Select Page

اتوبار هفت تیر

باربری آربی بار  شعبه باربری هفت تیر متخصص در امر حمل بار .  و جابجایی اثاثیه منزل و ادارات همراه با بسته بندی حرفه ایی .  با استفاده از بهترین امکانات بسته بندی در استان تهران .  یکی از بهترین باربری های استان تهران می باشد .  که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی و حمل  بار به تمام نقاط کشور می باشد .

شماره های تماس آربی بار در هفت تیر :

  • شعبه شرق تهران  77591589
  • شعبه شمال تهران 22922567
  • شعبه مرکزتهران  88561097
  • شعبه غرب تهران 44615664
  • شعبه جنوب تهران 66849524
  • انتقادات وپیشنهادت09339999719

اتوبار و باربری هفت تیر

حمل و نقل جهیزیه عروس یکی از سخت ترین کارهای می باشد.  که می توانید از شرکت های اتوبار آن را درخواست کنید .

اینکار را نباید به هر کسی بسپارید.  و به خاطر داشته باشید که نیاز به مهارت و تخصص کافی برای آن وجود داشته است .  در گذشته ها این امر با جهازبرون های امروزی تفاوت های زیادی داشته .   و در قدیم تنها به برخی از اقلام لوازم ضروری مثل لوازم ارایشی، لباس و… اختصاص داشت .   که آن ها را در سینی می گذاشتند.  و بر روی سرها می گذاشتند و به خانه عروس و داماد می بردند .

اما این روزها دیگر شرایط متفاوت شده است.  و حتی دیده می شود که برخی از عروس ها خرید کامل جهیزیه را خودشان بر عهده می گیرند .  و وسایلی را که خریداری می کنند کاملا با گذشته تفاوت داشته است .  و نمی توان به وسیله انسان ها برای جابه جای این وسایل اقدام کرد.  و البته مسافت ها نیز گاهی بسیار زیادی است .

باربری در یوسف آباد

اتوبار و باربری هفت تیر , اتوبار هفت تیر ارزان و مطمعن.

علاوه بر انچه که ذکر کرده ایم. گاهی ما برای اینکه وسایل های زیادی را جابه جا کنیم زمان زیادی نداریم .  و همچنین برای چیدن آنها یک برنامه ریزی دقیق و زمان بندی منظم را نیاز داشته ایم .  که باید پیش از هر چیزی به خوبی به آن ها دقت داشته باشیم .

اتوبار هفت تیر

معمولا جهیزیه عروس خانم ها شامل وسایل سنگین و سبک است .  که نیاز است برای جابه جایی شان دقت بیشتری صورت بگیرد .  و ماشین باربری مجهزی نیز برای انها در نظر بگیریم.

در صورتی که شما یک باربری مطمعن را انتخاب کرده باشید .  و بسته بندی ویژه ی را برای وسایل حساس، گران قیمت و نو انجام داده باشید .  می توانید بدون اینکه آسیبی به وسایل برسد آن ها را به مقصد برسانید.

معمولا حمل جهیزیه عروس ، در زمان های نزدیک به مراسم عروسی صورت می گیرد .   و به همین جهت خانواده ها فرصت کافی را برای چیدمان وسایل ندارند .  و همین موارد می تواند یکی از عامل های ایجاد استرس و اضطراب برای خانواده ها مخصوصا خانواده عروس شود. ولی این مشکلات به سادگی قابل انجام است و می توان آن را حل کرد.

شما می توانید از شرکت باربری آربی بار  شعبه باربری هفت تیر برای حمل و نقل جهیزیه عروس استفاده کنید.  که کارگران ماهر و باتجربه ی داشته اند.  و می توانند در کوتاه ترین زمان به گونه ی وسایل شما را جابه جا کنند.  که هیچ مشکلی برای وسایل شما پیش نیاید.  و حتی شما یک خراش کوچک را نیز در روی وسایل تان مشاهده نکنید.  دقت داشته باشید برخی از باربری ها در چیدمان نیز به شما کمک خواهند کرد.

فعالیت‌های زیر بخشی از خدمات باربری و اسباب کشی ما در اتوبار آربی بار تهران شعبه باربری هفت تیر است:

1. بسته بندی تخصصی وسایل با ابزارهای مدرن و روش‌های نوین در بسته بندی.
2. جابه جایی وحمل و نقل انواع لوازم سنگین و اثاثیه‌های حساس و شکستنی.
3. ارائه دهنده خدمات باربری ۲۴ ساعته حتی در ایام تعطیل.
4. استفاده از کارگران ماهر و کارآزموده و توانمند در جابه جایی و حمل بار.
5. ارائه دهنده خدمات باربری و اسباب کشی داخل شهری و بین شهری .
6. استفاده از ماشین‌های حمل بار لوکس و تمیز (با کف موکت کاری شده و سقف عایق بندی شده).
7. بهره‌گیری از رانندگان آشنا به مسیر و پر تجربه.
8. بسته بندی تخصصی با کارگران آقا و خانم.