Select Page

افسریه یکی از محله‌های تهران است که در جنوب شرقی شهر و در منطقه ۱۵ شهرداری واقع شده است. این محله به دو بخش افسریه بالا و افسریه پایین تقسیم می‌شود. دلیل نامگذاری این محله به نام افسریه، مالک این زمین ها افسرالملوک است. این محله از شمال به خیابان ۴۶ یا همان خیابان رحیمی، از غرب و جنوب غربی به بزرگراه بسیج و پل بسیج(سه راه افسریه)، از جنوب به شهرک والفجر و از شرق و جنوب شرقی به قصر فیروزکوه و مسعودیه منتهی می‌شود.

به صورت کلی، محله افسریه از ۴ خیابان اصلی تشکیل شده است که شامل ۳ خیابان شمالی-جنوبی و یک خیابان شرقی-غربی می‌باشد. خیابان های شمالی-جنوبی به ۱۵ متری اول، ۱۵ متری دوم و ۱۵ متری سوم معروف بوده و خیابان شرقی-غربی نیز به ۲۰ متری افسریه مشهور است.

باربری افسریه

باربری افسریه

باربری افسریه با استفاده از بهترین تجهیزات در زمینه باربری شامل: ماشین های مسقف و جادار مثل کامیون خاور و نیسان که داخل آن ها موکت کاری شده تا از آسیب به اثاثیه منزل جلوگیری شود. علاوه بر آن نحوه چیدمان وسایل با استفاده از اصول و استانداردهای سطح جهانی انجام می شود.

همچنین شرکت ما با قرار دادن فوم‌های اسفنجی ضخیم مخصوص در میان وسایل از آسیب دیدگی وسایل و ایجاد خط و خش بر روی آن‌ها جلوگیری می‌کند. آربی بار در باربری افسریه تمامی تلاش خود را در جهت رضایت مشتریث انجام می دهد تا با خیالی راحت حمل ونقل اثاثیه و اتوبار خود را در محله افسریه انجام دهید.

اتوبار افسریه

شرکت باربری و اتوبار آربی بار خدماتی شامل حمل بار و اسباب کشی را در تمامی مناطق افسریه از جمله افسریه بالا و افسریه پایین ارئه می دهد. اتوبار ما حمل و نقل  را از درب منزل یا شرکت شما شروع می کند. شرکت آربی بار همچنین خدمات بسته بندی استاندارد و حرفه ای اثاثیه  را انجام می دهد.

علاوه بر آن، انتقال و تخلیه بار و اثاثیه به داخل ماشین های اتوبار ( کامیون , خاور , نیسان ) توسط کادر مجرب انجام می‌شود. اگر در محله افسریه هستید و به دنبال شرکت مورد اطمینان و باتجربه باربری هستید، هم اکنون با ما تماس بگیرید.

حمل اثاثیه منزل

خدمات باربری افسریه

اگر با شرکت باربری آربی بار تماس بگیرید، خدمات زیر را در افسریه برای شما انجام خواهیم داد:

  • قیمت بسیار مناسب نسبت به دیگر شرکت‌ها
  • ارائه فاکتور رسمی
  • بسته‌بندی کاملا اصولی وسایل
  • حمل وسایل به صورت استاندارد
  • سرویس‌دهی همه روزه
  • حمل بار با انواع ماشین‌ها
  • رانندگان باتجربه و مورد اطمینان
  • بیمه رایگان
  • حمل و نقل بار به تمام نقاط ایران
  • حمل اثاثیه در کمترین زمان ممکن

محدوده کاری باربری افسریه

محدوده کاری آربی بار در باربری افسریه شامل کل محله افسریه شامل: افسریه بالا و پایین، سه راه افسریه، مسعودیه و … می‌باشد.  جهت رزرو و همچنین دریافت مشاوره رایگان هم اکنون با آربی بار تماس بگیرید.

باربری خاوران

باربری تهرانپارس

باربری امیراباد

بسته بندی اثاثیه در افسریه

خوشبختانه شرکت آربی بار علاوه بر خدمات باربری در افسریه، خدماتی مانند بسته بندی وسایل نیز انجام می‌دهد. این شرکت با رعایت اصول استاندارد در زمینه بسته بندی وسایل خدمات ارزنده ای به مشتریان خود ارائه می‌دهد. بسته بندی انواع وسایل منزل و شرکت ها شامل وسایل الکتریکی و حساس که حمل و نقل آن‌ها نیاز به دقت زیادی دارد به بهترین شکل انجام خواهد شد.

باربری

حمل اثاثیه منزل در افسریه

اگر قصد نقل مکان درون شهر و برون‌شهری را دارید، شرکت آربی بار به منظور حمل اثاثیه منزل در خدمت شماست. از آنجا که حمل اثاثیه منزل در خانه های آپارتمانی کار آسانی نیست و ممکن است آسیب جدی به وسیله ها و همچنین آپارتمان وارد شود، باید دقت کافی در این زمینه داشته باشید. شرکت ما با تجربه نزدیک به یک دهه در این زمینه آماده خدمات رسانی به شما عزیزان است.

تلفن های تماس جهت رزرو:

22922567

88561097

09339999719