Select Page

بسته بندی لوازم منزل یکی از فعالیت های انجام شده در اتوبار آربی بار می باشد که جهت آماده سازی آن ها برای امر باربری و انتقال انجام میگیرد.

تقسیم بندی بسته بندی لوازم منزل

هر وسیله ی با توجه به اندازه و ابعاد ، وزن و چگالی که دارد ، بسته بندی خاص خود را می طلبد که در ادامه به بررسی برخی از این موارد می پردازیم ، با آربی بار همراه باشید.

بسته بندی وسایل سنگین و کم حجم

بسته بندی لوازم سنگین و کم حجم که چگالی بالایی دارند ، با استفاده از نایلئن های حبابدار چند لایه و کارتن های 5 لایه انجام می شود ، تا وزن زیاد این وسایل باعث پارگی کارتن و افتادن آن ها نشود. ماشین چرخ گوشت ، لباسشویی ، اجاق گاز و… در این نوع بسته بندی لوازم قرار میگیرند.

بسته بندی لوازم سنگین و پر حجم

این نوع وسایل با استفاده از نایلون های حبابدار و کارتن های سه لایه بسته بندی شده و حتما در زیر برخی از آن ها محافظ های چوبی یا پلاستیکی جهت حمل راحت تر قرار داده می شود ، یخچال ، بوفه ، و… نیز دز این دسته بندی قرار می گیرند.

بسته بندی لوازم سبک و پرحجم

این نوع لوازم که چگالی کمتری دارند (نسبت وزن آن ها به حجمی که دارند کمتر است) با استفاده از نایلون های حبابدار بسته بندی شده و در صورت نیاز کارتن تک لایه و یا سه لایه نیز اضافه می گردد. مبلمان ، میز غذاخوری و… نیز در این دسته بندی قرار میگیرند.

بسته بندی لوازم سبک و کم حم

لوازم منزلی که هم حجم کم و هم وزن کمی دارند. اغلب خورده وسایل منزل که در دسته بندی های بالا قرار نمیگیرند ، این خورده لوازن یا به صورت روزنامه پیچ یا به صورت نایلون پیچ بسته بندی شده و با قرار گرفتن در جعبه های مخصوص آماده ارسال میگردند.

بسته بندی لوازم شکستنی

در میان لوازم منزل ، وسایل شکستنی بالاترین حساسیت را داشته و نیاز به دقت بالایی در بسته بندی دارند. استفاده از نایلون های حبابدار و کارتن های مخصوص باربری از الزامات بسته بندی لوازم شکستنی منزل می باشند.

بسته بندی وسایل قیمتی

وسایلی مانند تابلو های نقاشی ، تابلو فرش ها و … که دارای ارزش بالایی بوده و باید به صورت مجزا از لوازم منزل جابجا شوند.
بسته بندی لوازم منزل یکی از فعالیت هایی است که آربی بار به صورت حرفه ای و تخصصی برای مشترایان خود انجام میدهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان فروش ما در اتوبار و باربری آربی بار تماس حاصل فرمایید.