Select Page

اگر در محله نازی آباد تهران به دنبال یک شرکت باربری قابل اطمینان و معتبر هستید، باربری نازی آباد در خدمت شماست. باربری نازی آباد زیر نظر شرکت آربی بار بوده و خدماتی مثل بسته بندی اثاثیه منزل و ادارات با جدیدترین روش ها و همچنین حمل بار را نیز انجام می‌دهد. تمامی تعرفه های باربری نازی آباد زیر قیمت بوده و با تخفیف ۳۰ درصدی انجام خواهد شد.

شماره های تماس باربری نازی آباد

شمال: ۲۲۹۲۲۵۶۷

غرب: ۴۴۶۱۵۶۶۴

جنوب: ۶۶۸۴۹۵۲۴

شرق: ۷۷۵۹۱۵۸۹

مرکز: ۸۸۵۶۱۰۹۷

معرفی نازی آباد و محدوده آن

نازی‌آباد از محله‌های جنوب شهر تهران است. در شمال شرقی محله خزانه در شمال غربی محله جوادیه و در غرب محله خانی‌آباد، در شرق بوستان ولایت و در جنوب راه‌آهن تهران قرار دارد.

 

باربری نازی آباد

 

در سال های گذشته روستایی به نام ناز آباد در این ناحیه قرار داشت. این روستا توسط ناصرالدین شاه خریداری شد و در آن قصری ساخت. البته بعدها این قصر تبدیل به یک پارک شد. بعد از مدتی و در سال ۱۳۳۴ این محله به محلات جنوبی تهران اضافه شد و اسم آن از نازآباد به نازی آباد تغییر پیدا کرد.

 

خدمات باربری نازی آباد

ما در باربری نازی آباد خدمات ویژه ای به مشتریان خود ارائه خواهیم کرد که برخی از آنها عبارتند از:

  • بهترین تجهیزات جهت بسته بندی اثاثیه
  • لوکس‌ترین ماشین‌های باربری با کف موکت
  • پرسنل مجرب آقا و خانم با سالها تجربه در زمینه حمل بار
  • تجربه بیش از یک دهه در زمینه باربری
  • بیمه نامه معتبر
  • تجهیزات مدرن در زمینه حمل اثاثیه منزل و ادارات
  • پاسخگویی ۲۴ ساعته
  • ارائه فاکتور رسمی
  • مشاوره رایگان
  • تخفیف ویژه

با توجه به اینکه موضوع باربری امری مهم است که سهل انگاری در هر بخش آن میتواند خسارات جبران ناپذیری به مشتریان وارد نماید، ما در باربری نازی آباد بیمه‌نامه رسمی ارائه می کنیم. بیمه نامه رسمی سبب می شود تا مشتریان با خیالی آسوده تر باربری خود را انجام دهند.

ما با بهره گیری از داده های موجود در سازمان ترافیک شهری، دانش لازم از طرح های ترافیکی در جنوب شهر تهران را بدست آورده ایم. بنابرای خدماتی که به مشتریان عزیز ارائه می شود در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.
شما عزیزان میتوانید جهت انتخاب بهترین ساعات جهت حمل بار خود با مشاوران ما در تماس باشید. این امر از آن جهت اهمیت پیدا می کند که در وقت شما میتواند بسیار صرفه جویی کرده و شما را از دست مشغله های ترافیک و مرخصی گرفتن و … خلاص کند.  باما تماس بگیرید. اتوبار اطلس بار آماده است تا در تمامی ساعات شبانه روز اثاث کشی منزل یا محل کار شما را بدون نقص انجام دهد. این خدمت به شما امکان می دهد تا در ساعات کم مشغله بتوانید اثاث کشی تان را انجام دهید. بدون اینکه نیاز به گرفتن مرخصی یا تعطیل کردن کار و کسب خود باشید.

بیشتر بخوانید: باربری جیحون

بسته بندی وسایل و اثاثیه در باربری نازی آباد

شما عزیزان در محله نازی آباد می‌توانید علاوه بر خدمات حمل بار، خدمات بسته بندی اثاثیه را نیز دریافت کنید. ما در باربری نازی آباد بسته بندی اثاثیه به روش های مدرن و توسط افراد حرفه ای در این زمینه را به شما ارائه خواهیم کرد. جهت این امر ما از جدیدترین و باکیفیت ترین تجهیزات بسته بندی اثاثیه برای اسباب کشی استفاده می کنیم. بسته بندی وسایل شما با قیمت مقرون به صرفه‌ای انجام خواهد شد تا همه اقشار جامعه بتوانند از این امکان استفاده کنند. با روش بسته بندی که ما در آربی بار برایتان فراهم کرده‌ایم وسایل شما بدون هیچ آسیبی به مقصد می‌رسند.

بیشتر بخوانید: باربری بریانک

 

هزینه حمل بار در باربری نازی آباد

از آنجا که تعرفه های خدماتی چون بسته بندی، حمل بار و باربری کاملا متنوع و متفاوت است، بهترین راه برای آگاهی از تعرفه ها، تماس با ما از طریق راه های ارتباطی است که در اختیار شما قرار داده شده است. مثلا بسته به اندازه بار شما نوع ماشینی که باید بکار برده شود متفاوت خواهد بود و بنابراین هزینه باربری نیز قاعدتا متفاوت می باشد. پس هم اکنون با ما تماس گرفته و با مشاوران ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس باربری نازی آباد

شمال: ۲۲۹۲۲۵۶۷

غرب: ۴۴۶۱۵۶۶۴

جنوب: ۶۶۸۴۹۵۲۴

شرق: ۷۷۵۹۱۵۸۹

مرکز: ۸۸۵۶۱۰۹۷