Select Page

باربری زعفرانیه , اتوبار زعفرانیه , بسته بندی لوازم منزل در زعفرانیه , اسباب کشی در زعفرانیه , آربی بار : اگر از افرادی که تجربه اسباب کشی داشته اند بپرسید که سخت ترین قسمت اسباب کشی کدام بوده است، در بیشتر موارد با پاسخ جابه جایی وسایل شیشه ی و شکستگی روبرو می شوید. زمانی که ما بخواهیم در زعفرانیه اسباب کشی کنیم باید به جابه جایی وسایلی که نیاز به دقت بیشتری برای بسته دارند توجه خاصی داشته باشیم.


شماره های تماس آربی بار شعبه باربری زعفرانیه

شعبه شرق تهران  77591589

شعبه شمال تهران 22922567

شعبه مرکزتهران  88561097

شعبه غرب تهران 44615664

شعبه جنوب تهران 66849524

انتقادات وپیشنهادت 09339999719


باربری زعفرانیه , اتوبار زعفرانیه

فرض کنید چند ظرف از سرویس شیشه ی که شما به قیمت گرانی آن را خریده اید در موقع حمل و نقل اسباب کشی بشکند قطعا خانم ها تا زمان زیادی برای اینکه سرویس شان ناقص شده اند غصه می خورند و البته از قیمت سرویسشان نیز کاسته می شود پس ضروری است که حمل و نقل چنین وسایلی با اصول کافی انجام گردد.

لوازم تزئینی و دکوری، وسایل شیشه ی ، ظروف و…. همه به عنوان اقلامی هستند که در هر خانه ی وجود داشته اند و وجود آن هابه نوعی ضروری است. در زمان اسباب کشی وسایلی نکاتی وجود دارد که عمل به آنها سبب می شود که وسایل شما هیچ آسیبی نبیند.

اتوبار و باربری زعفرانیه

اتوبار و باربری زعفرانیه , اتوبار زعفرانیه , بسته بندی لوازم منزل در زعفرانیه , اسباب کشی در زعفرانیه

بسته بندی لوازم منزل در زعفرانیه

اگر قصد دارید اسباب کشی در زعفرانیه انجام دهید ، در ادامه این پست شما می توانید این نکات را مطالعه کنید تا وسایل خود را سالم به مقصد برسانید:
1)اول از هر چیزی باید روزنامه و برگه های باطله را تهیه کنید تا بتوانید آن ها را دور ظروف خود بپیچانید.
2)از پلاستیک های حباب دار نیز می توانید استفاده کنید. در واقع می توان گفت استفاده از این پلاستیکها در کنار ظروف مانند یک محافظ عمل می کند. این روش نسبت به کاغذ پیچ کردن و روزنامه بهتر می باشد.
3)بیشتر وسیله های برقی به عنوان وسایل گران قیمت محسوب می شود پس باید برای جابه جایی آنها دقت بیشتری را انجام بدهید. باید جداره های داخلی کارتنهای حمل وسایل برقی را با فوم بپیچانید.
4)برای وسایل برقی بهتر است از کارتون های خودشان استفاده کنید و همچنین از فوم و یونولیت نیز برای بسته بندی وسایل برقی استفاده نمایید تا هیچ آسیبی به وسایلتان وارد نشود و خراب نگردند.
5) برای جابه جایی لوسترهایتان باید لامپ های آن ها را از لوسترها جدا نمایید و به میزان کافی دور لامپها از روزنامه و کاغذ استفاده کنید. حمل لامپ ها باید با دقت زیادی انجام شود چون هر گونه ضربه کوچک باعث می شود لامپ ها بشکنند.
6)پس از اینکه کاملا وسایل را در کارتون گذاشتید اگر شکستگی است می توانید از جملاتی مثل ((شکستگی است با دقت حمل شود)) استفاده نمایید.
اگر تابلوهای منزل شما زیاد است می توانید یک کارتون بزرگ برای انها در نظر بگیرید و کاملا هر تابلو را با مقوای ضخیم بپوشانید به طوری که نتوانید هیچ قسمت تابلو را ببنید.

اسباب کشی در زعفرانیه

در اتوبار و باربری زعفرانیه فراموش نکنید هر گونه بی احتیاطی شما سبب می شود که خسارت و آسیب های زیاد مالی به وسایلتان وارد شود. در زمان جابه جایی وسایل کاملا ارامش خود را حفظ نمایید و تمرکزتان را نیز حفظ کنید.
اگر از باربری مطمئنی استفاده می کنید دیگر جای نگرانی برای شما وجود ندارد آن ها با کارگران حرفه ی و با دقتی که دارند می توانند کارتون های بسته بندی شما را سالم به مقصد برسانند.

فعالیت‌های زیر بخشی از خدمات باربری و اسباب کشی ما در اتوبار آربی بار تهران شعبه باربری زعفرانیه است:

بسته بندی تخصصی با کارگران آقا و خانم.
حمل و نقل و جابه جایی انواع لوازم سنگین و اثاثیه‌های حساس و شکستنی.
ارائه خدمات باربری ۲۴ ساعته و شبانه روزی حتی در ایام تعطیل.
کارگران ماهر و کارآزموده در جابه جایی و حمل بار.
ارائه دهنده خدمات باربری و اسباب کشی داخل شهری و بین شهری .
استفاده از ماشین‌های حمل بار لوکس و تمیز (با کف موکت کاری شده و سقف عایق بندی شده).
بهره‌گیری از رانندگان آشنا به مسیر و پر تجربه.
بسته بندی تخصصی وسایل با ابزارهای مدرن و روش‌های نوین در بسته بندی.