Select Page

باربری آفریقا

باربری آربی بار شعبه باربری آفرقا متخصص در امر حمل بار و جابجایی اثاثیه منزل و ادارات همراه با بسته بندی حرفه ایی با استفاده از بهترین امکانات بسته بندی در استان تهران یکی از بهترین باربری های استان تهران میباشد. که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی و حمل بار به تمام نقاط کشور می باشد.

شماره های تماس آربی بار در آفریقا :

  • شعبه شرق تهران  77591589
  • شعبه شمال تهران 22922567
  • شعبه مرکزتهران  88561097
  • شعبه غرب تهران 44615664
  • شعبه جنوب تهران 66849524
  • انتقادات وپیشنهادت 09339999719

اتوبار و باربری آفریقا

برای اسباب کشی و جابه جا نمودن وسایل اداره یا شرکت کاری زمان بر و البته سخت را پیش رو دارید ولی در ادامه این پست راهکارهای را می توانید مطالعه کنید که می توانید با استفاده از خدمات شرکتهای باربری ، در زمینه بسته بندی بهترین استفاده را داشته باشید و به آسانی بتوانید بدون هیچ دردسری وسایل شرکت خود را جابه جا کنید.

اسباب کشی منزل و ادارات در آفریقا

فراموش نکنید که در زمان اسباب کشی شرکت یا اداره مثل اسباب کشی منزل مسکونی باید اصولی را مد نظر داشته باشید تا بدون هیچ خسارتی فرآیند جابه جایی اثاثیه را به پایان برسانید. 

باربری منطقه 6

1)از جعبه و کارتن استفاده کنید

اول از هر چیزی باید کارتن ها و جعبه های را اماده نمایید تا بتوانید فایل ها و پرونده های شرکت را درون آنها بگذارید و سپس آن ها را بسته بندی کنید. اگر وسیله های دیگری مثل کتاب و … نیز دارید حتما از کارتن های مناسب و محکم برای آنها استفاده نمایید. (معمولا بسیاری از شرکت ها در انبارهای خود جعبه های را مخصوص حمل فایل داشته اند).
جالب است بدانید در برخی از شرکت اتوبار و باربری جعبه های برای جابه جایی وسایل و فایلهای اداری وجود دارد که با نام TOTE شناخته می شوند.

2)  فایل ها را خالی کنید

پیش از اینکه بخواهید با کارکنان شرکتهای اتوبار برای اسباب کشی تماس بگیرید لازم است که پوشه ها و فایل ها را از جای شان بیرون بیاورید و آنها را برای جابه جایی اماده نمایید یعنی همانطور که در ذکر کرده ایم آن ها را درون کارتن و جعبه قرار بدهید و بسته بندی نمایید. اگر به تعداد کافی کارتن در اختیار ندارید حتما از شرکت اتوبار درخواست نمایید تا کارتنهای مورد نیازتان را تامین کنند(در قراردادتان این موضوع را ذکر نمایید).

3) کامپیوترها را با دقت بسته بندی نمایید

کامپیوترها و لوازم الکترونیکی باید با دقت کافی بسته بندی شود چون واقعا از لوازم حساس به شمار می روند و کوچک ترین سهل انگاری می تواند سبب شکسته شدن آنها شود پس باید در جعبه های مخصوص گذاشته شوند. زمانی که دستگاه های فکس و لوازم مختلف کامپیوتر را بسته بندی می کنید بهتر است آنها را در جعبه های پر شده از مواردی مثل فوم و پلاستیک بگذارید تا اگر ضربه ی به آنها وارد شودکمتر دچار آسیب شوند.
اگر شما از شرکتهای اتوباری استفاده کرده باشید که کارگران حمل بار حرفه ی و باتجربه ی داشته باشند به خوبی می توانند از پس جابه جایی این وسایل بر بیایند و البته به اهمیت چنین موضوعاتی به خوبی آگاه هستند.

4) داشتن طرح مشخص

پیش از اینکه وسایل را به محل جدید شرکت انتقال بدهید باید یک طرح برای خودتان اماده کنید که هر وسیله دقیقا در کدام قسمت از شرکت گذاشته شود. محل جدید شرکت را از قبل به خوبی تمیز و اماده کنید تا در زمان انتقال وسایل مجبور نباشید مداوم کارتنها را جابه جا نمایید بلکه هر کارتن و جعبه در جای مخصوص خود گذاشته شود.
در خصوص وسایل مهم و حساس موجود در وسایل اسباب کشی مثل گاوصندوق نیز باید به شرکت باربری اطلاع بدهید.

5) روی کارتن ها برچسب بچسبانید

یکی از بهترین کارهای که شما می توانید انجام بدهید و البته کمک زیادی به کارگران شرکت باربری می کند ،چسباندن برچسب بر روی کارتن ها می باشد. بهتر است روی هر کارتن مشخص کنید که دقیقا محتویات درون آن چیست. اینگونه خودتان نیز در زمان چیدمان بسیار راحت تر خواهید شد.

باربری و اتوبارآفریقا

اتوبار و باربری آفریقا , اتوبار شریعتی , باربری سریع آفریقا ، اتوبار ارزان قیمت آفریقا , بسته بندی لوازم منزل و اسباب کشی در آفریقا , آربی بار.

فعالیت‌های زیر بخشی از خدمات باربری و اسباب کشی ما در اتوبار آربی بار تهران شعبه باربری آفریقا است:

1. بسته بندی تخصصی وسایل با ابزارهای مدرن و روش‌های نوین در بسته بندی.
2. جابه جایی وحمل و نقل انواع لوازم سنگین و اثاثیه‌های حساس و شکستنی.
3. ارائه دهنده خدمات باربری ۲۴ ساعته حتی در ایام تعطیل.
4. استفاده از کارگران ماهر و کارآزموده و توانمند در جابه جایی و حمل بار.
5. ارائه دهنده خدمات باربری و اسباب کشی داخل شهری و بین شهری .
6. استفاده از ماشین‌های حمل بار لوکس و تمیز (با کف موکت کاری شده و سقف عایق بندی شده).
7. بهره‌گیری از رانندگان آشنا به مسیر و پر تجربه.
8. بسته بندی تخصصی با کارگران آقا و خانم.