Select Page

باربری دماوند

باربری دماوند تحت نظر آربی بار یکی از با سابقه‌­ترین باربری­‌ها در سطح استان تهران می­‌باشد. که با سال­‌ها تجربه در امور حمل اثاثیه،بسته بندی وسایل و اسباب کشی و چینش بار توانسته است کیفیت خود را تضمین کند و رضایت مشتریان محترم محله دماوند را جلب نماید. این باربری با داشتن کادر ماهر و پر تجربه در حمل و نقل انواع بارهای مختلف اعم از باربری بین شهری و درون شهری، توانسته دغدغه هم شهری های عزیز را در رابطه با اسباب کشی و حمل وسایل به صورت درست و سالم را برطرف کند.

آربی بار به دلیل نزدیک بودن به محله دماوند خدمات بهتری به هم محله خود ارائه می دهد. یکی از این خدمات با ارزش آربی بار در اتوبار دماوند حضور سریع خودرو ها حمل وسایل در محل می باشد. تا اگر قصد اسباب کشی سریع در دماوند را داشتید آربی بار بهتر و سریع تر از هر باربری دیگر می تواند حمل اثاثیه شما را انجام دهد.

 

باربری دماوند

 خیابان دماوند

محله تهران نو یا همان خیابان دماوند امروزی در منطقه 13 شهرداری تهران قرار گرفته است. خیابان دماوند یکی از اصلی‌ترین، مهم‌ترین، طولانی‌ترین و عریض‌ترین خیابان‌های تهران است. این خیابان در شرق از جاده تلو در تقاطع بزرگراه زين الدين آغاز می‌شود و تا میدان امام حسین و خیابان انقلاب در غرب امتداد دارد.

 

حمل وسایل منزل در دماوند

 

حمل وسایل منزل در دماوند بدون آسیب رساندن به آنها و نحوه انجام اسباب کشی یکی از پر استرس ترین فعالیت های شهروندان می باشد. حمل وسایل منزل خود را به آربی بار بسپارید که با سابقه ای طولانی در امر اثاث کشی ، شناخت کامل محله های شهر تهران ، داشتن نیرو کار متخصص ، با امکان بسته بندی اصولی و صحیح وسایل منزل شما و داشتن انواع ماشین های حمل بار استاندارت و همچنین با ارائه خدمات مناسب در قبال هزینه حمل وسایل منزل مناسب تر از همکاران پروسه اسباب کشی را تا حد ممکن برای شما همشهریان عزیز راحت کرده است.

 

اتوبار دماوند

باربری تهرانپارس

برخی از خدمات ارائه شده در باربری دماوند

  • بسته بندی اصولی اثاثیه شما توسط کادر آقا و خانم
  • حمل انواع اثاثیه سنگین و حساس
  • ارائه خدمات باربری شبانه روزی در تمامی روز هفته
  • کادر ماهر و مجرب و خوش برخورد
  • ماشین‌ های مناسب حمل بار موکت کار شده به همراه راننده مجرب
  • بسته بندی تخصصی اثاثیه طبق استاندارد اروپا
  • جابجایی اونواع مبل،گاوصندوق و پیانو 

بسته بندی اثاثیه در اتوبار دماوند

اتوبار دماوند با ارائه ی خدمات بسته بندی حرفه ای اثاثیه و وسایل شما در خدمت شما مشتریان گرامی دماوند می باشد. اتوبار دماوند بسته بندی اثاثیه شما را از وسایل شکستی آشپزخانه گرفته تا مبلمان و انواع وسایل دیگر را به صورت تضمینی بر عهده می گیرد. بسته بندی مناسب باید اصولی انجام شود از جمله نکاتی که باید توجه کرد استفاده از کارتن های چند لایه، انواع ضد ضربه ، فوم، وکیوم وکاور های مخصوص است.