Select Page

باربری نیاوران , اتوبار نیاوران , بسته بندی لوازم منزل نیاوران , اسباب کشی منزل در نیاوران , آربی بار : باربری آربی بار با چندین سال سابقه در امر حمل و نقل و اثاث کشی یکی از شرکت های مطمئن و ارزان در تهران می باشد.


شماره های تماس آربی بار شعبه باربری نیاوران :

شعبه شرق تهران  77591589

شعبه شمال تهران 22922567

شعبه مرکزتهران  88561097

شعبه غرب تهران 44615664

شعبه جنوب تهران 66849524

انتقادات وپیشنهادت 09339999719


مراحل اسباب کشی منزل

تهیه کارتن

اگر می خواهید حمل و نقل کارتن ها در اسباب کشی برای شما ساده باشد شما می توانید از هفته ها قبل به فکر تهیه کارتن باشید. برای شروع وسایل بزرگ و سبک مثل پتو، لحاف و… را در کارتن های بزرگ بگذارید و وسایل کوچک و سنگین مثل کتابها را در کارتنهای کوچک بگذارید.

تعیین زمان مناسب

بهترین کار در زمان اسباب کشی این است که شما بتوانید هر شخص را در خانه مسئول یک کار مشخص کنید. اینگونه دیگر در تقسیم بندی کارها سردرگم نمی شوید.

مجزا کردن کارتون ها

از دیگر کارهای مناسبی که شما می توانید انجام بدهید این است که روی هر کارتون بنویسید که محتویات آن چیست. زمانی که وسایل را به منزل جدیدتان جابه جا می کنید یک شخص را در خانه جدید بگذارید تا به کارگرها راهنمایی کند که هر وسیله ی را در کجا قرار بدهد. مثلا وسایل اشپزخانه ، اتاق خواب ،حمام و…. .
وسایلی که به انباری شما مرتبط است را در انباری بگذارید و اجازه دهید که همان جا بماند تا شما پس از چیدمان وسایل سر فرصت به سراغ انباری بروید و آن ها را بچینید.

اتوبار و باربری نیاوران

اتوبار و باربری نیاوران , اتوبار نیاوران

پلاستیک پیچ کردن وسایل چوبی

وسایل چوبی که زاویه دار هستند مثل میز، در زمان اسباب کشی در خطر آسیب بیشتری هستند بهتر است زاویه های آن ها با پلاستیک های حباب دار بپوشانید و همچنین روی این پوشش نیز مقوا قرار بدهید برای اینکار از چسب محکم نواری می توانید استفاده نمایید.

تمیز کردن منزل جدید
در پایان فراموش نکنید که حتما منزل جدید را پیش از رفتن به خوبی تمیز کنید و از مدت ها قبل آن را سمپاشی کنید تا اگر حشره ی وجود داشته است آن را از بین برده باشید.

اتوبار و باربری نیاوران , اتوبار نیاوران , بسته بندی لوازم منزل نیاوران , اسباب کشی منزل در نیاوران , آربی بار همراه مطمعن شماست…

فعالیت‌های زیر بخشی از خدمات باربری و اسباب کشی ما در اتوبار آربی بار تهران شعبه باربری نیاوران است:
  1. بسته بندی تخصصی با کارگران آقا و خانم.
  2. حمل و نقل و جابه جایی انواع لوازم سنگین و اثاثیه‌های حساس و شکستنی.
  3. ارائه خدمات باربری ۲۴ ساعته و شبانه روزی حتی در ایام تعطیل.
  4. کارگران ماهر و کارآزموده در جابه جایی و حمل بار.
  5. ارائه دهنده خدمات باربری و اسباب کشی داخل شهری و بین شهری .
  6. استفاده از ماشین‌های حمل بار لوکس و تمیز (با کف موکت کاری شده و سقف عایق بندی شده).
  7. بهره‌گیری از رانندگان آشنا به مسیر و پر تجربه.
  8. بسته بندی تخصصی وسایل با ابزارهای مدرن و روش‌های نوین در بسته بندی.