دولتی و خصوصی زیادی در این منطقه از شهر تهران وجود دارند. و همچنین به دلیل نزدیک بودن به را آهن نیاز به باربری در این نکته از شهر بیشتر به چشم می آید .از این رو آربی بار اقدامات خود را در خصوص خدمات باربری و اتوبار در منطقه 11 تهران  به اجرا گذاشته است و  خدمات باربری را با رعایت تمام اصول و نکات ایمنی در سریعترین زمان ممکن ارائه می دهد.

باربری منطقه 11

اتوبار منطقه 11 تهران

اتوبار منطقه یازده تهران – آربی بار با استفاد از ماشین های باربری مختلف خود سعی در ارائه بهترین و سریعترین خدمات را دارد.

باربری منطقه 11 تهران

باربری منطقه 11 تهران شامل بخش هایی مانند : باربری آذربایجان , آگاهی , اسکندری , امیریه , انبار نفت , جمال زاده , حشمت الدوله , جمهوری , خرمشهر , راه آهن , شیخ هادی , عباسی , امیربهادر , فلسطین , انقلاب , منیریه , میدان حر , حلال اهمر , قلمستان و … می باشد. باربری آربی بار در تمامی نقاط منطقه 11 به صورت تخصصی خدمات اتوبار و باربری را ارائه می دهد.

اتوبار و باربری ارزان منطقه 11

هزینه های بالای باربری و جابجایی اثاثیه منازل و ادارات همیشه باعث ایجاد نارضایتی بین مشتریان شده است ، از این رو آربی بار تصمیم به کاهش هزینه های باربری و حمل اثاثیه با استفاده از نیروی کاری فنی حرفه ای و متعد کرده است ، تا در سریعترین زمان ممکن ، به صورت ایمنی تمامی کار های مربوط به باربری و بسته بندی لوازم را انجام دهد.

حمل اثاثیه منزل در منطقه 11 تهران

فعالیت اصلی آربی بار در منطقه 11 تهران ، حمل و جابجایی اثاثیه منزل می باشد ، حمل اثاثیه منزل ، ابتدا از بسته بندی لوازم منزل شروع شده و این کار مستلزم دقت بالای کارکنان در مجموعه آربی بار می باشد. پس از بسته بندی لوزام منزل ، کار بارزنی انجام شده و انتقال بار صورت میگیرد ، بعد از انتقال اثایه به مقصد مورد نظر ، مجددا اثاثیه با دقت بالا تخلیه شده و از بسته بندی خارج می شوند.

اسباب کشی ادارات و سازمان ها در منطقه 11 تهران

کار اسباب کشی ادارات یکی از حساس ترین فعالیت ها در زمینه بار بری و اتوبار می باشد. بسته بندی لوازم ادارات در سه دسته بندی زیر قرار داده می شوند:

اسناد و مدارک

اسناد ومدارک سازمان ها و ادارات باید به صورت طبقه بندی شده بسته بندی شده و انتقال داده شوند. حفاظت در برابر رطوبت و ضربه های احتمالی از مواردی است که باید توجه زیادی به آن کرد.

میز و صندلی وسایر تجهیزات اداری

میز و صندلی وسایر تجهیزات اداری مانند کمد ها ، قفسه ها ، مبلمان اداری و… که نیازی به بسته بندی خاصی نداشته و فقط با نایلون کشی و مراقبت از آن ها در حمل و نقل جهت جلوگیری از آسیب ها احتمالی ، کفایت می کند.

چاپگر ها ، و لوازم الکترونیکی ادارات و سازمان ها

این تجهیزات نیاز به دقت بالایی در بسته بندی و حمل و جابجایی دارند، حساس به ضربه بوده و باید با احتیاط کامل حمل و جابجا شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اتوبار و باربری منطقه 11 تهران ، با کارشناسان ما در آربی بار تماس بگیرید ، آربی بار ارائه دهنده خدمات اتوبار و باربری منطقه1 1 به صورت اختصاصی و ویژه می باشد.

No Results Found

The page you requested could not be found. Try refining your search, or use the navigation above to locate the post.