Select Page

دوستان عزیز ساکن محله امیر آباد تهران در این مقاله قصد داریم یه باربری خوب در منطقه امیر آباد تهران رو بهتون معرفی کنیم. این باربری کل محدوده امیر آباد و اطرافش رو تحت پوشش قرار میده و خدمات متنوعی رو که در ادامه سایت به آن اشاره می کنیم رو ارائه می کنه. باربری آربی بار با شماره 88561097 هستش جهت مشاوره و تماس می تونید با آن تماس بگیرید. شعار باربری ما رضایت مشتری هستش چرا که در صورت رضایت مشتری بعد ها هم به ما مراجعه خواهد کرد.

 

باربری امیر آباد

آربی بار در باربری امیر آباد با بیش از سال ها دارای سابقه درخشان در امر حمل بار و اثاثیه منزل است. از خدمات بسته بندی ما در امیر آباد استفاده از تجهیزات بسته بندی مانند وکیوم های ضربه گیر ، کارتن های لباس، جداسازی لوازم خرده ریز از لوازم درشت ، بسته بندی صحیح و… می باشد. آربی بار کل محدوده امیر آباد را پوشش می دهد. و به هر کجا که مقصدتان باشد از کل محله های تهران حتی با شهرستان آماده خدمت رسانی است.

باربری امیر آباد

قیمت باربری در امیر آباد

جهت اطلاع از قیمت باربری امیر آباد با شماره تلفن های ما تماس بگیرید. قیمت باربری ما توسط اتحادیه باربری تنظیم می شود. و مواردی که تعیین کننده قیمت باربری هستند به شح زیر است:

  • تعداد کارگران میزان ساعت کاری
  • تعداد طبقات ساختمان
  • حجم اثاثیه و وسایل منزل
  • فاصله مبدا و مقصد

 

20 درصد تخفیف در این محله

خبر خوب برای ساکنین امیر آباد آربی بار برای این منطقه با توجه به درخواست بالای مشتریان و رضایت شما 20 درصد تخفیف باربری و حمل بار در نظر گرفته است. جهت برخورداری از این تخفیف با شماره ما تماس بگیرید و سرویس مربوطه خود را سفارش دهید. این تخفیف در کنار قیمت منصفانه و خدمات مناسب و حرفه ای حمل بار ما را به یکی از باربری های مناسب در باربری مرکز تهران تبدیل کرده است.

 

حمل بار در اتوبار امیر آباد

اتوبار امیر آباد با ارائه خدمات حرفه ای حمل بار منزل شما را با دقیق ترین شکل ممکن  انجام میدهد. آربی بار در در بیشتر نواحی تهران شعبه دارد. جهت تماس با ما روی شعبه مرکز تهران کلیک کنید و با مشاوران ما تماس بگیرید. اتوبار امیر آباد در سریع ترین زمان ممکن و با بیشترین دقت بارهایتان را به مقصد می رساند. ما در آربی بار با بیمه نامه های دولتی بار و اثاثیه های گرانبهایتان را بیمه می کنیم.  اسباب کشی بدون دغدغه را فقط با آربی بار تجربه کنید.