Select Page

باربری صادقیه , اتوبار صادقیه , باربری مطمئن صادقیه , اتوبار سریع صادقیه , باربری ارزان قیمت در صادقیه , آربی بار : یکی از مهم ترین وظایفی که شرکت های باربری به عهده داشته اند، حمل اثاثیه و جابه جایی است. در واقع اسباب کشی جز موارد حساس می باشد و این شرایط زمانی حساس تر می شود که افراد مسن بخواهند اسباب کشی کنند و از یک شهر به شهری دیگر بخواهند وسایل شان را انتقال بدهند.


شماره های تماس آربی بار شعبه باربری صادقیه :

شعبه شرق تهران  77591589

شعبه شمال تهران 22922567

شعبه مرکزتهران  88561097

شعبه غرب تهران 44615664

شعبه جنوب تهران 66849524

انتقادات وپیشنهادت 09339999719


با وجود اینکه نمی توان گفت این کار جز سخت ترین ها به شمار می رود ولی آسان هم نیست مخصوصا زمانی که پای افراد مسن در میان باشد. اگر شما هم در اطرافیان خود افراد مسنی را داشته اید که می خواهند اسباب کشی کنند بهتر است از آنها حمایت و پشتیبانی نمایید تا به این صورت از استرس و اضطراب آن ها کاسته شود.

اتوبار و باربری صادقیه

باربری صادقیه

اتوبار و باربری صادقیه

افراد مسن به دلایل مختلفی اقدام به اسباب کشی می کنند که می توانیم به مواردی چون نقل مکان به محیطی کوچکتر، نزدیک شدن به دیگر افراد خانواده و… اشاره نماییم. برخی از افراد مسن زمانی که می خواهند خانه هایشان را ترک کنند بسیار برایشان دشوار است چون سالها در آن خانه زحمت کشیده اند و البته خاطره های زیادی دارند ولی اگر شما بتوانید در طول مسیر با آن ها همراه باشید قطعا توانسته اید از میزان سختی و دشواری آن ها بکاهید.

در زمان حمل اثاثیه توسط شرکت باربری، وسایل مختلف و خرت و پرت ها اهمیت زیادی پیدا می کنند شاید از نظر شما این وسایل هیچ ارزشی نداشته باشند ولی افراد مسن به این وسایل توجه زیادی داشته باشند. بهتر است پیش از اینکه اسباب کشی را انجام بدهید برای این وسایل فکری بکنید. اگر برایتان مقدور است آن ها را در انباری منزل جدید جای بدهید و اگر انباری ندارد می توانید برای مدتی آنها در منزل یکی از افراد خانواده بگذارید.

باربری صادقیه

شما می توانید در زمان اسباب کشی توسط اتوبارآربی بار شعبه صادقیه به افراد مسن کمک کنید،اینکار یک خاطره ی دل انگیز را برای تان به وجود می آورد. جمع کردن وسایل و آلبوم تصاویر و… افراد سالمند بسیار حساس است چون برخی از آن ها می توانند سالمند را به یاد خاطره های خود بندازد. سعی کنید در چنین شرایطی سریع تر وسایل را جمع آوری کنید و در مورد اشیاء با آن ها کمتر صحبت نمایید. شما می توانید حتی این قسمت را خودتان بر عهده بگیرید و از افراد سالمند در این مرحله کمکی نگیرید.

برای اینکه به افراد سالمند کمک کنید نیاز است که وقت و صبر و حوصله را به خرج بدهید. عجله کردن در چنین شرایطی کاری بسیار اشتباه است. وقتی می خواهید وسایل جدید را به منزل جدید انتقال بدهید اصلا ناگهانی اینکار را نکنید. از دیگر افراد خانواده نیز برای اینکار استفاده کنید و همچنین راهنمایی را از آن ها دریافت نمایید.
فراموش نکنید در زمان اسباب کشی سعی کنید که به نگرانی های آن ها گوش بدهید و آن ها را در نظر بگیرید و همچنین اگر فرآیندهای اداری مثل تسویه قبوض و… دارند را حتما برای شان انجام بدهید.

از یک شرکت خدمات باربری استفاده کنید تا علاوه بر اینکه افراد دیگر خانواده و شما به افراد مسن کمک کنید بلکه شرکت بتواند یک اسباب کشی را بدون وجود مشکل برایتان انجام بدهد.

فعالیت‌های زیر بخشی از خدمات باربری و اسباب کشی ما در اتوبار آربی بار تهران شعبه باربری صادقیه است:

1. بسته بندی تخصصی وسایل با ابزارهای مدرن و روش‌های نوین در بسته بندی.
2. جابه جایی وحمل و نقل انواع لوازم سنگین و اثاثیه‌های حساس و شکستنی.
3. ارائه دهنده خدمات باربری ۲۴ ساعته حتی در ایام تعطیل.
4. استفاده از کارگران ماهر و کارآزموده و توانمند در جابه جایی و حمل بار.
5. ارائه دهنده خدمات باربری و اسباب کشی داخل شهری و بین شهری .
6. استفاده از ماشین‌های حمل بار لوکس و تمیز (با کف موکت کاری شده و سقف عایق بندی شده).
7. بهره‌گیری از رانندگان آشنا به مسیر و پر تجربه.
8. بسته بندی تخصصی با کارگران آقا و خانم.