Select Page

باربری پونک

شرکت اتوبار آربی بار شعبه باربری پونک با چندین سال سابقه در امر حمل ونقل و اثاث کشی در استان تهران در خدمت شما عزیزان می باشد. ما با استفاده از ماشین های تمیز قادر هستیم حمل بار شما را به تمام نقاط کشور انجام دهیم.  شرکت باربری پونک دارای کارگران مجرب و خوش اخلاق می باشد.  که میتوانند کار بسته بندی و حمل و جابجایی وسایل شما عزیزان را به راحتی انجام دهند.


شماره های تماس آربی بار شعبه باربری پونک :

شعبه شرق تهران  77591589

شعبه شمال تهران 22922567

شعبه مرکزتهران  88561097

شعبه غرب تهران 44615664

شعبه جنوب تهران 66849524

انتقادات وپیشنهادت 09339999719

باربری پونک


انتخاب بهترین باربری در تهران: باربری , اتوبار آربی بار

فعالیت‌های زیر بخشی از خدمات باربری و اسباب کشی ما در اتوبار آربی بار تهران شعبه باربری پونک است:

  1. بسته بندی تخصصی با کارگران آقا و خانم .
  2. حمل و نقل و جابه جایی انواع لوازم سنگین و اثاثیه‌های حساس و شکستنی.
  3. ارائه خدمات باربری ۲۴ ساعته و شبانه روزی حتی در ایام تعطیل.
  4. کارگران ماهر و کارآزموده در جابه جایی و حمل بار.
  5. ارائه دهنده خدمات باربری و اسباب کشی داخل شهری و بین شهری .
  6. استفاده از ماشین‌های حمل بار لوکس و تمیز (با کف موکت کاری شده و سقف عایق بندی شده).
  7. بهره‌گیری از رانندگان آشنا به مسیر و پر تجربه.
  8. بسته بندی تخصصی وسایل با ابزارهای مدرن و روش‌های نوین در بسته بندی.

اتوبار و باربری پونک

باربری پونک

1) اصلا از اسباب کشی منزل تان نترسید و استرسی نداشته باشید

اگر شما برای اسباب کشی منزل در پونک  استرس داشته باشید اصلا موفق نمی شوید.  و مطمئن باشید کارهایتان به درستی پیش نخواهد رفت.  یک نفس عمیق بکشید و به سراغ انجام کارهایتان بروید.
برای اتوبار و باربری پونک یک لیست تهیه کنید و هر چیزی که در فرایند بسته بندی به آن نیاز دارید مثل چسب، جعبه و… را درون لیست بنویسید.  وقتی شما بتوانید این لیست را به صورت کامل بنویسید. قطعا در فرایند بسته بندی با سرعت بیشتری پیش خواهید رفت.  و همچنین شما می توانید ذهن خودتان را بهتر مدیریت نمایید.  و دقیقا بدانید که به دنبال چه چیزی هستید و راحت تر کارهایتان انجام بدهید.

2) در اسباب کشی وسایلتان را پاک سازی نمایید

پس از اینکه فهرستی از وسایل و لوازم مورد نیازتان تهیه کنید حالا باید پاکسازی لوازم و وسایل خود را انجام بدهید.  پیش از اینکه بخواهید بسته بندی را انجام بدهید باید از شر تمام وسایل اضافی تان رها شوید.  یک کیسه زباله بردارید و درتمام خانه تان بچرخید و هر وسیله ی که لازم ندارید را دور بریزید. اسباب بازی های شکسته، چراغ قوه های خراب و… که بدردتان نمی خورد را درون کیسه زباله بخیسانید.

3) ظرف های شکستنی را در جابه جایی منزلتان دسته بندی نمایید

بهتر است کار بسته بندی ظروف خود را از شکستنی های آشپزخانه شروع کنید.  چون به آن ها نیاز بیشتری داشته اید و با احتیاط کامل اینکار را انجام بدهید.  با اینکار شما می توانید نظم دهی بهتری به کارتان بدهید و همچنین موجب شکسته نشدن آنها نشوید.
بهترین کار این است که شما روی جعبه ها یادداشتی از محتویات کارتن و ظروف بگذارید تا در زمان جابه جایی بتوانید راحت تر وسایل خود را بچینید.

4) در زمان اسباب کشی بهتر است کمد لباس هایتان را خالی نکنید

در زمان اسباب کشی بهتر است کمد لباس های خودتان را خالی نکنید.  تا از چین و چروک شدن لباس جلوگیری نمایید. یا اینکه کشوها را از کمد جدا کنید و سپس روی آن را بپوشانید.  با اینکار هم نیازی نیست پس از مستقر شدن در محیط جدید ،لباسهایتان را بچینید.  و همچنین از سنگینی کمد لباس نیز پیشگیری کرده اید.

5) در زمان اسباب کشی برای اشیاء قیمتی توجه خاصی را بگذارید

بهترین کار این است که شما پیش از اسباب کشی وسایلی که قیمتی هستند را به یک فرد مورد اعتماد مثل خانواده یا دوست بدهید. بسته بندی جواهرات و اشیاء عتیقه بسیار مهم است و اصلا نباید آن ها را به همراه دیگر وسایل در کامیون حمل اثاثیه قرار بدهید.

شرکت اتوبار آربی بار آماده ی ارائه ی هرگونه خدمات به منظور انتقال و حمل کالاها و وسایل خانگی و اداری شمه عزیزان در هر نقطه ی پونک که هستید می باشد .  شرکت آربی بار با استفاده از مرغوب ترین کارتن و جعبه ها در جهت بسته بندی کالاهای شما و همچنین با کمک گرفتن و استفاده از کارگران متخصص و حرفه ای ,  بهترین خدمات را برای کسانی که قصد اسباب کشی و یا انتقال کالا داشته اند , ارائه می دهد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ی انتقال وسایل و کالاها و همچنین خدماتی که شرکت آربی بار ارائه می دهد.  با همکاران ما در این شرکت تماس حاصل فرمایید .  شرکت آربی بار سوابق بسیار روشنی در رابطه با انتقال کالا و اسباب کشی های شهروندان بدست آورده است .  اعتماد بسیاری از مشتریان گواه همین امر است .
به منظور انتقال کالاها و اسباب کشی های خود , شرکت آربی بار تهران را به خاطر بسپارید .