Select Page

باربری غرب تهران

آربی بار در باربری غرب تهران تهران آماده ارائه خدمات تخصصی جابجایی وسایل و اثاث کشی منازل , شرکت ها , ادارات در محدوده غرب تهران و مناطق محدوده آن همچون  پونک ، جنت آباد ، گیشا ، تهرانسر ، آریاشهر ، طرشت ، شهران ، چیتگر ، فردوس ، شهر زیبا ، آزادی ، ستارخان ، شهرک آپادانا ، حصارک ، کن ، شهرک اکباتان و … بامجهز ترین امکانات اعم از وسایل نقلیه وحمل نقل بزرگ و کوچک , کارگران جوان و مجرب در زمینه بسته بندی, حمل بار تخصصی , چیدمان و بارچینی با چندین سابقه کار در این زمینه ها می باشد.

از خدمات باربری غرب تهران تضمین جابجایی و حمل بار از مبدا به مقصد مشتری بدون وارد شدن کوچکترین خسارتی در حین جابجایی , داشتن کارگران ورانندگان جوان و ورزیده و با اخلاق است.
ارائه قیمت مناسب حمل بار و بسته بندی حرفه ای و اصولی بار , حمل مطمئن و کاملا تضمینی هرگونه بار همراه با بیمه نامه , داشتن انواع ماشین های حمل و نقل مجهیز و سرویس شده در غرب تهران با آربی بار جهت مشاوره با ما تماس بگیرید.

 

بیمه نامه در باربری غرب تهران

باربری غرب تهران برای آرامش و آسودگی مشتریان خود اقدام به ارائه بیمه نامه قبل از بارگیری وسایل و اسباب کشی، در طول باربری تهران وسیله ی توسط کارکنان ما در اتوبار غرب تهران گم یا شکسته شود، بتوانید خسارت آن را دریافت نماید، این بیمه نامه از زمان بارگیری وسایل تا تخلیه اعتبار دارد، هدف اتوبار غرب تهران این است که میزان خسارت و هزینه های اضافی را به حداقل برساند.

 

باربری غرب تهران

حمل اثاثیه منزل در غرب تهران

حمل وسایل و اثاثیه منزل و ادارات و موسسات تخصص ماست. شرکت آربی بار در  باربری غرب تهران  توانسته در طول سالهای گذشته به عنوان یکی از بهترین شرکتهای باربری غرب تهران، بهترین خدمات اتوبار و اسباب کشی را به همشهریان محترم  در محله های غرب تهران ارائه دهد. البته این کار مستلزم داشتن امکانات مناسب  از جمله وسایل درجه یک بسته بندی بار و همچنین در اختیار داشتن بهترین خودروهای حمل بار مانند انواع خاور و کامیون، کامیونت و یا وانت بار و همچنین استفاده از بهترین کارگران باربری و حمل بار در شمال تهران جهت بسته بندی و حمل اثاثیه منزل و شرکتها، بوده است.

 

خدمات آربی بار در اتوبار غرب تهران

آربی بار در اتوبار غرب تهران خدمات منحصر بفرد و ویژه ای را برای اهای محترم محله های غرب تهران تدارک دیده است:

  • ارسال ماشین باربری بزرگ ، مجهز و مدرن با کلیه امکانات لازم و راننده مجرب و متخصص
  • اعزام کادر آموزش دیده باربری و بسته بندی – خانم و آقا
  • بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل
  • جابجایی و حمل لوازم سنگین
  • جابجایی جهیزیه عروس با سرویس VIP
  • جابجایی و حمل لوازم سنگین
  • وانت بار و نیسان بار جهت باربری سبک و سریع
  • حمل وسایل حساس و ارزشمند نظیر پیانو
  • مشاوره و راهنمایی به صورت شبانه روزی 24 ساعته

 

قیمت های مناسب باربری غرب تهران

شرکت باربری غرب تهران خود را موظف میداند که بهترین و مناسب ترین خودروهای مناسب را با توجه به نیاز مشتریان گرامی و با تجهیزات کامل با قیمتی مناسب ارسال نماید. آربی بار با در اختیار داشتن انواع خوردهای حمل بار از قبیل وانت ، نیسان ، کامیون و خاور آماده ارائه خدمات باربری در تهران بخصوص در غرب تهران با بهترین قیمت و هزینه باربری می باشد. آربی بار  برای حمل اثاثیه منزل و کالاهای حساس از خاورهای موکت کاری شده جهت حفظ سلامت بار استفاده می کند.

 

بسته بندی اثاثیه منازل در غرب تهران

بسته بندی اثاثیه منازل در غرب تهران

بسته بندی صحیح لوازم منازل مهمترین مرحله اسباب کشی است. در صورتی که بسته بندی اثاثیه به درستی انجام نشود ، در هنگام حمل و نقل اثاثیه و لوازم ارزشمند آسیب می بیند. برای پرهیز از آسیب دیدگی لازم است در مرحله بسته بندی نکات ایمنی رعایت شود و بسته بندی به درستی انجام پذیرد. به همین منظور آربی بار تدارکات خاصی را برای بسته بندی وسایل منزل در محدوده غرب تهران در نظر گرفته است.

 

جمع آوری وسایل و بسته بندی آن

یکی از مهمترین بخش ها در یک جا به جایی، جمع آوری و بسته بندی لوازم منزل است. اگر بسته بندی اصولی و درست انجام شود کمترین آسیب به اسباب وارد می شود ، بسته بندی باید به گونه ای انجام شود که در طی جا به جایی احتمال تمام ضربه ها در نظر گرفته شود. تهیه وسایل بسته بندی نیز بخشی از خدماتی است که شرکت ها برای بسته بندی قبل از اسباب کشی به شما ارائه می دهند.

 

حمل اثاثیه

بعد از اینکه اسباب و وسایل به صورت کامل جمع آوری و بسته بندی و لیبل گذاری شده اند ، وارد بخش بعدی یعنی جا به جایی و انتقال این وسایل میشویم.

در هنگام جا به جایی چندین نکته بسیار اهمیت دارد . یکی از مسائل بسیار مهم در امر جا به جایی انتخاب نوع ماشین برای حمل اثاثیه است. شما باید به میزان بار خود توجه کنید. ماشین اسباب کشی باید به اندازه اسباب شما باشد. استفاده از ماشین کوچکتر شما را در خطر آسیب دیدن اثاثیه تان قرار می دهد و شاید لازم باشد که چندین بار رفت و آمد داشته باشید. برعکس این موضوع هم وجود دارد در صورتی که ماشین حمل اثاثیه بزرگتر از میزان اسباب و و سایل شما باشد هم هزینه شما را افزایش می دهد و هم ممکن است اسباب شما در حین حمل و نقل آسیب ببیند.

 

بازکردن بسته ها و چیدمان آن

یکی دیگر از خدماتی که شرکت های بسته بندی اثاثیه منزل به شما ارائه می دهند چیدمان منزل جدید است . لازم به ذکراست که تمامی این خدمات توسط همه شرکت های بسته بندی ارائه نمی شود و بسیاری از شرکت ها تنها برخی از این خدمات را به شما ارائه می دهند. اما شرکت آربی بار جزو معدود شرکت هایی است که کلیه این خدمات را از صفر تا صد بدون نیاز به حضور شما انجام می دهد.

 

باربری شهران

باربری ولیعصر

باربری جردن

باربری هروی