Select Page

باربری پاسداران , اتوبار پاسداران , باربری مطمئن در پاسداران , اتوبار ارزان قیمت پاسداران , باربری سریع در پاسداران , بسته بندی لوازم منزل و اسباب کشی در پاسداران , آربی بار :  یکی از مواردی که شاید از نظر اکثر ما بسیار سخت و طاقت فرسا باشد اسباب کشی است. بسیاری از افراد برای اینکه بتوانند اسباب کشی بدون دغدغه و البته راحتی را تجربه کنند از شرکت های باربری و حمل بار آربی بار استفاده می نمایند.


شماره های تماس آربی بار شعبه باربری پاسداران :

شعبه شرق تهران  77591589

شعبه شمال تهران 22922567

شعبه مرکزتهران  88561097

شعبه غرب تهران 44615664

شعبه جنوب تهران 66849524

انتقادات وپیشنهادت 09339999719


باربری پاسداران

برای اینکه باربری مناسبی را انتخاب کنید و انتخاب درستی را انجام دهید باید به خوبی از اصول انتخاب یک شرکت حمل بار خوب و مطمئن اگاه باشید. اصلی ترین وجه انتخاب شرکت باربری معمولا مکان آن می باشد.  مردم امروزه برای انتخاب شرکتهای باربری معمولا به شرکت های مراجعه می کنند که به محل زندگی شان نزدیک باشد.

مثلا اگر منزل شما در پاسداران است، اتوبارهای که در محل پاسداران واقع هستند گزینه ی مناسب برای انتخاب چنین شرکتهای می باشند.
در اصل در بسیاری از بررسی ها و آنالیزها ، شهر تهران را از لحاظ جغرافیایی به چهار بخش شمال، جنوب، شرق و غرب تقسیم بندی می کنند.  اتوبارها نیز از این قاعده مستثنی نیستند.
البته بهتر است بدانید که تنها ملاک برای انتخاب نباید محل اتوبارها باشد.  بلکه عوامل موثر دیگری نیز در انتخاب چنین شرکتهای نقش مهمی داشته است.  که می توانیم به میزان اعتبار، قیمت مناسب، سرویس دهی، اطمینان از کارگران، بیمه باربری و… اشاره نماییم.

باربری پاسداران

اتوبار پاسداران سریع , مطمئن و ارزان

با وجود اینکه تقریبا دو اصطلاح باربری و اتوبار دارای معنی یکسانی می باشند.  اما در واقع اصل کلمه اتوبار به حمل و نقل های اختصاص داشته است که به شکل زمینی می باشند و در درون شهر هستند.

می توان اینگونه گفت که اتوبار به عنوان زیرمجموعه ی از باربری می باشد. اصطلاح باربری جنبه وسیع تری داشته و خدمات زیادتری را از جابه جایی شامل می گردد.  به صورتی که  شرکت باربری آربی بار  بین المللی را نیز شامل می گردد.

یک اتوبار ایده ال پیش از هر چیزی باید اعتبار رسمی داشته باشد.  به این معنی که شرکت یا دفترهای با اعتبار کافی به اداره کردن آن مشغول باشند.  تا اگر نیاز به مذاکره ی وجود داشت به آنها مراجعه نمود.  چون در درون وسایلی که قصد جابه جایی آنها را داریم معمولا وسایل گران قیمتی وجود دارد.  و گاهی حتی برای ما برخی از وسایل بسیار ارزشمند و عتیقه به شمار می آید.  باید روشی وجود داشته باشد که به وسیله ی آن جلب اعتماد مشتری صورت بگیرد.

در نهایت می توان اینگونه گفت که برای انتخاب یک شرکت باربری و اتوبار مطمئن باید به نکات زیر دقت کنیم:

  • وجود یک دفتر یا شعبه در نزدیکی محل سکونت شما
  • دارا بودن اعتبارهای رسمی
  • خوش سابقه بودن شرکت
  • دارا بودن تجربه ی کافی
  • قیمت مناسب
  • ارائه بیمه نامه و بارنامه
  • دارا بودن مشاوران با حوصله و دقیق

فراموش نکنید که همیشه پایین بودن قیمت به این معنی نیست.  که شرکت به فکر مشتریان بوده و قیمت های خیلی ارزان را ارائه میدهد.  گاهی ممکن است خدماتی که آن ها به مشتریان میدهد اصلا مورد قبول مشتری نباشد.  و همچنین اصول کافی را رعایت نکنند. قیمت مناسب باید همراه با خدمات کافی و مطمئن باشد.

 

فعالیت‌های زیر بخشی از خدمات باربری و اسباب کشی ما در اتوبار آربی بار تهران شعبه باربری پاسداران است:

  1. بسته بندی تخصصی با کارگران آقا و خانم.
  2. حمل و نقل و جابه جایی انواع لوازم سنگین و اثاثیه‌های حساس و شکستنی.
  3. ارائه خدمات باربری ۲۴ ساعته و شبانه روزی حتی در ایام تعطیل.
  4. کارگران ماهر و کارآزموده در جابه جایی و حمل بار.
  5. ارائه دهنده خدمات باربری و اسباب کشی داخل شهری و بین شهری .
  6. استفاده از ماشین‌های حمل بار لوکس و تمیز (با کف موکت کاری شده و سقف عایق بندی شده).
  7. بهره‌گیری از رانندگان آشنا به مسیر و پر تجربه.
  8. بسته بندی تخصصی وسایل با ابزارهای مدرن و روش‌های نوین در بسته بندی.

 

باربری دولت

باربری هروی

 

بسته بندی اثاثیه در پاسداران

بسته بندی اثاثیه در پاسداران

بسته بندی اثاثیه منزل در پاسداران یکی از مهمترین مراحل هر اسباب کشی است که عدم دقت در آن موجب خسارات سنگین به اسباب و اثاثیه شما خواهد شد.بسته بندی وسایل برای اسباب کشی اگر به درستی انجام شود بخش بزرگی از کار اسباب کشی انجام شده است.

باربری آربی بار در محله پاسداران یکی از منصف ترین باربری در پاسداران با سالها تجربه درخشان در ضمینه بسته بندی اثاثیه منزل و ادارات و جهیزیه و وسایل سنگین از قبیل گاوصندوق و پیانو از پاسداران به تمامی نقاط تهران است.

تجهیزات بسته بندی آربی بار در پاسداران

 

  • انواع کارتن های بسته بندی اثاثیه در سایزهای مختلف
  • چسب پهن نواری برای محکم کرن بسته بندی ها
  • ماژیک و برچسب برای نوشتن محتوی کارتن ها
  • کارتنهای رگال دار برای محافظت از لباس های شما
  • بسته های بزرگ مناسب حمل رختخواب
  • انواع محافظها مانند فوم و پلی اتیلین
  • نایلون و سافون