Select Page

باربری پارک وی در شمال تهران مستقر بوده و زیر نظر شرکت بین المللی آربی بار فعالیت می کند. از مهمترین فعالیت های باربری پارک وی میتوان به بسته بندی وسایل و اثاثیه منزل، بسته بندی وسایل بزرگ و حساس مانند پیانو، یخچال ساید بای ساید، لباسشویی و ….  همچنین حمل بار به تمام نقاط کشور و حمل بار به خارج از کشور اشاره کرد.

دقت کنید که تمام مراحل اسباب کشی منازل از جمله بسته بندی، حمل و باربری یک امر تخصصی می باشد و نباید درهریک از این مراحل سهل انگاری نمود. علاوه بر این، با توجه به ترافیک شهر شلوغی مانند تهران و مشکلات عبور و مرور، سعی کنید حتما به شرکت باربری مراجعه کنید که از تمام طرح های ترافیک شهری آگاهی داشته باشد تا در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایید.

باربری پارک وی از باتجربه ترین افراد و رانندگان بهره می گیرد تا مشتریان با خیالی آسوده اسباب کشی منازل و ادارات را انجام دهند. بسته بندی در باربری پارک وی کاملا اصولی و با جدیدترین روش های روز دنیا انجام میشود. از مهمترین خدمات باربری پارک وی میتوان به تخفیف ۳۰ درصدی و ارائه بیمه نامه رسمی برای بار اشاره کرد.

اگر به دنبال باربری معتبر در محله پارک وی تهران هستید هم اکنون با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان نیز بهره مند شوید.

شماره های تماس باربری پارک وی

شمال: ۲۲۹۲۲۵۶۷

غرب: ۴۴۶۱۵۶۶۴

جنوب: ۶۶۸۴۹۵۲۴

شرق: ۷۷۵۹۱۵۸۹

مرکز: ۸۸۵۶۱۰۹۷

 

 

آشنایی با محله پارک وی تهران

 

پارک‌وی درواقع نام چهارراهی در شمال تهران است. در تقسیم بندی مناطق شهرداری تهران، پارک وی در منطقه ۱ قرار می گیرد. چهارراه پارک وی در محل تقاطع بزرگراه های چمران و مدرس و خیابان ولیعصر قرار دارد.

علاوه بر چهارراه پارک وی، پل پارک‌وی نیز معروف است. این پل به صورت غربی-شرقی واقع شده‌است که بزرگراه‌ٰهای چمران و مدرس را به یکدیگر متصل می‌کند. ورودی شرقی این پل به بزرگراه مدرس و ورودی غربی آن به بزرگراه چمران می‌رسد.

از مهمترین خیابان های اطراف پارک وی میتوان به خیابان ولی عصر، بزرگراه مدرس، بزرگراه چمران، خيابان فرشته و خيابان محموديه اشاره کرد. در گذشته این خیابان‌ها بسیار سرسبز و خوش آب و هوا تر از الان بوده است اما به مرور زمان از این فضاهای سبز کاسته شد و جای آن را ساختمان‌های شیک و لوکس امروزی گرفته است.

بیشتر بخوانید: باربری تجریش

 

خدمات باربری پارک وی

 

اتوبار پارک وی

 

از مهمترین عواملی که موجب شده مشتریان عزیز به ما اعتماد کنند، خدمات ویژه ما در باربری پارک وی می باشد. این خدمات باعث تمایز آربی بار از دیگر شرکت ها شده و به نوعی امضای آربی بار در خدماتش نهفته است. این خدمات عبارتند از:

  • ارائه بیمه نامه و ضمانت نامه رسمی بار مشتریان
  • تخفیف ۳۰ درصدی
  • بسته بندی با جدیدترین روش های روز
  • استفاده از فوم های مخصوص جهت بسته بندی
  • انواع ماشین ها در ابعاد مختلف شامل کامیون، خاور، نیسان و وانت بار
  • افراد مجرب و با تجربه حداقل ده سال در زمینه بسته بندی و حمل بار
  • استفاده از رانندگان باتجربه
  • دارای شعبه های متفاوت در نقاط مختلف تهران
  • آگاهی از طرح های کنترل ترافیک شهری
  • مشاوره رایگان
  • حمل بار به خارج از کشور

 

بیشتر بخوانید: باربری نیاوران

 

تعرفه های باربری پارک وی

 

از آنجا که قیمت بسته بندی و حمل بار به عوامل مختلفی همچون حجم بار، مسیر مبدا و مقصد، نوع ماشین درخواستی و …. بستگی دارد. بنابراین برای اینکه از هزینه های باربری پارک وی آگاه شوید بهترین کار تماس با آربی بار و دریافت مشاوره از کارشناسان ما می باشد.

با اینحال در زیر به برخی قیمت ها به صورت عمومی اشاره کرده ایم:

 

نوع خدمات ساعت قیمت (هزار تومان)
خاور 3 300-500
نیسان 2 100-150
کارگر 3 40

 

بیشتر بخوانید: باربری ونک

 

بسته بندی وسایل در باربری پارک وی

 

آربی بار در باربری پارک وی از روش های مدرن به منظور بسته بندی وسابل شما بهره میگیرد تا ضرری متوجه مشتریان عزیز نشود ضربه به اثاثیه شما وارد شود و آسیب نبینند. از همین جهت نیز ما با بیمه تمام وسایل سعی میکنیم تا نهایت دقت را در تمام مراحل بکار بندیم و در صورت بروز مشکلی هزینه آن را بپردازیم.

در باربری پارک وی ما از لوازم و تجهیزات پیشرفته به سبک اروپایی برای بسته بندی لوازم و اثاثیه استفاده می شود. پیش از بسته بندی وسایل، آن ها از نظر نوع و جنس شان از هم تفکیک می شوند و هر کدام در دسته خاص خود قرار میگیرند و سپس اقدام به بسته بندی میشود. فضای خالی بین وسایل با فوم ها و مواد صنتی نرم مخصوص پُر میشوند تا از آسیب رسیدن به وسایل بر اثر برخورد با یکدیگر جلوگیری شود.