Select Page

کشور عراق یکی از کشورهای خاورمیانه بوده که در جنوب غربی آسیا قرار دارد. این کشور از همسایه‌های غربی ایران بوده که از طریق استان‌های خوزستان، کرمانشاه، کردستان و آذربایجان غربی با ایران مرز مشترک دارد. پایتخت این کشور بغداد است و از مهمترین شهرهای این کشور می‌توان به کربلا، کاظمین، نجف، سامرا و اربیل اشاره کرد.

شرکت باربری آربی بار در زمینه بسته‌بندی، حمل و انتقال بار به سرتاسر نقاط کشور عراق آماده خدمات رسانی به شما عزیزان است.

شماره‌های تماس شرکت آربی بار:

02122922567

02188561097

09339999719

حمل بار به عراق

حمل بار به عراق

شرکت آربی بار با مجهزترین تجهیزات و بکارگیری نیروهای مجرب در زمینه باربری، خدمات حمل بار به عراق را انجام می‌دهد. آربی‌ بار با سابقه یک دهه فعالیت در زمینه بسته بندی اثاثیه و وسایل و همچنین حمل بار در داخل و خارج کشور می‌تواند گزینه مناسبی برای شما عزیزان باشد.

از آنجا که حمل بار به عراق یک کار تخصصی می‌باشد، بنابراین باید در انجام آن دقت نمود. چرا که اگر در هریک از مراحل آن کوتاهی شود، ممکن است خسارات جدی در پی داشته باشد. بنابراین باید در انتخاب شرکت معتبر و بین‌المللی در زمینه باربری دقت نمود.

شما هم اکنون می‌توانید با برقراری تماس با ما از مشاوره رایگان نیز در زمینه باربری و حمل بار به عراق بهره‌مند شوید.

مقاله حمل بار به ترکیه را نیز می‌توانید مطالعه فرمایید.

خدمات شرکت آربی‌بار برای حمل بار به عراق

شرکت آربی بار جهت حمل بار به عراق خدمات زیر را به مشتریان خود ارائه می‌دهد:

  • استفاده از کامیون های جدید و سربسته
  • بیمه رایگان محموله
  • مشاوره رایگان در زمینه باربری
  • بسته بندی بار با روش‌های نوین
  • هزینه مناسب
  • ارائه خدمات در تمام روزهای سال
  • رانندگان با تجربه در زمینه حمل بار به عراق

آیا در شرکت آربی‌بار امکان ارسال محموله به تمام نقاط عراق وجود دارد؟

بله. خوشبختانه شرکت ما بین‌المللی بوده و با بکارگیری رانندگان باتجربه امکان حمل بار را به تمام نقاط عراق را فراهم کرده است. شرکت ما سابقه حمل بار به اربیل، سلیمانیه، کربلا و سامرا را داشته است.

بسته بندی وسایل و اثاثیه برای انتقال به کشور عراق

خوشبختانه شرکت آربی بار علاوه بر خدمات حمل بار به عراق، خدماتی مانند بسته بندی وسایل نیز انجام می‌دهد. این شرکت با رعایت اصول استاندارد در زمینه بسته بندی وسایل خدمات ارزنده ای به مشتریان خود ارائه می‌دهد. بسته بندی انواع وسایل منزل و شرکت ها شامل وسایل الکتریکی و حساس که حمل و نقل آن‌ها نیاز به دقت زیادی دارد به بهترین شکل انجام خواهد شد.همچنین جهت جلوگیری از آسیب‌ دیدن وسایل، ما از فوم‌ها، استرچ رپ و کارتن‌های مخصوص استفاده خواهیم کرد.

هزینه باربری و حمل بار به عراق

بسته به اینکه محموله ارسالی شما به چه نقطه‌ای در کشور عراق ارسال شود، هزینه متفاوت خواهد بود. علاوه بر آن در صورت درخواست بسته‌بندی نیز با توجه به میزان بار، باید مبالغ مختلفی پرداخته شود. بنابراین بهترین گزینه برای آگاهی از برآورد هزینه ها تماس با شرکت آربی بار می‌باشد.