Select Page

اتوبار و  بلوار فردوس توسط آربی بار : بلوار فردوس که در غرب تهران قرار دارد جزء محله های قدیمی کلان شهر تهران است که از قدمت بالایی برخوردار می باشد.  در روزهای نخست شکل گیری در این بلوار خانه هایی ویلایی بیشتر ساخته می شدند. که به تدریج و با گسترش یافتن این بلوار سازه های ویلایی این بلوار جای خود را به سازه های آپارتمانی با متراژ کم دادند.

شماره های تماس آربی بار در بلوار فردوس:

شعبه شرق تهران  77591589

شعبه شمال تهران 22922567

شعبه مرکزتهران  88561097

شعبه غرب تهران 44615664

شعبه جنوب تهران 66849524

انتقادات وپیشنهادت 09339999719

این منطقه که زیر مجموعه باربری منطقه 5 تهران توسط آربی بار می باشد. بیشتر ساکنین بلوار فرودس از کارکنان هواپیمایی و نیروهای زمینی و هوایی جمهوری اسلامی ایران و دیگر نهادهای امنیتی شکل گرفته است.  بعد از پیروزی انقلاب اسلامی , پس از آنکه طرح هایی در نظظر گرفته شد, قسمتی از زمین های بلوار فردوس به قشرهای نظامی – امنیتی اختصاص یافت.  در این منطقه آلودگی های صوتی که شکل می گیرد بسیار زیاد می باشد.

باربری بلوار فردوس توسط آربی بار

در امر اتوبار و باربری بلوار فردوس را می توان از نقاط پر تردد و شلوغ تهران نامید.  زوج های جوانی که به تازگی زیز یک سقف رفته اند بیشتر ساکن این منطقه می باشند.  همچنین با توجه به اینکه قبلا هم اشاره کردیم از ساکنان قدیمی این منطقه می توان به پرسنل نیروهای هوایی و زمینی اشاره کرد که امروزه بیشتر آنها در دوران بازنشتگی می باشند, با این حال بخشی از ساکنین قدیمی این منطقه بازاری می باشند. در کل می توان گفت که سطح مالی ساکنین بلوار فروس متوسط رو به بالا می باشد.

آربی بار تهران

شرکت باربری آربی بار اعلام می کند شهروندانی که در هر نقطه ی بلوار فردوس که ساکن می باشند.  به منطور انتقال – جا به جایی – اسباب کشی و حمل بار , با شرکت آربی بار تماس حاصل فرموده تا از خدمات و مزایای شرکت آربی بار برخوردار گردند.  همکاران شرکت اربی بار اماده ی ارائه خدمت به طور شبانه روزی و حتی در روزهای تعطیل به شهروندان محترم می باشند.  اتوبار آربی بار با استفاده از افراد و کارگران متخصص و حرفه ای و همچنین با استفاده کردن از مرغوب ترین کارتن ها و جعبه جهت بسته بندی وسایل و کالاهای شما و همچنین انتقال و جا به جایی آنها , توانسته تا کنون خدمات نوین و ارزنده ای برای شهروندان تهرانی ارائه کند . سوابق درخشان این شرکت در زمینه ی انتقال و جا به جایی بار زبانزد بیشتر همشهریان می باشد.
به منظور حمل کالاهای خود و همچنین در اسباب کشی های خود , شرکت آربی بار تهران را به خاطر بسپارید .