Select Page

باربری فرمانیه , اتوبار فرمانیه , اربی بار تهران در فرمانیه , باربری ارزان قیمت در فرمانیه , بهترین باربری و اتوبار در فرمانیه جهت بسته بندی و اسباب کشی ادارات و منازل : 

باربری آربی بار متخصص در امر حمل و جابجایی بار و اثاثیه منزل و ادارات همراه با بسته بندی حرفه ایی با استفاده از بهترین امکانات بسته بندی در استان تهران یکی از بهترین باربری های استان تهران میباشد. که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی و حمل به بار به تمام نقاط کشور می باشد.


شماره های تماس آربی بار در فرمانیه :

شعبه شرق تهران  77591589

شعبه شمال تهران 22922567

شعبه مرکزتهران  88561097

شعبه غرب تهران 44615664

شعبه جنوب تهران 66849524

انتقادات وپیشنهادت 09339999719

باربری فرمانیه

اتوبار و باربری فرمانیه , اتوبار فرمانیه ارزان و مطمئن


بسته بندی لوازم منزل در فرمانیه

اتوبار و باربری فرمانیه , اتوبار فرمانیه ارزان و مطمئن : امروزه خیابان فرمانیه و یا خیابان لواسانی جزء مهمترین خیابان های منطقه ی فرمانیه می باشد . سفارت خانه های کشورهای مختلفی در خیابان لواسانی فرمانیه واقع شده است . دیپلمات ها و سفیران کشورهای گوناگون نیز این خیابان را برای اقامت و ساکن شدن خود برگزیده اند . منطقه ی فرمانیه را می توان در بین مناطق پیشرفته و مدرن کلان شهر تهران قرار داد که به دلیل داشتن سفارت خانه های بی شمار کشورهای مختلف از امنیت فوق العاده ای برخوردار می باشد . به علت اینکه اتوبان صدر با کوچه های جنوبی منطقه ی فرمانیه منتهی می شود در ساعات اوج ترافیک , انتقال ترافیک سنگین اتوبان صدر به محله ی جنوبی فرمانیه را ممی توان مشاهده کرد . بطوریکه یک جای پارک تنگ هم برای اتومبیل سواری نمی شود پیدا کرد . هر قسمت های منطقه ی فرمانیه ( شمال – جنوب – شرق – غرب ) خصوصیات و ویژگی های بی همتایی دارند در زیر به خصوصیات 4 گانه ی منطقه فرمانیه اعم از شمال – جنوب – غرب و شرق اشاره می کنیم .

• قسمت جنوبی منطقه ی فرمانیه دارای نظم و دیسیپلین خاصی می باشد . جالب است بدانید که بافت این محلات همانند شطرنج می باشد ( از نظر نظم خیابان های اطراف )

• انواع فروشگاه ها و پاساژهای گوناگون را می توان در خیابن فرمانیه مشاهده کرد . که خرید را برای افراد ساکنین این محله که به نیازمن مایحتاج روزانه و یا خرید دیگر اقلام خود آسان کرده است .

• در قسمت غربی این منطقه دیگر خبری از خیابان های منظم نیست . این خیابانها که بصورت سلیقه ای شکل گرفته اند نامنظم می باشند . داشتن باشگاه های ورزشی مختلف را می توان از نکات مثبت این خیابان های نامنظم نام برد .

منطقه ی فرمانیه به کجاها دسترسی دارد ؟

  1. از قسمت شمالی منطقه ی فرمانیه منتهی می شود به نیاوران .
  2. در قسمت جنوبی منطقه ی فرمانیه اتوبان صدر در دسترس بوده و قسمتی هم به خیابن لواسانی متصل می شود .
  3. از سمت شرقی هم مرز مشترکی با خیابان پاسداران دارد .
  4. قسمت غربی منطقه فرمانیه به دازاشیب و همچنین به قسمت هایی از کامرانیه منتهی می شود .

اتوبار و باربری فرمانیه

همه ی ما می دانیم که اسباب کشی از گذشته تا کنون بوده اند و در هر دوره ی برای جابه جایی و بسته بندی از اقلام و وسایل مختلفی استفاده شده است. اگر بخواهید بسته بندی وسایل را انجام بدهیم نیاز است .اتوبار و باربری فرمانیه , اتوبار فرمانیه ارزان و مطمئن که با توجه به نوع وسیله ،برای بسته بندی اقدام کنیم مثلا اگر ظروف ما شیشه ی است پس کارتون بهترین گزینه می تواند برای انتقال و جابه جایی باشد ولی اگر قصد جابه جای وسایلی بزرگی مثل مبل را داشته باشیم باید بسته بندی را به حرفه ی ها بسپاریم.

اسباب کشی معمولا برای افرادی که قصد جا به جایی داشته اند ، کاری سخت تلقی می شود مخصوصا اگر میزان وسایل و مبلمان منزل نیز زیاد باشد. برای اینکه در زمان جابه جایی به مبل ها آسیبی وارد نشود می توانید حمل و نقل و بسته بندی مبل هایتان را به افرادی بسپارید که حرفه ی هستند تا هیچ گونه مشکلی به وجود نیاید و شما به خیالی آسوده آن ها را تحویل بگیرید.

مبل ها از اصلی ترین وسایل در هر منزلی به شمار می روند که نقش مهمی در آسودگی خانواده ایفا می کنند. در صورتی که می خواهید مبلمان را خریداری نمایید یا آن ها را برای تعمیر به مرکزی داده اید بهتر است بدانید در حدود 10 درصد از موارد ،مبل ها دچار شکستگی یا آسیب می شوند.
طبیعی است که شما برای خرید مبل هزینه ی زیادی را صرف کرده اید پس برای اینکه از آسیب و خسارت به مبلهایتان جلوگیری کنید می توانید از هزینه ی را برای بسته بندی و حمل در نظر بگیرید. وقتی شما یک سرویس مطمئن و با اعتبار کافی را برای خودتان انتخاب کنید می توانید از میزان ریسک آسیب بکاهید.

اتوبار فرمانیه

در رابطه با بسته بندی و حمل مبل ها باید به نکاتی دقت کنید که در ادامه به آن ها اشاره شده است:

1. برای حمل مبل ها نیاز است که ماشین باربری بزرگی در اختیار باشد که کاملا مجهز به عایق های ضربه گیر باشد.
2. باید به دست اندازهای خیابان ها دقت نمایید که کاملا موضوع جدی است و نباید به سادگی از کنار آن ها گذشت.
3. باید از رانندگانی استفاده شود که کاملا به اصول رانندگی مسلط هستند و به صورت صحیح رانندگی می کنند تا کمترین میزان آسیب به مبلمان های شما وارد گردد.
4. برای اینکه مبل بدون آسیب منتقل شوند نیاز است که به بسته بندی آنها دقت شود.
5. در بسته بندی مبلمان ها باید از لوازم باکیفیت استفاده شود.
اگر شما می خواهید تا صحیح به مقصد رساندن مبلهای خود را تضمین کرده باشید باید از باربری های استفاده کنید که برای جابه جایی مبل ها از مواردی چون پوشش های چند لایه و وکیوم کردن مبل استفاده می کنند. همچنین از پوشش ها و کاورهای مناسب برای آنها استفاده می نمایند.
در پایان باید بدانید که چگونگی چیدمان وسایل در کامیون نیاز به اجرای برخی از تمهیدات داشته است که با انتخاب یک باربری با سابقه و همچنین با اعتبار می توانید مطمئن شوید که وسایل شما توسط افراد حرفه ی در کامیون چیده شده اند و نیاز به نگران بودن در این رابطه نیست.

شرکت باربری اربی بار با افتخار اعلام می دارد که این شرکت آماده ی ارائه ی هرگونه خدمات جا به جایی و انتقال بار شما عزیزان در هر نقطه ی فرمانیه قرار دارید می باشد . شرکت آربی بار با استفاده از مجرب ترین و خبره ترین افراد در زمینه ی بسته بندی و انتقال بار و یا کالای شما و یل اسباب کشی و همچنین با استفاده از مرغوب ترین جعبه و کارتن ها جهت بسته بندی لوازم و اثاثیه ی منزل و شرکت ها , تاکنون بهترین خدمات را برای افرادی که در منطقه ی فرمانیه قصد جا به جایی کالا و یا اسباب کشی را داشته اند ارائه کرده است . شرکت آربی بار با سوابق درخشانی که دارد مورد تایید و اعتماد منطقه ی فرمانیه نیز قرار گرفته است .


باربری و اتوبار آربی بار تهران جهت ارائه خدمات خود در تهران تخفیف ویژه ای برای شما عزیزان قرارداده است.

فعالیت‌های زیر بخشی از خدمات باربری و اسباب کشی ما در اتوبار آربی بار تهران شعبه باربری فرمانیه است:
بسته بندی تخصصی با کارگران آقا و خانم
حمل و نقل و جابه جایی انواع لوازم سنگین و اثاثیه‌های حساس و شکستنی.
ارائه خدمات باربری ۲۴ ساعته و شبانه روزی حتی در ایام تعطیل.
کارگران ماهر و کارآزموده در جابه جایی و حمل بار.
ارائه دهنده خدمات باربری و اسباب کشی داخل شهری و بین شهری .
استفاده از ماشین‌های حمل بار لوکس و تمیز (با کف موکت کاری شده و سقف عایق بندی شده).
بهره‌گیری از رانندگان آشنا به مسیر و پر تجربه.
بسته بندی تخصصی وسایل با ابزارهای مدرن و روش‌های نوین در بسته بندی.