Select Page

اتوبار و باربری منطقه 22

اتوبار و باربری منطقه 22

اتوبار و باربری منطقه 22 تهران : منطقه بیست و دو تهران یکی از متراکم تریم و پرجمعین ترین مناطق تهران می باشد. که علاوه بر منازل ، ادارات، ارگان ها و سازمان های دولتی و خصوصی ، کارگاه های تولیدی زیادی نیز در این منطقه وجود دارند. از این رو آربی بار تصمیم بر این داشته تا خدمات باربری و اتوبار خود را در منطقه 22 تهران به صورت کاملا تخصصی و در سریع ترین زمان ممکن ارائه دهد.

 

باربری منطقه 22 اتوبار و باربری منطقه 22

اتوبار منطقه 22 تهران

اتوبار منطقه 22 تهران – آربی بار با استفاد از ماشین های باربری مختلف خود سعی در ارائه بهترین و سریعترین خدمات را دارد.

باربری منطقه 22 تهران

باربری منطقه 22 تهران شامل بخش هایی مانند : باربری همت ، المپیک ، زیبادشت، شهرک دژبان  ،راه آهن ، پیکان شهر ، زیبا دشت ، شهرک دژبان  و … می باشد. باربری آربی بار در تمامی نقاط منطقه 22 به صورت تخصصی خدمات اتوبار و باربری را ارائه می دهد.

اتوبار و باربری ارزان منطقه 22

هزینه های بالای باربری و جابجایی اثاثیه منازل و ادارات همیشه باعث ایجاد نارضایتی بین مشتریان شده است ، از این رو آربی بار تصمیم به کاهش هزینه های باربری و حمل اثاثیه با استفاده از نیروی کاری فنی حرفه ای و متعد کرده است ، تا در سریعترین زمان ممکن ، به صورت ایمنی تمامی کار های مربوط به باربری و بسته بندی لوازم را انجام دهد.

حمل اثاثیه منزل در منطقه 22 تهران

فعالیت اصلی آربی بار در منطقه 22 تهران ، حمل و جابجایی اثاثیه منزل می باشد ، حمل اثاثیه منزل ، ابتدا از بسته بندی لوازم منزل شروع شده و این کار مستلزم دقت بالای کارکنان در مجموعه آربی بار می باشد. پس از بسته بندی لوزام منزل ، کار بارزنی انجام شده و انتقال بار صورت میگیرد ، بعد از انتقال اثایه به مقصد مورد نظر ، مجددا اثاثیه با دقت بالا تخلیه شده و از بسته بندی خارج می شوند.

اسباب کشی ادارات و سازمان ها در منطقه 22 تهران

کار اسباب کشی ادارات یکی از حساس ترین فعالیت ها در زمینه بار بری و اتوبار می باشد. بسته بندی لوازم ادارات در سه دسته بندی زیر قرار داده می شوند:

اسناد و مدارک

اسناد ومدارک سازمان ها و ادارات باید به صورت طبقه بندی شده بسته بندی شده و انتقال داده شوند. حفاظت در برابر رطوبت و ضربه های احتمالی از مواردی است که باید توجه زیادی به آن کرد.

میز و صندلی وسایر تجهیزات اداری

میز و صندلی وسایر تجهیزات اداری مانند کمد ها ، قفسه ها ، مبلمان اداری و… که نیازی به بسته بندی خاصی نداشته و فقط با نایلون کشی و مراقبت از آن ها در حمل و نقل جهت جلوگیری از آسیب ها احتمالی ، کفایت می کند.

چاپگر ها ، و لوازم الکترونیکی ادارات و سازمان ها

این تجهیزات نیاز به دقت بالایی در بسته بندی و حمل و جابجایی دارند، حساس به ضربه بوده و باید با احتیاط کامل حمل و جابجا شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اتوبار و باربری منطقه 22 تهران ، با کارشناسان ما در آربی بار تماس بگیرید ، آربی بار ارائه دهنده خدمات اتوبار و باربری منطقه 22 به صورت اختصاصی و ویژه می باشد.