Select Page

شمال تهران

شمال تهران که نزدیک به ۳۰ محله دارد. محدوده‌ی این منطقه بین رشته کوه البرز لواسات و رودخانه درکه است. از آن جایی که این منطقه از توابع شهرستان شمیرانات محسوب می شود با نام شمیران نیز خوانده می شود. شمال تهران به علت داشتن آب و هوای خوب و قرارگیری در ارتفاعات٬ مسیرهای منتهی به کوهستان (دربند٬ درکه٬ توچال) قلب توریستی و گردشگری تهران محسوب می شود.

 

مناطق شمال تهران باربری تحت پوشش
تجریش باربری تجریش
نیاوران باربری نیاوران
اقدسیه باربری اقدسیه
ظفر باربری ظفر
درکه باربری درکه
زعفرانیه باربری زعفرانیه
ولنجک باربری ولنجک
فرشته باربری فرشته
گاندی باربری گاندی
شهرک غرب باربری شهرک غرب
سعادت آباد باربری سعادت آباد
اوین باربری اوین
قلهک باربری قلهک

دروس ، مینی سیتی ، زرگنده ، آراج ، جماران ، دارآباد ، محمودیه ، آجودانیه ، چیذر ، قلهک ، سوهانک ، لویزان ، داوودیه ، کامرانیه ، فرحزاد ، الهیه ، ازگل ، فرمانیه ، باغ فردوس ، جردن ، قیطریه

 

باربری ارزان شمال تهران

باربری ارزان شمال تهران

در باربری شمال تهران پس از تماس شما اکیپ حمل بار ما وارد عمل شده و برای اثاث کشی شما عزیزان آماده می شود. باربری شمال تهران یک خاور مسقف و موکت کاری شده که ۶ متری می باشد را برایتان اعزام کرده که این خاور مخصوص اسباب کشی می باشد و برای حمل بار های شما از یک تیم ۴ نفره استفاده می کند که این تیم یک نفر از آنها بارچین بوده و مسئولیت چیدمان وسایل منزل شما را در داخل خاور ها دارد و سه نفر دیگر کار حمل بار ها را بر عهده می گیرند.

باربری شمال تهران در سه مرحله:

  1.  بسته بندی لوزام منزل و یا بار
  2. حمل و نقل و جابه جایی اثاثیه و یا بار
  3. نصب و راه اندازی و چیدمان دوباره در مقصد

بارهای شما را از مبلمان منزلتان شروع کرده و در داخل خاوری که برایتان ارسال کرده ایم را قرار خواهیم داد و حمل اثاث منزل شما تا اتاق ها و آشپزخانه شما منتهی می شود و به اتمام خواهد رسید و بارهای شما را بعد از بارگیری به مقصد مورد نظرتان انتقال داده و در آنجا نیز بار شما را تخلیه خواهیم نمود.

آربی بار  در باربری شمال تهران برای حمل خرده ریز های شما سرویس نیسان بار را در نظر گرفته ایم که می توانید با نیسان هایی که برایتان اعزام می کنیم اثاث و وسایل خودتان را به مقصد مورد نظرتان انتقال دهید. ما یک تیم سازمان یافته در عرصه حمل بار هستیم که استفاده از کارشناسان دلسوز و پرسنل کاری زحمت کش و ورزیده یکی از بارزترین خدمات در شمال تهران می باشد. شاید بعضی از اوقات برایتان پیش آمده باشد که بخواهید باری را از تهران به شهرستان ببرید ما در اتوبار آربی بار حمل بار به شهرستان را با خاور هایی که در اختیار داریم را برایتان انجام می دهیم.

خدمات آربی بار در شمال تهران

  1. ارائه ضربه گیر های مخصوص اسباب کشی که کاملا مخصوص اسباب کشی هستند
  2. ارائه کارتن های سه لایه و پنج لایه مخصوص اسباب کشی
  3. ارائه کارتن های رگال دار مخصوص لباس
  4. ارائه چسب های میکرون بالا
  5. سرویس بسته بندی مبلمان توسط نیرویی حرفه ای
  6. ارسال پرسنل مخصوص و حرفه ای توسط شرکت باربری شرق تهران
  7. نظافت منزل در مبدا
  8. بقچه های زیپ دار مخصوص کار بسته بندی رختخواب و …

 

باربری ارزان شمال تهران

هزینه های باربری شمال تهران

هزینه های باربری در باربری آربی بار در شمال تهران بستگی به عوامل زیادی دارد از جمله نوع کامیون، نوع بار، تعداد بار، تعداد کارگر، بازه زمانی، هزینه به ازای هر ساعت و… محاسبه می شود. هزینه باربری در شمال تهران نسبت به سایر باربری ها مقرون به صرفه تر و ارزان تر است. برای اطلاع از نرخ هزینه باربری در شمال تهران با شماره 22922567 تماس بگیرید و از نرخ هزینه ها در اتوبار شمال تهران مطلع شوید.

اتوبار شمال تهران تمامی خدمات خود را با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت ارائه می دهد و در روزهای تعطیل و مناسبت های دیگر تخفیف های ویژه ای برای شمالی های عزیز ارائه می دهد، این تخفیفات به صورت درصدی محاسبه می شود و خوشحال می شویم که شما تخفیف بیشتری از ما بگیرید. ما خوشحالی شما را می خواهیم. آربی بار یک سری از خدمات خود را به صورت رایگان ارائه می دهد و با این کار به مشتریان خود کمک می کند تا هزینه های باربری کمتری پرداخت نمایند هدف آربی بار رضایت مشتریان خود است.

 

پرسنل متخصص باربری شمال تهران

پرسنل متخصص باربری شمال تهران

برای این که وسایل و اثاثیه مشتری صحیح و سالم انتقال پیدا کند، مدیریت باربری آربی بار در شمال تهران پرسنل مجرب و کاربلد را استخدام کرده است. پرسنل باربری شمال تهران در هر پست و مقامی ، قبل از شروع به کار در دوره های آموزشی مربوط به حرفه خود شرکت کرده و مهارت لازم را کسب کرده اند. مدیر آربی بار بر این باور است که امروزه با توجه به تغییرات جهانی در زمینه ارائه خدمات علاوه بر زور بازو باید از نیروی اندیشه و تامل برای دسترسی به اهداف استفاده کرد. بر همین اساس روی آموزش نیروی انسانی بسیار حساس و مصمم است و در تهیه امکانات آموزشی کوشا و فعال می باشد.

 

ارائه بیمه بار آربی بار در شمال تهران

استفاده از خدمات بیمه ای برای جبران خسارت ناشی از حوادث ناگهانی به بار از اقدامات مهمی دیگر است که در لیست اهداف ضروری و مهم باربری ارزان شمال تهران قرار دارد. در این اتوبار با اعتبار و قابل اعتماد ، بار مشتری کوچک باشد یا بزرگ ، نو باشد یا کهنه و فرسوده لوازم منزل باشد یا کالای تجاری و بازرگانی تفاوتی نمی کند ، بار قبل از جا به جایی باید بیمه شود. در صورت مواجه شدن با حوادث ناگهانی و غیرمترقبه شرکت بیمه گذار خسارت ناشی از حادثه را به صورت کامل جبران می کند. با این راهبرد و سیاست کاری صاحب بار نگران از دست دادن بار و ضایع شدن آن نمی باشد.

 

بسته بندی اثاثیه در باربری شمال تهران

بسته بندی اثاثیه در باربری شمال تهران

بسته بندی اثاثیه منزل یکی از مهمترین مراحل جابجایی و اسباب کشی است، که نیازمند بکارگیری دقت و ظرافت خاصی است. به خصوص بسته بندی وسایل شکستنی منزل و یا لوازم حساس و مهم شرکت ها یا اداره ها که در صورت بروز هر گونه آسیب یا شکستگی در آنها می تواند خسارت های جدی به همراه داشته باشد.

همکاران ما در آربی بار با رعایت کلیه نکات مهم و بکارگیری جدیدترین تکنیک ها و استفاده از بهترین وسایل و لوازم در این زمینه نهایت تلاش خود را بکار می برند تا اسباب کشی و باربری شرق تهران را در سریع ترین زمان ممکن با استفاده از خودروهای باربری درجه یک و مطمئن برای شما انجام دهند. بطوری که در پایان کار مسلما رضایت شما و خانواده را جلب خواهیم کرد و کوچکترین فشار یا ناراحتی به شما و دیگران بخاطر اسباب کشی و حمل وسایل وارد نمی شود.