Select Page

باربری درون شهری , هزینه حمل بار درون شهری : از زمان های دور و قدیم , جابه جایی و انتقال کالا و اثاثیه وجود داشته و مرسوم بوده است . با این حال صنعتی شدن زندگی انسان ها تاثیر بسزایی در اوج یافتن حمل کالا ها و اثاثیه داشت . این امر با رواج پیدا کردن زندگی شهر نشینی رایج تر هم گردید . چون هر فردی برای باقی ماندن تعداد زیادی از مردم که در یک مکان سکونت و اقامت داشتند وظیفع داشت , وسایل و انواع کالاهای ضروری و مورد نیاز را تامین کند . که می توان از خوراک و پوشاک و غیره برای این امر مثال زد .

باربری درون شهری

ولی به دلیل اینکه قادر نبوردند تمام نیازهای یک جامعه را در همان شهر و یا کشور مورد نظر تامین کرده و ر اختیار احاد مردم قرار دهند . ملزم بودن که این کالاهای مورد نیاز جامعه را از شهرها و یکشورهای دیگر , به جامعه ای که نیاز داشت وارد کرده و انتقال دهند .

در کل به منظور توضیح آسان معقوله ی باربری ابتدا باربری و حمل بار را به دو دسته تقسیم می کنیم :

  1. باربری درون شهری
  2. باربری بیرون شهری

باربری درون شهری

همانطور که از اسم اتوبار و باربری درون شهری واضح و مبرم است , باربری درون شهری به انتقال و یا حمل کالا و لوازمی به مسافت های کوتاه و داخل همان شهر گفته می شود . هزینه ی و زمانی که برای جابه جایی و انتقال درون شهری در نظر می گیریم در قیاس با باربری بیرون شهری بسیار کمتر می باشد . گفتنی است که هر چقدر این مسافت طی شده و زمان انتقال و حمل بار که به وسیله ی ماشین های انتقال بار کمتر گردد . هزینه ای کمتری هم برای فردی که قصد دارد به وسیله ی شرکت باربری و حمل اثاثیه , کالا و لوازم خود را جابه جا کند , در پی خواهد داشت .

با اینکه این انتقال و حمل بار هر چند نزدیکی مسافت را در پی خواهد داشت , همچون دیگر انتقال و جابه جایی های دور و بیرون شهری و مسافت های دور از بیمه بار برخوردار خواهند شد و بیمه برای همه ی کالاها و بارها ( درون شهری و مسافت کوتاه – بیرون شهری و مسافت بسیار دور ) شامل می شود . و شما می توانید با خیال آسوده و بی دغدغه به منظور اسباب کشی و انتقال کالاهای خود اقدامات مربوطه را انجام دهید .

شرکت باربری آربی بار به این منظور ویژگی های بسیاری دارد که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم .

  • در نظر گرفتن بیمه برای همه نوع بار و هر مسافتی حتی مسافت های کوتاه
  • استفاده کردن از کارگران متخصص و باتجربه و همچنین با حوصله و با دقت در این زمینه
  • در سریع ترین زمان ممکن کالا و بار شما جابه جا و انتقال داده می شود .
  • برخوردار بودن از ماشین های حمل بار در سایز های مختلف , سرپوشیده و موکت دار , با توجه به نیاز مشتریان
  • با ارائه خدمات 24 ساعته ( شبانه روزی ) حتی در روزهای تعطیل
  • در مقابل خدماتی که ارائه می دهد , بهترین قیمت و هزینه را به بارهای درون شهری شما ارائه می کند .

سیستم به روز حمل و نقل و انتقال بار یکی از چند عوامل فعال و نفس کشیدن یک جامعه می باشد . ضروری است که در جامعه به منظور انجام درست خمل و نقل زیر ساخت های آن کشور کاملا اصولی و استاندارد فراهم گردد . تا انتقال و حمل کالا خیلی آسان و سریع تر صورت بگیرد .

در دنیای امروزی , بویژه در کلان شهر ها حمل و انتقال اثاثیه و کالاها , به یکی از نگرانی و دغدغه ی انسانها تبدیل شده است . افرادی که قصد جابه جایی و انتقال بار بوسیله ی شرکت های باربری را دارند , همیشه یک انتظار دارند که انتقال کالا و اثاثیه ی آنها به صورت کاملا مطمئن , با هزینه ی کم , و سریع تر صورت بگیرد .

آن دسته از شرکت های باربری که کار باربری درون شهری را به طور تخصصی انجام می دهند . این توانایی را دارند که کالا و بار شما را بدون دغدغه و در سریع ترین زمان ممکن و با هزینه ی پایین تر , هر نوع کالا و یا باری را انتقال داده و جابه جا کنند . شما می توانید برای انتقال صحیح و اصولی بار و کالاهای خود با شرکت آربی بار سریع تهران تماس حاصل فرموده و از خدماتن این شرکت در رابطه با حما بار و اثاثیه ی خود بهره مند شوید .

آربی بار را در جابه جایی کالاها و حمل بار خود به خاطر بسپارید.

شماره های تماس آربی بار در  :

شعبه شرق تهران  77591589

شعبه شمال تهران 22922567

شعبه مرکزتهران  88561097

شعبه غرب تهران 44615664

شعبه جنوب تهران 66849524

انتقادات وپیشنهادت 9128006321