Select Page

نیاوران کجاست؟

نیاوران یکی از محله هاى شمال شهر تهران و منطقه شمیران است که در دامنه‌های جنوبی رشته کوه البرز قرار دارد. این محله که بخشی از منطقه ۱ شهرداری تهران و شهرستان شمیرانات می‌باشد، از شمال با ارتفاعات کلک‌چال، از غرب با تجریش، از شرق با دارآباد و از جنوب با فرمانیه، کامرانیه و دزاشیب هم‌مرز است.

خیابان نیاوران، خیابان اصلی این منطقه است که از میدان نیاوران آغاز شده و تا میدان قدس در تقاطع خیابان شریعتی امتداد دارد.

حمل بار در نیاوران

آربی بار در باربری نیاوران ارائه دهنده خدمات حرفه ای باربری و حمل اثاثیه منزل در نیاوران، همراه با جدیدترین تجهیزات و کارکنان متخصص و آموزش دیده. آربی بار در میاوران آماده ارائه هرگونه خدمات بسته بندی و حمل بار و اثاثه دراین محدوده می باشد.

اتوبار نیاوران یکی از قدیمی ترین اتوبارهای مجاز ارائه دهنده خدمات حمل بار در محله زیبای نیاوران می باشد. اتوبار آربی بار با سالها تجربه در خصوص ارائه خدمات حمل بار و با داشتن پرسنل مجرب و کار آزموده همواره سعی در کسب رضایت هرچه بیشتر مشتریان گرامی داشته و خدمات باربری و حمل بار در نیاوران را با نهایت دقت و با بالاترین کیفیت ارائه می نماید.

حمل بار در نیاوران

بسته بندی وسایل در نیاوران

در هنگام اثاث کشی یکی از کارهای مهم و ضروری بسته بندی صحیح وسایل می باشد . باربری آربی بار با استفاده از تجهیزات کامل مورد نیاز بسته بندی و بروز از قبیل فوم ،نایلون حباب دار مرغوب،سلفون،استرچ رپ ، و کارتن های ۳ و ۵ لایه توسط افراد آموزش دیده انجام می شود تا نگرانی و دغدغه های شما عزیزان را در هنگام اثاث کشی از بین برود.

خدماتی که توسط آربی بار در اتوبار نیاوران ارائه می شود:

  • ارائه ضربه گیر های مخصوص اسباب کشی که کاملا مخصوص اسباب کشی هستند
  • ارائه کارتن های سه لایه و پنج لایه مخصوص اسباب کشی
  • ارائه چسب های میکرون بالا
  • سرویس بسته بندی مبلمان توسط نیرویی حرفه ای
  • ارائه کارتن های رگال دار مخصوص لباس
  • ارسال پرسنل مخصوص و حرفه ای توسط شرکت باربری نیاوران
  • بقچه های زیپ دار مخصوص کار بسته بندی رختخواب و …

 

بسته بندی وسایل در نیاوران

هزینه بسته بندی لوازم منزل در نیاوران

هزینه بسته بندی به عوامل زیادی بستگی دارد.از جمله این عوامل میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

 

دستمزد کارگر بسته بندی

دستمزد کارگر برای هزینه بسته بندی اثاثیه منزل در نیاوران و در تمامی نقاط تهران همواره ثابت است و بر حسب ساعت محاسبه می شود.

بدیهی است هزینه بسته بندی لوازم منزل با توجه به مقدار لوازم و اثاثیه افزایش پیدا کند. در واقع اثاثیه بیشتر به مفهوم نیروی کار بیشتر برای بسته بندی و خدمات اسباب کشی است.

 

قیمت لوازم و تجهیزات بسته بندی

هزینه بسته بندی اثاثیه منزل ارتباط مستقیم با لوازم بسته بندی دارد. به این ترتیب نمی توان مبلغ ثابت و مشحصی را برای هزینه بسته بندی اثاثیه منزل در همه مناطق در نظر گرفت. در واقع این مقدار وسایل و اثاثیه منزل است که تعیین کننده نوع و تعداد کارتن و دیگر وسایل بسته بندی است.