Select Page

باربری فرشته

همه ی ما می دانیم که اسباب کشی نیاز به دقت زیادی داشته است.  و نیاز است که به صورت اصولی برای بسته بندی وسایل اقدام کنید.  البته این شرایط زمانی حساس تر می شود که بخواهیم جهیزیه عروس را جابه جا کنیم.  بیشتر عروس خانم ها همیشه از مدت ها قبل نگران این موضوع هستند.  که مبدا در اولین جابه جای وسایلشان در راه آسیبی به آنها وارد شود.  قطعا اگر چنین اتفاقی بیفتد عروس خانم تا مدت ها برای آن ناراحت خواهد بود.

شماره های تماس آربی بارشعبه باربری فرشته :

شعبه شرق تهران  77591589

شعبه شمال تهران 22922567

شعبه مرکزتهران  88561097

شعبه غرب تهران 44615664

شعبه جنوب تهران 66849524

انتقادات وپیشنهادت 09339999719


باربری فرشته

حمل و نقل جهیزیه عروس یکی از سخت ترین کارهای می باشد.  که می توانید از شرکت های اتوبار آن را درخواست کنید.   اینکار را نباید به هر کسی بسپارید.  و به خاطر داشته باشید که نیاز به مهارت و تخصص کافی برای آن وجود داشته است.

در گذشته ها این امر با جهازبرون های امروزی تفاوت های زیادی داشته.  در قدیم تنها به برخی از اقلام لوازم ضروری مثل لوازم ارایشی، لباس و… اختصاص داشت.  که آن ها را در سینی می گذاشتند و بر روی سرها می گذاشتند و به خانه عروس و داماد می بردند.

اما این روزها دیگر شرایط متفاوت شده است و حتی دیده می شود که برخی از عروس ها خرید کامل جهیزیه را خودشان بر عهده می گیرند.  و وسایلی را که خریداری می کنند کاملا با گذشته تفاوت داشته است و نمی توان به وسیله انسان ها برای جابه جای این وسایل اقدام کرد و البته مسافت ها نیز گاهی بسیار زیادی است.

اتوبار و باربری فرشته

باربری فرشته , اتوبار فرشته ارزان و مطمعن

علاوه بر انچه که ذکر کرده ایم گاهی ما برای اینکه وسایل های زیادی را جابه جا کنیم.  زمان زیادی نداریم.  و همچنین برای چیدن آنها یک برنامه ریزی دقیق و زمان بندی منظم را نیاز داشته ایم که باید پیش از هر چیزی به خوبی به آن ها دقت داشته باشیم.

اتوبار فرشته

معمولا جهیزیه عروس خانم ها شامل وسایل سنگین و سبک است که نیاز است برای جابه جایی شان دقت بیشتری صورت بگیرد.  و ماشین باربری مجهزی نیز برای انها در نظر بگیریم.

در صورتی که شما یک باربری مطمعن را انتخاب کرده باشید و بسته بندی ویژه ی را برای وسایل حساس، گران قیمت و نو انجام داده باشید.  می توانید بدون اینکه آسیبی به وسایل برسد آن ها را به مقصد برسانید.

معمولا حمل جهیزیه عروس در زمان های نزدیک به مراسم عروسی صورت می گیرد.  و به همین جهت خانواده ها فرصت کافی را برای چیدمان وسایل ندارند.  و همین موارد می تواند یکی از عامل های ایجاد استرس برای خانواده ها مخصوصا خانواده عروس شود. ولی این مشکلات به سادگی قابل انجام است و می توان آن را حل کرد.

شما می توانید از شرکت باربری آربی بار شعبه اتوبار فرشته برای حمل و نقل جهیزیه عروس استفاده کنید.  که کارگران ماهر و باتجربه ی دارند.  و می توانند در کوتاه ترین زمان به گونه ی وسایل شما را جابه جا کنند.  که هیچ مشکلی برای وسایل شما پیش نیاید و حتی شما یک خراش کوچک را نیز در روی وسایل تان مشاهده نکنید.  دقت داشته باشید برخی از باربری ها در چیدمان نیز به شما کمک خواهند کرد.

فعالیت‌های زیر بخشی از خدمات باربری و اسباب کشی ما در اتوبار آربی بار تهران شعبه باربری فرشته است:
  1. بسته بندی تخصصی با کارگران آقا و خانم.
  2. حمل و نقل و جابه جایی انواع لوازم سنگین و اثاثیه‌های حساس و شکستنی.
  3. ارائه خدمات باربری ۲۴ ساعته و شبانه روزی حتی در ایام تعطیل.
  4. کارگران ماهر و کارآزموده در جابه جایی و حمل بار.
  5. ارائه دهنده خدمات باربری و اسباب کشی داخل شهری و بین شهری .
  6. استفاده از ماشین‌های حمل بار لوکس و تمیز (با کف موکت کاری شده و سقف عایق بندی شده).
  7. بهره‌گیری از رانندگان آشنا به مسیر و پر تجربه.
  8. بسته بندی تخصصی وسایل با ابزارهای مدرن و روش‌های نوین در بسته بندی.