Select Page

اتوبار و باربری اقدسیه , آربی بار تهران  , اتوبار اقدسیه , باربری اقدسیه : یکی از دغدغه های اساسی افرادی که قصد جابه جایی دارند باربری و حمل وسایل شان است. آن ها همیشه نگران اند که در حین جابه جایی آسیب های جدی به وسایل شان وارد نشود . انتخاب یک باربری ایمن و با اطمینان می تواند کمک زیادی به شما داشته باشد.
حتما شما به خوبی می دانید که اگر قصد جابه جایی وسایل تان را بدون رعایت موارد اصولی داشته باشید قطعا کار صحیحی نخواهد بود و وسایل شما آسیب می بیند تا جایی که مجبور می شوید برخی از وسایل تان را به صورت کلی تعویض نمایید.


شماره های تماس آربی بار در اقدسیه تهران

شعبه شرق تهران  77591589

شعبه شمال تهران 22922567

شعبه مرکزتهران  88561097

شعبه غرب تهران 44615664

شعبه جنوب تهران 66849524

انتقادات وپیشنهادت 09339999719


باربری اقدسیه

اتوبار و باربری اقدسیه , اتوبار اقدسیه , باربری اقدسیه : زمانی که شما بتوانید وسایل تان را به صورت اصولی بسته بندی نمایید علاوه بر اینکه در چیدمان راحت تر خواهید بود بلکه اصلا دچار سردرگمی نشوید. برای بسته بندی کردن اثاثیه وسایل و ابزارهای مختلفی وجود دارد که در ادامه به آن ها اشاره شده است.با ما همراه شوید…

کارتون های مناسب برای بسته بندی

همه ی ما به خوبی با این ابزار آشنایی کافی داشته ایم. زمانی که شما حتی قصد یک وسیله ی جدید را نیز داشته باشید اگر جعبه بسته بندی آسیب دیده باشد کمتر راضی می شوید که آن را از فروشنده قبول کنید. در واقع این مهم است که جعبه بسته بندی محصول سالم و بدون نقض باشد. اگر بسته بندی محصول دچار اسیب شده باشد این امکان نیز وجود دارد که محصول درون آن نیز دچار ضربه یا آسیب دیدگی باشد.

اتوبار و باربری اقدسیه

اتوبار و باربری اقدسیه , اتوبار اقدسیه , باربری اقدسیه

باربری اقدسیه

برای وسایل خانه یا محل کارتان نیز همین صورت بود و شما باید به دنبال کارتون های مناسب باشید که هیچ گونه پارگی یا شل شدگی نداشته باشند. برای اینکار کارتون های مختلفی وجود دارد که در اندازه های متفاوتی نیز می باشند و هر کدام از این کارتون ها برای وسایلی خاص در نظر گرفته شده اند.
مثلا کارتون های رگال داری وجود دارد که برای جابه جایی لباس ها می توانید از آن ها استفاده کنید و بدون اینکه کوچک ترین آسیبی به لباس های شما وارد شود از حمل صحیح آن ها مطمئن شوید.

کارتون های استریل شده نیز مخصوص مواد غذایی فریز شده موجود است که سبب می شود در زمان جابه جایی اقلامی را که شما فریز کرده اید اصلا خراب نشود و سالم به مقصد برسد. اگر شما از کارتون های غیرمناسب استفاده کنید نباید این انتظار را داشته باشید که در زمان جابه جایی خسارتی به وسایل تان وارد نشود.

اتوبار اقدسیه

اتوبار و باربری اقدسیه , اتوبار اقدسیه , باربری اقدسیه : لایف پک نیز به عنوان دراور لباس است و کارتن های کوچک و بزرگی به صورت چند لایه نیز برای وسایل کوچک و بزرگ در نظر گرفته شده اند. توصیه ما به شما این است که در زمان بسته بندی این گونه وسایل بر روی هر کارتون برای خود درج کنید که چه اقلامی را درون آن چیده اید اینگونه در زمان چیدمان می توانید سریع تر برای چیدن وسایل اقدام نمایید و به اصطلاح گیج نخواهید شد.

اتوبارها و باربری های که مورد اطمینان و البته با تجربه و حرفه ی باشند به منظور جلب رضایت مشتریان خود ، در زمان بسته بندی وسایل و تجهیزات لازم را در اختیار مشتریان خود قرار میدهند تا دچار مشکل نشوند.