Select Page

باربری مینی سیتی زیر نظر باربری شمال تهران و در منطقه یک تهران آماده ارائه خدمات حمل بار و باربری به شهروندان خود در این محله است. حمل و بسته بندی اثاثیه منزل و امنیت وسایل همواره یکی از دغدغه های شما عزیزان بوده که قصد اسباب کشی و حمل سالم بار خود از مینی سیتی به مقصدی خاص دارند. مجموعه باربری آربی بار تهران که کلیه خدمات مربوط به اتوبار ، حمل اثاثیه ، حمل بار  و اساباب کشی در کل تهران و شهرستان ها را با بهترین کیفیت و امنیت زیر نظر رانندگان و کارگران با تجربه انجام میدهد. جهت مشاوره و تماس با ما با شماره 22922567 تماس بگیرید.

 

باربری محله مینی سیتی تهران

شهروندان محله مینی سیتی همواره به دنبال خدمات مناسب و دقیق باربری در این محله هستند. آربی بار در مینی سیتی یکی از شرکت های پیشتاز در زمینه باربری و  اتوبار با مدیریت و کارکنان فهیم و با تجربه به دنبال جلب رضایت شما شهروندان عزیر در این محله زیبا هستند. مینی سیتی به لحاظ آب و هوا به دلیل قرار گرفتن در مجاورت ارتفاعات رشته کوه البرز و همچنین پارک های جنگلی سوهانک و یاس فاطمی و لویزان، از خوش آب و هواترین مناطق تهران می‌باشد.

باربری مینی سیتی

 

20 درصد تخفیف در این محله

خبر خوب برای ساکنین مینی سیتی آربی بار برای این منطقه با توجه به درخواست بالای مشتریان و رضایت شما 20% تخفیف باربری و حمل بار در نظر گرفته است. جهت برخورداری از این تخفیف با شماره ما تماس بگیرید و سرویس مربوطه خود را سفارش دهید. این تخفیف در کنار قیمت منصفانه و خدمات مناسب و حرفه ای حمل بار ما را به یکی از باربری های مناسب در باربری مرکز تهران تبدیل کرده است.

 

خدمات ما در محله مینی سیتی

در زیر از خدمات حرفه ای خود در محله مینی سیتی را شرح داده ایم

  • حمل اثاثیه به صورت امن و با حداکثر سرعت و کیفیت
  • کارگر خوش اخلاق و مجرب
  • صدور بیمه نامه اثاثیه شما
  • بهترین وسایل حمل نقل مانند خاور های مسقف، کامیون و نیسان
  • ارائه خدمات شبانه روزی و ۲۴ در امور اتوبار و باربری
  • حمل اثاث به کلیه مناطق تهران
  • ارائه خدات VIP ، چیدن لوازم
  • تخفیف ویژه برای شهروندان مینی سیتی تا 20 درصد
  • حمل جهیزیه عروس با تخفیف ویژه تا 50 درصد تخفیف

 

قیمت حمل بار مینی سیتی

لیست قیمت حمل بار مینی سیتی بر اثاث نرخ اتحادیه باربری به شرح زیر است:

 

نوع خدمات ساعت قیمت (هزار تومان)
خاور 3 110-150
نیسان 2 60-100
کارگر 3 40

 

اتوبار مینی سیتی

اتوبار مینی سیتی در محدوده مینی سیتی زیر نظر شرکت حمل بار آربی بار با بسته بندی لوازم منزل و ادارات و کارگران خوش برخورد و منظم و راننده با دقت و حرفه ای در محدوده مینی سیتی آماده حمل تمامی وسایل شما از جمله اثاثیه منازل و ادارات شما آماده ارائه خدمات حرفه ای با قیمت مناسب است. شرکت اتوبار ما آماده حمل وسایل شما از مبدا مینی سیتی به تمام نقاط تهران حتی ارسال بخ شهرستان ها هم فراهم شده است. جهت ارتباط با کادر حرفه ای ما و مشاوران ما با شماره 22922567 تماس بگیرید.