Select Page

بسته بندی لوازم ادارات : ادارات و سازمان ها به دلیل قوانین داخلی و محدودیت هایی که دارند ، اصول و قوائد خاصی برای بسته بندی لوازم دارند. اسناد طبقه بندی شده ، تجهیزات و لوازم اداری ، میز و صندلی ها و سایر مواردی که در هر اداره یا سازمانی وجود دارند نیازمند روشی خاص برای بسته بندی و انتقال را دارند.

آربی بار ارائه دهنده انواع خدمات بسته بندی و جابجایی لوازم ادارات و سازمان ها در تمام نقاط تهران در سریع ترین زمان ممکن و با ایمنی بالا می باشد.

بسته بندی لوازم ادارات و سازمان ها

جهت بسته بندی ایمن ، سریع و کم هزینه لوازم ادارات و سازمان ها با مشاورین ما در اربی بار تماس بگیرید.
جابجایی سازمانی یکی از مواردی است که ممکن است برای هر سازمان و اداره ای پیش آید.

هزینه های بالای جابجایی ، شکستگی وسایل در جابجایی و آسیب های احتمالی به وسایل ادارات از جمله موارد است که باعث نارضاتی افراد در این زمینه می شود.

باربری آربی بار با تمهیدات ویژه ای که برای بسته بندی لوازم ادارات و سازمان ها در نظر گرفته است ، تمامی نارضایتی های مشتریان را از بین برده و از این رو اولین مشتری آربی بار مشتری همیشگی برای ما بحساب می آید.

روش های بسته بندی لوازم ادارات

بسته بندی اسناد و مدارک

اسناد و مدارک هر سازمان جزء دارایی های حیاتی و مهم آن به حساب می آید ، نیاز به دقت بسیار بالایی داشته و باید در بسته بندی های ضد آب و ضد حریق و ضد رطوبت گذاشته شوند. در حمل و نقل این اسناد نیز باید دقت بالایی داشت.

میز و صندلی ها

میز و صندلی ها ، کمد ها , قفسه ها , مبلمان اداری و سایر مواردی که نیاز به بسته بندی خاصی نداشته و با نایلن کشی ساده می توان اقدام به جابجایی آن ها نمود. نکته ی مهم در این بسته بندی لوازم ادارات ، نگهداری و مواظبت آن ها از ضربه خوردن و شکستگی در جابجایی و اثباب کشی می باشد.

تجهیزات اداری

سیستم های کامپیوتری , اسکنر ها , پرینتر ها , تلفن ها و… در این دسته بندی قرار می گیرند. حساسیت بالایی به ضربه داشته و باید توجه ویژه ای در بسته بندی و جابجایی آن ها داشت.

آربی بار با ارائه خدمات ویژه در بسته بندی لوازم ادارات و سازمان ها در تمامی نقاط 22 گانه تهران دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با مشاورین اتوبار و باربری آربی بار تماس حاصل فرمایید.