Select Page

باربری در سعادت آباد , اتوبار و باربری سعادت آباد , باربری ارزان قیمت در سعادت اباد , اتوبار سعادت آباد , شرکت باربری خوب و مجرب در سعادت اباد منطقه یک تهران : سید ضیاء طباطبایی را اولین شخصی می دانند که منطقه ی سعادت آباد توجه وی را جلب کرده است . او که در زمان قاجار نخست وزیر آن دوران بود به علت اینکه اکثر افراد این منطقه را سادات تشکیل می دادند این منطقه را سعادت آباد نام گرفت که بعد از چند مدتی به سعادت آباد تغییر نام داد .


شماره های تماس آربی بار در سعادت آباد :

شعبه شرق تهران  77591589

شعبه شمال تهران 22922567

شعبه مرکزتهران  88561097

شعبه غرب تهران 44615664

شعبه جنوب تهران 66849524

انتقادات وپیشنهادت 09339999719


با ساکن شدن کارگران آقای طباطبایی در این منطقه و همچنینبا ساکن شدن کارگرانی که در سال 1317 به کمک مهندسان آلمانی در محدوده ی ده ونک کارخانه ای تاسیس شده بود و در آنجا مشغول بودن در این منطقه , سعادات آباد به تدریج گسترش یافت .

باربری سعادت اباد

از اواسط دهه 70 کارمندانی که در ارگانهای مختلف کشور فعالیت داشتند , منطقه ی سعادت اباد را برای ساکن شدن برگزیدند و این دلیل اصلی پیشرفت این منطقه شد بطوری که امروزه این منطقه جزئ مناطق مدرن و گران قیمت کشور محسوب می شود . امروزه در منطقه ی سعادات آباد تهران 3 شهرک خوب ساخته شده که شهرک گلستان – شهرک مخابرات – شهرک تامین اجتماعی نام دارند . گفتنی است که این شهرک ها ساکنین مرفه نشین جامعه ی شهر تهران می باشند .

بیشتر ساکنان منطقه ی سعادت آباد جزء افراد متوسط رو به بالا از نظر اقتصادی می باشند . شرکت های اداری و تجاری در میدان فرهنگ این منطقه وجود دارد . از خیایان های پر رفت و آمد و پرتردد این منطقه می توان به خیابان سعادت اباد اشاره کرد که در بیشتر طول شبانه روز شلوغ و پر ترافیک می باشد . در این چند سال اخیر , شاهد ساخت وساز برج های بلند در منطقه ی سعاد آباد بوده ایم .

منطقه ی سعادت آباد به کدام نقاط تهران دسترسی دارد ؟

  • از طرف شمال لین منطقه به ارتفاعات البرز دسترسی دارد .
  • از طرف جنوب این منطقه به اتوبان نیش متصل می شود .
  • از طرف غرب به بلوار اشرفی اصفهانی منتهی می شود .
  • از طرف شرق هم منطقه ی سعاد آباد به چمران منتهی می گردد .

باربری سعادت آباد

یکی از مراحلی که در اسباب کشی بسیار مهم است، جابه جایی اجسام سنگین می باشد. اگر شما برای جابه جای وسایل از باربری مطمئن استفاده کرده باشید قطعا آنها می توانند با بهترین کیفیت اثاث شما را جابه جا کنند. چگونگی جابه جایی وسایل وسایل سنگین و همچنین زمان اسباب کشی و حمل بار بسیار مهم و ضروری می باشد که اگر با عجله و بدون دقت انجام گردد می توانند منجر به آسیب رساندن به وسایل سنگین شما شوند و علاوه بر آن دیسک کمر یا کمر درد و… را برایتان به همراه داشته است.

بررسی های زیادی نشان میدهد که بسیاری از افراد در زمان جابه جایی، حمل بار یا تغییر دکوراسیون اینگونه وسایل اصول را رعایت نمی کنند و سلامت شان را در نظر نمی گیرند و در اکثر موارد مشکلاتی را برای خود به وجود می آورند و اینجاست که پشیمانی هیچ سودی برایشان نداشته است.
تصور کنید که می خواهید از تهران یا دیگر شهرستان ها اثاثیه خود را شامل وسایل سنگین مثل یخچال، گاوصندوق، ماشین لباسشویی و… به وسیله کامیون یا وانت بار به محل جدیدی منتقل کنید. قطعا این سوال برای تان به وجود می آید که اگر افراد خودشان بدون خدمات باربری اقدام به جابه جایی وسایل سنگین کنند، هیچ مشکلی

  • به وجود نمی آید؟
  • آیا بلند کردن سریع و حمل کردن آن ها کار درستی می باشد؟
  • چگونه وسایل بزرگ را جابه جا کنیم؟

اگر شما با بی دقتی اینگونه وسایل را جابه کنید علاوه بر اینکه به بدن خود آسیب می رسانید بلکه منجر به رساندن آسیب های جدی به قسمت های مختلف بدن مثل ستون فقرات، شانه ها و کمر می گردید و ممکن است برای شما عواقب کاملا جدی و بدی را به همراه داشته باشد.
همچنین این امکان وجود دارد که با بی دقتی شما اشیاء در زمان حمل دچار آسیب شوند یا اینکه به دیوارها خسارت وارد شوید و در نهایت شما با کلی خسارت روبرو شوید.

 

اتوبار سعادت آباد

اتوبار سعادت آباد

اگر شما بخواهید از بروز این مشکلات و اتفاق ها جلوگیری کنید باید در زمان جابه جایی این وسایل به مواردی دقت نمایید که در ادامه به آنها اشاره شده است تا در پایان اسباب کشی از نتیجه ی کار خرسند و راضی باشید:

 

  1. بهترین کار این است که شما از شرکتهای معتبر و درجه یک که در زمینه باربری فعالیت می کنند استفاده نمایید. این شرکت ها به دلیل تجربه در زمینه حمل و نقل اثاثیه منزل می توانند بدون بروز خسارت وسایل شما را جابه جا کنند.
  2. شما برای حمل اشیاء سنگین به یک یا دو نفر نیاز داشته اید.
  3. اصلا عجله نکنید و با صبر و حوصله تمامی امور را انجام بدهید.
  4. از قبل باید منزل جدیدتان را به خوبی بررسی کنید و جای دقیق اسباب و وسایل سنگین را مشخص نمایید.
  5. درب وسایل سنگین باید بسته شود و حتما محتویات درون آن ها را خالی کنید تا در زمان حمل ،سبک تر گردد و آسان تر بتوانید آنها را جابه جا کنید.
  6.  بهتر است کار را به کاردان بسپارید و صبر کنید تا کارگرهای حمل بار ، برای شما اثاثیه را جابه جا کنند. عجله کردن اینکار و حمل آن توسط شما می تواند خسارت های را به همراه داشته باشد.
  7. برای بلند کردن کارتنهای که وسایل سنگین درون آنهاست نباید یک دفعه عمل نماید و اول به آهستگی بر روی زمین بنشینید و به آرامی کارتن را بلند کرده و بعد خودتان با کارتن به آهستگی بلند شوید. سعی کنید که اینکار را به گونه ی انجام بدهید تا کمترین فشار به کمر و ستون فقرات شما وارد گردد و از عضلات خود بیشترین استفاده را از دست ببرید.
  8. در صورتی که وسایلی تعداد یا حجم شان زیاد است را در چندین کارتون پخش کنید.
  9. در زمان جابه جایی حتما به خودتان و افرادی که کمک تان می کنند چند دقیقه ی را استراحت بدهید.
  10. می توانید از وسایل کمکی مثل پایه های چرخ دار نیز استفاده کنید.

 

به منظور استفاده از خدمات حمل و نقل عمومی به مقسد منطقه ی سعادت آباد , میدان صنعت مبدا های تاکسی و اتوبوس های این منطقه می باشد . نزدیک ترین ایستگاه پمپ بنزین به منطقه ی سعادت آباد در نبش بزرگراه یادگار امام قرار دارد . خوشبختانه این محله در هیچ محدوده ی ترافیکی قرار نگرفته است. منطقه ی سعادت اباد تهران از مراکز خرید زیادی برخوردار است که بیشتر ساکنان اطراف آنها هم می توانند مایحتاج روزانه ی خود را از این مراکز خرید تهیه کرده و هم افراد زیادی به منظور سپری کردن اوقات فراغت خود از این مراکز خرید دیدن می کنند .

 

مراکز خرید مهم منطقه ی سعادت آباد

برخی از مراکز خرید مهم منطقه ی سعادت آباد تهران عبارتند از :

مرکز خرید سروستان – کسری – ابریشم .از مراکز مهم تجاری خرید منطقه ی سعادت آباد می باشند .

این منطقه همچنین دارای مراکز تفریحی زیادی می باشد که برای پر کردن اوقاتن فراغت ساکنین این منطقه جای مناسبی می باشند . از مهمترین مراکز تفریحی منطقه ی سعادت آباد هم می توان به اریکه ی ایرانیان و سفره خانه ی سنتی بوعلی اشاره کرد . خیابان مهم منطقه ی سعادت اباد “: خیابان فرهنگ – خیابان پاک نژاد –خیابان صراف ها – خیابان سعادت آباد –کوی فراز – و غیره ….. خیابان های مهم این منطقه می باشند .

 

میدان های منطقه ی سعادت آباد

میدان های معروف و شناخته شده ای در منطقه ی سعادت آباد وجود دارد که در زیر نام بعضی از این میدان ها را نام می بریم .

  • میدان بهرود
  • میدان شهرداری
  • میدان کتاب
  • میدان سرو

شرکت آربی بار آماده ی ارائه خدمت به شما شهروندان عزیز در هر نکته ی سعادت آباد که ساکن هستید می باشد . این شرکت با استفاده و کمک گرفتن از کارگران با حوصله و حرفه ای و هنمچنین با استفاده کردن از مرغوب ترین نوع کارتن ها جهت بسته بندی , تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندانی که قصد اسباب کشی و انتقال کالاو یا بار از نقطه ای به هر نقطه ی تهران را داشته اند ارائه کرده است , شرکت اربی بار با سوابق درخشانی که در زمینه ی انتقال و جا به جایی کالای شما بدست آورده است , امروزه توانسته در بین همشهریان به یکی از شرکت های باربری مورد اعتماد قرار بگیرد که از این جهت همکاران – پرسنل – مدیریت و دیگر عوامل شرکت آربی بار به خود می بالند .

 

باربری در سعادت آباد , اتوبار و باربری سعادت آباد , باربری ارزان قیمت در سعادت اباد , اتوبار سعادت آباد , شرکت باربری خوب و مجرب در سعادت اباد منطقه یک تهران , آربی بار همراه مطمئن شماست…

به منظور انتقال و جا به جایی بار و کالاهای خود شرکت اتوبار  آربی بار را به خاطر بسپارید .

همکاران ما در شرکت آربی بار منتظر تماس شما همشهریان می باشند .

 

فعالیت‌های زیر بخشی از خدمات باربری و اسباب کشی ما در اتوبار آربی بار تهران شعبه باربری سعادت آباد است:

  • بسته بندی تخصصی با کارگران آقا و خانم
  • حمل و نقل و جابه جایی انواع لوازم سنگین و اثاثیه‌های حساس و شکستنی.
  • ارائه خدمات باربری ۲۴ ساعته و شبانه روزی حتی در ایام تعطیل.
  • کارگران ماهر و کارآزموده در جابه جایی و حمل بار.
  • ارائه دهنده خدمات باربری و اسباب کشی داخل شهری و بین شهری .
  • استفاده از ماشین‌های حمل بار لوکس و تمیز (با کف موکت کاری شده و سقف عایق بندی شده).
  • بهره‌گیری از رانندگان آشنا به مسیر و پر تجربه.
  • بسته بندی تخصصی وسایل با ابزارهای مدرن و روش‌های نوین در بسته بندی.

 

بسته بندی وسایل سعادت آباد

نحوه بسته بندی وسایل سعادت آباد مرحله به مرحله

  1.  مرحله ی اول برای جمع کردن وسایل شکستنی تهیه کارتن اسباب کشی می باشد که این کارتن ها باید در ابعاد مختلف بزرگ، متوسط و یا کوچک باشند تا بهتر تقسیم بندی شوند و برای جابه جایی در باربری سعادت آباد مشکلی پیش نیاید.
  2.  آماده کردن محیط آشپزخانه و منزل پیش از شروع بسته بندی وسایل و اثاثیه ها در سعادت آباد
  3.  تهیه پلاستیک و نایلون های ضد ضربه و حباب دار محکم و سایر وسایل مورد نیاز مانند قیچی و چسب
  4.  جدا سازی وسایل چوبی و شکستنی سنگین از سبک ها و تقسیم بندی آن ها
  5.  ایجاد فضاهای خالی در تمام کارتن ها به کمک از پلاستیک، پارچه و کاغذ و روزنامه و غیره
  6.  قرار دادن وسایل در کارتن ها و گذاشتن لایه های کاور های کاغذی، پلاستیکی و یا نایلونی بین آن ها برای جلوگیری از ضربه خوردن
  7.  بستن و پلمپ کردن درب کارتن ها با کمک از چسب های بسیار پهن و محکم
  8.  نوشتن عنوان مربوط به وسایل درون هر یک از کارتن ها تا هنگام باز کردن آن در منزل جدید به مشکل نخورید.

 

بسته بندی اثاثیه شکستنی در سعادت آباد

اثاثیه شکستنی مانند لیوان ها و پارچ ها و بشقاب ها معمولا قیمت زیادی ندارند اما می بایست در بسته بندی آن ها نهایت دقت را کرد زیرا بسیار حساس و در معرض شکستن هستند. این اثاثیه ها باید اصولی بسته بندی شوند.

همچنین در بسته بندی اثاثیه شکستنی در قسمت داخلی لیوان ها را با فوم یا پارچه پر کنید و به صورت صاف در جعبه قرار دهید و مابین آنها را با کارتن جدا کننده پر کنید تا هیچگونه برخوردی با هم نداشته باشند.

حمل بار در سعادت آباد

باربری آربی بار با دردست داشتن اکیب ورزیده خانم و اقا جهت بسته بندی بار جابجای اثاثیه منزل داخل شهری وبیرون شهری و حمل بار در سعادت آباد  باسالها سابقه درخشان درصنعت حمل ونقل آماده ارائه خدمات ویژه حمل بار در سعادت آباد انواع وسایل و اثاثیه منزل با بسته بندی دقیق و اصولی در تمامی نقاط سعادت آباد است.