Select Page

شرکت باربری آربی بار جهت بسته بندی و حمل بار به ترکیه آماده خدمات رسانی به شما عزیزان است. در ادامه به معرفی کشور زیبای ترکیه و خدمات باربری شرکت آربی بار به این کشور می‌پردازیم.

کشور ترکیه در مرز میان قاره آسیا و اروپا قرار گرفته است. از مهمترین شهرهای ترکیه، می‌توان به استانبول و آنکارا(پایتخت) اشاره کرد. به دلیل روابط تجاری بالایی که میان ایران و ترکیه وجود دارد، شرکت‌های زیادی از طرف ایران در این کشور به ثبت رسیده اند. از طرف دیگر ایرانی‌های زیادی در کشور ترکیه سکونت دارند و همچنین افراد زیادی نیز در حال مهاجرت به این کشور هستند. بنابراین یکی از دغدغه‌های افراد نحوه بسته‌بندی و حمل بار به صورت اصولی و مطمئن به کشور ترکیه است.

 

حمل بار به ترکیه

 

خوشبختانه شرکت آربی بار در زمینه حمل بار به صورت اصولی و مطمئن به خارج از کشور نیز فعالیت می‌کند. این شرکت با تجربه یک دهه در این زمینه می‌تواند گزینه مناسبی برای شما عزیزان باشد.

شماره های تماس شرکت آربی :

02122922567

02188561097

09339999719

 

حمل بار به ترکیه

از آنجا که حمل بار به خارج از کشور یک کار بسیار تخصصی است، بنابراین باید در این عمل نهایت دقت را بکار برد. اگر پروسه بسته بندی و حمل بار به صورت اصولی انجام نشود، ممکن است مشکلات و خسارات جبران ناپذیری گریبان‌گیر افراد شود.

شرکت ما با استفاده از کادری مجرب وسایل یا اثاثیه شما را بسته‌بندی نموده و با رعایت اصول، انتقال و حمل بار را برعهده می‌گیرد. ماشین های حمل بار این شرکت شامل کامیون‌های جدید و مسقف بوده که بدون هیچ مشکلی بار را به مقصد می‌رساند.

برای جلوگیری از آسیب دیدگی وسایل از فوم‌های اسفنجی مخصوص برای بسته بندی استفاده می‌شود تا میزان خسارت را به صفر برساند. بنابراین اگر قصد انتقال بار به کشور ترکیه را دارید با ما تماس حاصل فرمایید.

 

خدمات حمل بار به ترکیه

ما در شرکت خود خدمات زیر را در حمل بار به ترکیه را به بهترین شکل انجام خواهیم داد:

  • بیمه رایگان
  • کادر و رانندگان باتجربه
  • سرویس دهی در تمام روزهای سال
  • بسته بندی اصولی و مطمئن
  • ارائه فاکتور رسمی مهردار
  • بسته بندی و حمل بار در کوتاه ترین زمان ممکن
  • قیمت بسیار مناسب نسبت به دیگر شرکت‌ها
  • انواع ماشین ها متناسب با میزان بار شما

 

حمل بار به ترکیه

محدوده کاری شرکت در حمل بار به ترکیه

شرکت ما محموله ارسالی شما را به تمام شهرهای ترکیه ارسال می‌کند. از شهرهای با فاصله زیاد نسبت به ایران مثل استانبول گرفته تا آنکارا، آنتالیا، ازمیر و … شرکت ما خدمات رساتی می‌کند. بنابراین با خیالی راحت با ما تماس بگیرید.

بسته بندی وسایل و اثاثیه برای انتقال به کشور ترکیه

خوشبختانه شرکت آربی بار علاوه بر خدمات حمل بار به ترکیه، خدماتی مانند بسته بندی وسایل نیز انجام می‌دهد. این شرکت با رعایت اصول استاندارد در زمینه بسته بندی وسایل خدمات ارزنده ای به مشتریان خود ارائه می‌دهد. بسته بندی انواع وسایل منزل و شرکت ها شامل وسایل الکتریکی و حساس که حمل و نقل آن‌ها نیاز به دقت زیادی دارد به بهترین شکل انجام خواهد شد.

هزینه حمل بار به ترکیه

برای برآورد هزینه حمل بار به ترکیه ما نیازمند اطلااتی از سوی مشتریان هستیم. اطلاعاتی شامل: میزان حجم بار، خدمات بسته بندی و انتقال و شهر مقصد. به همین منظور جهت دریافت هزینه ها با شرکت ما تماس حاصل کنید تا اطلاعاتی کامل در این خصوص بدست آورید.