Select Page

شهر زیبا

شهر زیبا نام محله‌ای در شمال غرب تهران منطقه ۵  تهران است. از دیرباز به داشتن باغ های سرسبز و خیابان‌های باصفا و عریض شهرت داشته است. مهم‌ترین خیابان‌های شهر زیبا عبارت‌اند از: بلوار جوانمردان، خیابان سرو، خیابان آیت‌الله کاشانی، بلوار آلاله، خیابان عدالت و خیابان شربیانی است. در آخر محله شهر زیبا، یکی از بهترین جا های تهران برای افرادی است که می خواهند در محله‌ای خوش آب و هوا زندگی کنند.

 چرا باربری شهر زیبا

باربری شهر زیبا  (زیر نظر آربی بار) با بیش از سال ها سابقه طلایی در امر باربری و اتوبار، اسباب کشی وسایل منازل ، بسته بندی لوازم ادارات ، حمل بار و… به عنوان یکی از بهترین شرکت های باربری در محدوده شهرزیبا می باشد. اسباب کشی و حمل بار در زیبا شهر توسط یک تیم باتجربه که به تمام محله های شهرزیبا تسلط دارند انجام می شود. تیم حمل بار آربی بار به صورت پیش فرض شامل 4 نفر می باشد که یک نفر راننده خودرو و الباقی با قدرت بدنی بالا کار حمل اثاثیه را انجام می دهند.

اتوبار شهرزیبا با داشتن خودروهای به روز و مجهز، عمل انتقال وسایل را آسان تر کرده و بدون هیچ گونه آسیبی اثاثیه شما را در محل مورد نظر تحویل می دهد. همچنین این شرکت کار بسته بندی اثاثیه منزل شما با جدیدترین روش ها ازجمله بسته بندی به روش اروپایی انجام می دهد.  باربری ما با داشتن نیروهای مختلف در شیفت های مختلف آماده ارائه خدمات باربری و اتوبار 24 ساعته شبانه روزی در 7 روز هفته می باشد.

 

باربری شهر زیبا

 

باربری دولت

باربری غرب تهران

باربری ولیعصر اتوبار ولی عصر

خدمات حمل بار شهر زیبا

  •  ارائه خدمات باربری دورن شهری در تمامی مناطق تهران و برون شهری به تمامی شهرستان ها
  • ارائه کامیون بار ، خاور بار،نیسان بار با سرویس ویژه به صورت شبانه روزی در محله شهر زیبا
  • بسته بندی اثاثیه شما در بهترین حالت ممکن طبق اصول بسته بندی اروپایی
  • تیم خوش اخلاق و خوش برخورد امانتدار اثاثیه شما تا منزل جدید
  • ارائه بیمه بار و بیمه کردن اثاثیه شما جهت پیش گیری از اتفاقات احتمالی
  • ارائه ماشین های باربری مناسب و موکت کاری شده
  • ارائه خدمات ویژه همچون چیدمان اصولی بار و بسته بندی وسایل

 

تلفن اتوبار شهر زیبا

اگر قصد اسباب کشی و جابجایی اثاثیه منزل را دارید ، جهت برقراری ارتباط با مشاوران کارآزموده اتوبار شهرزیبا با شماره 44615664 تماس بگیرید. مشاورین حمل بار شهر زیبا آماده پاسخگویی 24 ساعته در 7 روز هفته هستند.

قیمت باربری شهر زیبا

چنانچه قصد اسباب کشی و حمل اثاثیه در محله زیبای شهر زیبا را دارید   ، در رابطه با قیمت باربری شهر زیبا نگران نباشید. هزینه های دریافتی در این باربری به گونه ای در نظر گرفته شده که همه اقشار جامعه بتوانند از خدمات با کیفیت آربی بار در زمینه حمل بار بهره مند شوند. هزینه های دریافتی بر اساس تعداد ماشین ها و ساعت کاری می باشد. با ما تماس بگیرید تا از قیمت دقیق اتوبار شهر زیبا اطلاع پیدا  کنید.

اتوبار شهر زیبا

تخفیف اتوبار شهر زیبا

خبر خوش برای دوستان عزیز ساکن محله شهر زیبا، باربری آربی بار برای حمل اثاثیه در شهر زیبا تخفیف 20 درصدی را در نظر گرفته است. این تخفیف شامل تمامی خدماتی که این شرکت ارائه می دهد می شود. جهت دریافت تخفیف با شماره های ما تماس بگیرید و از تخفیف 20 درصدی بهره مند شوید.