Select Page

باربری یوسف آباد , اتوبار ارزان قیمت یوسف آباد , بهترین شرکت باربری در منطقه 6 یوسف آباد , خیابان اسد آبادی , میدان جهاد , میدان فرهنگ , میدان سلماس : یوسف آباد نام یکی از محله های قدیمی شهر تهران می باشد . این محله توسط میرزا یوسف آشتیانی بنا گردیده است . وی در زمان قاجار بوده و یکی از رجال آن زمان بود .


شماره های تماس آربی بار شعبه یوسف آباد :

شعبه شرق تهران  77591589

شعبه شمال تهران 22922567

شعبه مرکزتهران  88561097

شعبه غرب تهران 44615664

شعبه جنوب تهران 66849524

انتقادات وپیشنهادت 09339999719

باربری در یوسف آباد


میرزا یوسف آشتیانی رئیس مستوفیان محسوب می شد . وی به امانت داری و صداقت بودن معروف بود . به همین دلیل مورد مقبول امیرکبیر در طول سال قرار گرفت . ایشان زمین های بسیار زیادی از ناصر الدین شاه خریداری کرده بود و توانست با گذشت سالهل همه ی این زمین های خریداری شده را آباد کند . میرزا یوسف آشتیانی در طول عمر خود چهار بار ازدواج داشته است . یکی از بهترین پارک های این منطقه که به سبک پارک های فرانسوی نیز طراحی گشته است , پارک شفق نام دارد . تردد در این پارک ها عصر ها بسیار زیاد می شود . افراد بسیار زیادی اوقات فراغت خود را در این پارک زیبا سپری می کنند .

چند دلیل برای رفتن به یوسف اباد تهران

افرادی که در این محله اقامت داشته و ساکن می باشند , چهره های بسیار سرشناس و معروفی می باشند . که این دلیلی بر اصالتی بودن یوسف آباد تلقی می شود . یوسف آباد دارای جاذبه های بسیاری است که از جمله ی آنها می توان به پارک شفق , داشتن رستوران های متفاوت با انواع سلیقه ها , شهرکتاب , مراکز متنوع خرید , شیرینی فروشی ها معتبر و با کیفیت و بستی فروشی اشاره کرد . که همگی اینها عاملی شده که جاذبه های این منطقه بیشتر گردد . در میدان فرهنگ یوسف آباد یک شهر کتاب را مشاهده می کنید . این شهر کتاب همانند دیگر شهر کتاب هایی است که در اوایل شروع کار خود بسیار خلوت و ارام بوده اند . این شهر کتاب دارای قفسه های نزدیک به هم و مملو از کتاب های گوناگون می باشد . وجود خودکارهای خوشرنگ در داخل شهر کتاب جلوه ای دیگر به این محل داده است .

جمعیت منطقه ی یوسف اباد تهران در حدود 50 هزار نفر پیش بینی می شود که باعث شده این منطقه جزء مناطق پرجمعیت تهران تلقی شود . در این محله چندین پاسگاه پلیس برای برقراری نظم و امنیت دایر شده است . یوسف آباد همچنین دارای سینما و چندین پارک برای اوقات فراغت شما نیز تعبیه شده است . این منطقه ی ترافیک بسیار سنگی بویژه عصر ها دارد به طوری که نمی توان به اسانی یک جای پارک برای اتومبیل خود پیدا کنید . در مورد پیاده روی های این منطقه نیز باید گفت که پیاده روی ها یوسف اباد وضعیت اسفناکی دارند . و نیازمند توجه مسئولین امر به پیاده روی این منطقه ی قدیمی و زیبا می باشند .

منطقه ی یوسف آباد به کجاها دسترسی دارد ؟

  • به بزرگراه همت از قسمت شمالی متصل می شود .
  • از شرق به خیابان ولی عصر منتهی می شود .
  • به اتوبان چمران هم از طرف غرب متصل می شود .

این منطقه ی قدیمی و زیبای کلان شهر تهران مانند دیگر مناطق این کلان شهر ترافیک زوج و فرد را اعمال می کند . یوسف آباد به قدر کافی مدرسه و مراکز آموزشی را به منظور همه ی مقاطع تحصیلی داشته و نیاز نیست به منظور تحصیل به خارج از این منطقه عزیمت کرد . به منظور خدمت رسانی به ساکنین محترم این منطقه نیز بیمارستان های نجمیه و امیر کبیرتاسیس شده اند .

آربی بار تهران با داشتن سابقه ی درخشان در امور حمل و انتقال بار و وهر وسیله ی دیگری , توانسته به یک شرکت باربری مورد اعتماد شناخته شود . امروزه این شرکت با کمک خداوند و همت پرسنل باتجربه و مدیریت حرفه ای و دیگر عوامل خود با ارائه خدمت در کل تهران و در دیگرشهرهای اطراف مورد تایید مشتریان عزیز واقع گردد که از این جهت بسیار به خود می بالیم . این شرکت توانسته در طول سالها خدمت خود , در تلاش بوده تا با رائه ی خدمتی درخور شان شما شهروندان عزیز با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان ممکن همراه شما گردد .

جهت هرگونه مشاوره در این زمینه با همکاران ما در شرکت اتوبار ,  آربی بار تهران تماس حاصل فرمایید .

فعالیت‌های زیر بخشی از خدمات باربری و اسباب کشی ما در اتوبار آربی بار تهران شعبه باربری یوسف آباد است:
بسته بندی تخصصی با کارگران آقا و خانم
حمل و نقل و جابه جایی انواع لوازم سنگین و اثاثیه‌های حساس و شکستنی.
ارائه خدمات باربری ۲۴ ساعته و شبانه روزی حتی در ایام تعطیل.
کارگران ماهر و کارآزموده در جابه جایی و حمل بار.
ارائه دهنده خدمات باربری و اسباب کشی داخل شهری و بین شهری .
استفاده از ماشین‌های حمل بار لوکس و تمیز (با کف موکت کاری شده و سقف عایق بندی شده).
بهره‌گیری از رانندگان آشنا به مسیر و پر تجربه.
بسته بندی تخصصی وسایل با ابزارهای مدرن و روش‌های نوین در بسته بندی.