Select Page

باربری ولنجک

باربری آربی بار شعبه باربری ولنجک متخصص در امر حمل و جابجایی بار و اثاثیه منزل و ادارات همراه با بسته بندی حرفه ایی با استفاده از بهترین امکانات بسته بندی در استان تهران یکی از بهترین باربری های استان تهران میباشد. که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی و حمل به بار به تمام نقاط کشور می باشد.


شماره های تماس آربی بار شعبه باربری ولنجک :

شعبه شرق تهران  77591589

شعبه شمال تهران 22922567

شعبه مرکزتهران  88561097

شعبه غرب تهران 44615664

شعبه جنوب تهران 66849524

انتقادات وپیشنهادت 09339999719


باربری ولنجک , اتوبار ولنجک

برای اینکه وسایل خود را به منزل جدیدتان حمل کنید لازم است. تا یک سری اصول را کاملا رعایت کنید.  تا علاوه بر اینکه در زمان مناسبی وسایلتان را با بهترین کیفیت جابه جا کنید.  بلکه بتوانید نتیجه ی مناسبی را بدست بیاورید.  بهتر است بدانید که برای هر کاری یک اصول خاص وجود داشته است.  و در صورت رعایت آنها می توانید به بهترین شکل آن کار را انجام بدهید.  برای اسباب کشی نیز همین صورت است و شما بهتر است پیش از اینکه اسباب کشی در ولنجک را انجام دهید.

نکات و اصول لازم را در این خصوص به خوبی بدانید. تا از هر گونه آسیب رساندن به وسایل خود جلوگیری کنید.

نکاتی که باید قبل از جابجایی انجام شوند:

تمیز کردن وسایل قبل از جابجایی

در زمان اسباب کشی وسایلی که شستنی هستند مثل رومیزیها، ملحفه ها، روکشهای رختخواب و… را پیش از اسباب کشی به خوبی بشویید و اصلا اینگونه نگویید که پس از اسباب کشی آن را می شویم چون اینگونه سبب می شود تا در زمان چیدمان وسایل در منزل جدیدتات برخی از کارهای شما ناقص بماند و چیدمان را فقط انجام بدهید نه اینکه بخواهید سمپاشی کنید یا برخی از وسایل را بشویید.

اتوبار و باربری ولنجک

باربری ولنجک , اتوبار ولنجک

گذاشتن کودک در جایی مطمئن:

در صورتی که در منزل خود کودکی داشته اید حتما او را به یک شخص مطمئن مثل خانواده و… بسپارید تا از این بابت خیالتان راحت باشد و سعی کنید اول اتاق کودک خود را بچینید چون زیاد زمان بر نیست و در شب بتوانید راحت او را در اتاقش بخوابانید.

پوشاندن وسایل چوبی با پلاستیک:

پیش از اینکه وسایل چوبی را حمل کنید به وسیله مشمع های محافظ به صورت کامل آن را بپوشانید تا در زمان جابه جایی هیچ صدمه ی به آن ها وارد نشود.

انجام اسباب کشی در روز تعطیل

در صورتی که تمامی افراد خانواده مثل مادر ، پدر و… شاغل هستند بهتر است اسباب کشی را به روزهای اخر هفته موکول نمایید تا در رابطه با مرخصی و… نیز مشکلی نداشته باشید و همچنین کارها را عجله ی انجام ندهید.

کارتن پیچی وسایل

پیش از اینکه بخواهید وسایل را بسته بندی کنید کف جعبه ی های که قصد دارید وسایل داخل آنها چیده شود را به وسیله چسب پهن به خوبی بچسبانید تا مبدا در زمان حمل ، جعبه ها پاره شوند.

نکته مهم)

دقت داشته باشید اگر در منزل خود وسایل قیمتی مثل طلا و عتیقه ی و…. دارید.  پیش از اینکه بخواهید وسایل تان را بسته بندی کنید.  حتما آن را به یکی از افراد مطمئن مثل خانواده بدهید یا اینکه آن ها را در گاوصندوق بگذارید.

اتوبار و باربری ولنجک , اتوبار ولنجک , بیسته بندی لوازم منزل در ولنجک ، اسباب کشی در ولنجک , آربی بار همراه مطمئن شماست…

فعالیت‌های زیر بخشی از خدمات باربری و اسباب کشی ما در اتوبار آربی بار تهران شعبه باربری ولنجک است:
  1. بسته بندی تخصصی با کارگران آقا و خانم .
  2. حمل و نقل و جابه جایی انواع لوازم سنگین و اثاثیه‌های حساس و شکستنی.
  3. ارائه خدمات باربری ۲۴ ساعته و شبانه روزی حتی در ایام تعطیل.
  4. کارگران ماهر و کارآزموده در جابه جایی و حمل بار.
  5. ارائه دهنده خدمات باربری و اسباب کشی داخل شهری و بین شهری .
  6. استفاده از ماشین‌های حمل بار لوکس و تمیز (با کف موکت کاری شده و سقف عایق بندی شده).
  7. بهره‌گیری از رانندگان آشنا به مسیر و پر تجربه.
  8. بسته بندی تخصصی وسایل با ابزارهای مدرن و روش‌های نوین در بسته بندی.