Select Page

کوی فراز در منطقه 2 شهرداری تهران می‌باشد. این محله در شمال غربی پایتخت و درهمسایگی سعادت آباد و دامنه های جنوبی البرز قرار گرفته است. نخستین ورودی به این منطقه خیابان لادن از شرق و غرب می‌باشد که شهرک بوعلی نیز در انتهای لادن غربی است. این محله از شمال به دامنه های جنوبی رشته کوه البرز،از جنوب به بزرگراه یادگار امام،از شرق به خیابان معدن و از غرب به شهرک بوعلی و میدان بوعلی محدود می شود.

 

باربری و اتوبار کوی فراز

 

باربری کوی فراز

 

اگر به دنبال یک شرکت باربری مطمئن در شهر تهران و در محله کوی فراز هستید که در کمترین زمان ممکن و با ضمانت بار مسئولیت باربری شما را برعهده گیرد، باربری کوی فراز در خدمت شماست. باربری کوی فراز زیر نظر شرکت بین المللی آربی بار بوده که خدماتی مانند باربری و اتوبار، بسته بندی اثاثیه، بسته بندی و حمل جهیزیه عروس و ارسال بار به خارج از کشور را انجام می دهد.

اگر قصد باربری در محله کوی فراز را دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید و از تخفیف ۳۰ درصدی و مشاوره رایگان بهره مند شوید. شما میتوانید از طریق راه های ارتباطی مختلفی که در اختیار شما قرار گرفته با ما تماس حاصل فرمایید.

شماره های تماس باربری کوی فراز

شمال: ۲۲۹۲۲۵۶۷

غرب: ۴۴۶۱۵۶۶۴

جنوب: ۶۶۸۴۹۵۲۴

شرق: ۷۷۵۹۱۵۸۹

مرکز: ۸۸۵۶۱۰۹۷

 

چرا باربری کوی فراز؟

 

آربی بار در باربری کوی فراز معتقد است که بهترین راه موفقیت، احترام و رعایت حقوق شهروندان است و همواره در تلاش است که کیفیت خدمات باربری و حمل و نقل در محله کوی فراز را در بالاترین سطح ممکن ارائه نماید تا خستگی ناشی از یک اسباب کشی و حمل و نقل را بدست فراموشی بسپارید. ما در امر اسباب کشی شما از نیروهای مجرب و با تعداد مناسب جهت حمل بار شما در محله کوی فراز بهره می گیریم.

بیشتر بخوانید: باربری سعادت آباد

 

امکانات باربری کوی فراز چیست؟

 

  • بهترین تجهیزات جهت بسته بندی اثاثیه شما (ضربه گیر،کارتن های سه لایه و…)
  • حمل بار از کوی فراز به تمامی نقاط تهران و شهرستان ها
  • انواع ماشین‌های باربری مسقف موکت کاری شده مخصوص باربری
  • پرسنل مجرب آقا و خانم با سالها تجربه در زمینه حمل بار
  • دارای کادر مجرب مخصوص حمل اثاثیه شما
  • ارائه بیمه نامه معتبر و گارانتی تمامی اثاثیه شما
  • تجهیزات مدرن در زمینه حمل اثاثیه منزل و ادارات
  • پاسخگویی شبانه روزی در طول کل هفته
  • فاکتور رسمی باربری زیر نظر اتحادیه
  • ارائه تخفیف تا 30 درصد در باربری کوی فراز

 

اتوبار کوی فراز

 

اتوبار کوی فراز با کارگران با تجربه و انواع ماشین ها شامل خاورها، نیسان، وانت بار و دیگر ماشین های باربری مجهز متناسب با بار شما آماده انجام اثاث کشی های شما عزیزان در کوی فراز می باشد. اتوبار کوی فراز تحت نظر شرکت آربی بار بوده و خدماتی مثل بسته بندی اثاثیه منزل و ادارات با جدیدترین روش های اروپایی و همچنین حمل بار را نیز انجام می‌دهد. تمامی تعرفه های آربی بار زیر قیمت بوده و با تخفیف ۳۰ درصدی انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: باربری جنت آباد

 

بسته بندی وسایل و اثاثیه در باربری کوی فراز

 

اتوبار کوی فراز

 

در شرکت باربری ما از لوازم و تجهیزات پیشرفته به سبک اروپایی برای بسته بندی لوازم و اثاثیه استفاده می شود. پیش از بسته بندی وسایل، آن ها از نظر نوع و جنس شان از هم تفکیک می شوند و هر کدام در دسته خاص خود قرار میگیرند و سپس اقدام به بسته بندی میشود. فضای خالی بین وسایل با فوم ها و مواد صنتی نرم مخصوص پُر میشوند تا از آسیب رسیدن به وسایل بر اثر برخورد با یکدیگر جلوگیری شود.

وسیله های شکستنی و حساس مانند ظروف و وسایل برقی آشپزخانه با شیوه نوین بسته بندی میشوند. همچنین وسایل سنگین مانند پیانو و یخچال های ساید بای ساید باید بسته بندی ویژه ای داشته باشند تا در حین حمل بار با کوچکترین برخوردی آسیب نبینند. افراد ما دسته بندی وسایل را به صورت مخصوصی انجام می دهند به شکلی که روی هر بسته مشخص میشود  که داخل آن بسته چه نوع وسیله ای وجود دارد و مربوط به چه شخص یا مکانی است.

 

هزینه باربری در باربری کوی فراز

 

از آنجا که تعرفه های خدماتی چون بسته بندی، حمل بار و باربری کاملا متنوع و متفاوت است، بهترین راه برای آگاهی از تعرفه ها، تماس با ما از طریق راه های ارتباطی است که در اختیار شما قرار داده شده است. از عوامل تاثیرگذار بر تعرفه ها در باربری کوی فراز میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعداد کارگران
  • نوع ماشین درخواستی
  • حجم وسایل و اثاثیه شما
  • بسته بندی اثاثیه
  • تعداد طبقات ساختمان

راه حل چست؟ بهترین کار تماس با باربری کوی فراز و استفاده از خدمات مشاوره رایگان ماست. هم اکنون از طریق راه های ارتباطی که در اختیار شما قرار گرفته، با ما تماس حاصل فرمایید.

با این حال قیمت های ما به طور متوسط در شهر تهران به صورت زیر می باشد:

نوع خدمات ساعت قیمت (هزار تومان)
خاور 3 300-500
نیسان 2 100-150
کارگر 3 40