Select Page

حمل اثاثیه منزل

حمل اثاثیه منزل یکی مهمترین دغدغه های افرادی است که قصد جابجایی منزل را دارند. در این مقاله سعی کرده ایم مهمترین عواملی که بر حمل اثاثیه دخالت دارند را بیان کنیم تا بهتر با این موضوع کنار آمده و انتخاب درستی را انجام بدهید.

ماشین مناسب حمل اثاثیه منزل

 

در انتخاب ماشین مناسب جهت حمل بار باید به نکات مهمی توجه کنیم که در زیر برسی می کنیم

  •  بسته به نوع بار و لوازم و اثاثیه منزل
  • مقدار مسافتی که اثاثیه باید پیموده شوند
  • اثاثیه در درون تهران جابجا می شوند یا  به شهرستان
  • در نظر گرفتن ماشین انتخابی جهت حمل و نقل
  • نوع مسیر و جاده بین مبدا و مقصد

سعی بر این وسایلی جهت حمل بار انتخاب شود که که دارای سقف باشند و همچنین داخل آن ها موکت کاری شده باشد تا از ضربه های احتمالی به اثاثیه منزل جلوگیری شود.

 

بسته بندی اثاثیه منزل

بسته بندی اثاثیه منزل

یکی از بزرگترین دغدغه هایی که به هنگام حمل اثاثیه با آن رو به رو هستیم، امر بسته بندی اثاثیه منزل است. در واقع بسته بندی وسایل منزل شروع رسمی اسباب کشی را نشان می دهد. این کار باید به صورت حرفه ای و تخصصی صورت بگیرد تا در زمان اسباب کشی، برای اثاثیه منزل هیچ مشکلی پیش نیاید و اثاثیه سالم به مقصد برسد.

 

خدمات آربی بار در بسته بندی اثاثیه منزل

 

جمع آوری و بسته بندی

یکی از مهمترین بخش ها در یک جا به جایی، جمع آوری و بسته بندی اثاثیه منزل است. اگر بسته بندی اصولی و درست انجام شود کمترین آسیب به اسباب وارد می شود ، بسته بندی باید به گونه ای انجام شود که در طی جا به جایی احتمال تمام ضربه ها در نظر گرفته شود.

 

حمل اثاثیه

پس از بسته بندی اثاثیه وارد فاز حمل اثاثیه می شویم. یکی از مسائل بسیار مهم در حمل اثاثیه انتخاب ماشین مناسب جهت حمل است که در بالا آن را کامل توضیح دادیم.

 

بازکردن اثاثیه و چیدمان آن

یکی دیگر از خدماتی که شرکت های بسته بندی اثاثیه منزل به شما ارائه می دهند چیدمان منزل جدید است . لازم به ذکراست که تمامی این خدمات توسط همه شرکت های بسته بندی ارائه نمی شود و بسیاری از شرکت ها تنها برخی از این خدمات را به شما ارائه می دهند.

 

هزینه حمل اثاثیه منزل

بسته بندی وسایل در نیاوران

باربری فاطمی

باربری تهرانپارس

هزینه حمل اثاثیه منزل

 

یکی از نکات مهم در حمل اثاثیه هزینه آن می باشد. که مقدار هزینه برای همه جای سوال دارد اما این هزینه به چه عواملی بستگی دارد سعی کرده ایم عوامل مهم بر هزینه حمل بار را برای شما توضیح دهیم.

 

زمان اسباب کشی

 

زمان یکی از مهمترین فاکتور در قیمت دهی خدمات حمل بار و باربری است. در واقع هزینه اسباب کشی با پیش فرض قراردادن چند ساعت اولیه اعلام شده و پس از آن و به ازای هر ساعت بیشتر کار هزینه جداگانه دریافت‌می‌شود. این میزان در بیشتر شرکت‌های باربری و اتوبارها در حدود ۳ تا ۴ ساعت است. بعضی از اتوبارها بر اساس زمان و بصورت ساعتی قیمت می‌دهند و بعضی ها بصورت پروژه ای. البته در هر دو حالت کل زمان انجام شدن جابجایی است که قیمت نهایی را تعیین می کند.

مسافت در اسباب کشی

مسافت بین مبدا و مقصد بر روی مدت زمان لازم برای انجام کار تاثیر می گذارد و طبعا در نهایت هزینه کلی باربری تهران را افزایش می‌دهد. برخی از شرکت های باربری در مواردی که فاصله بین ماشین تا مبدا یا مقصد به طرز نامعقولی زیاد است؛ مثلا خانه در انتهای یک کوچه بن بست است و عبور ماشین باربری ممکن است هم هزینه ی جداگانه ای طلب می کنند.

البته این را هم در نظر داشته باشید که اگر شرکت اتوبار برای این مورد تعرفه ی از پیش تعیین شده ای هم نداشته باشد میزان ساعت کار خودبخود افزایش یافته و قیمت نهایی را بالامی برد.

 

کامیون و وانت بار اسباب کشی

حجم اسباب و وسایل تعیین کننده نوع ماشین مورد نیاز است. برای جابجایی یک وسیله که معمولا با وانت بار یا نیسان بار یا خاور و کامیون انجام می شود.  معمولا به مشتریان پیشنهاد می‌شود که در صورتی که از خدمات باربری به منظور اسباب‌کشی کامل خانه استفاده‌ می‌کنند تمام تلاش خود را بکنند تا با بسته‌بندی مناسب حداکثر وسایل و اثاثیه را در کامیون جادهند تا به این روش نیازی به گرفتن وانت‌بار یا آمد و رفت‌های مکرر وجودنداشته‌باشد.

 

طبقات و راه پله

یکی از نکات مهم در باربری  جابجایی از کدام طبقه مبداء به کدام طبقه در مقصد صورت می گیرد. در این مورد شرکت ها رویکردهای متنوعی دارند. بسته به عداد طبقات میزان هزینه می تواند متغییر باشد.

اسباب کشی با راه پله یا آسانسور

راه پله به دلیل مسئولیتی که برای نیروهای باربری و در نتیجه کل شرکت ایجادمی کند، در مقابل آسانسور هزینه بیشتری را بر عهده مشتری می گذارد. عبور از راه پله هم زمان را افزایش می دهد و میزان دقت بالاتری به جهت محافظت از اسباب و وسایل و لوازم خانه می طلبد.