Select Page

باربری  آجودانیه

؛ اتوبار ارزان قیمت در محله آجودانیه , قیمت اتوبار در آجودانیه محله ای واقع در شمال غربی تهران بزرگ :  در شمال غرب تهران منطقه ای قرار دارد به نام آجودانیه . این منطقه در دامنه های رشته کوه های البرز واقع شده که ارتفاع آن در بعضی از قسمت های این منطقه به 1700 متر نیز می رسد .

موسسه باربری آجودانیه

آربی بار تهران با داشتن سابقه ی درخشان , به همت خداوند رحیم و باهمت پرسنل باتجربه و صبور و مدیریت حرفه ای با خدماتی که در رابطه با بسته بندی و حمل و جا به جایی بار مانند استفاده کردن از مرغوب ترین جعبه و کارتن ها و استفاده از افراد و کارگران متخصص و باتجربه در این زمینه توانسته تا امروزه بهترین خدمات را برای شهروندان عزیز داشته باشد . این شرکت با داشتن سوابق درخشان مورد اعتماد شهروندان تهرانی قرار گرفته است که این یک سرمایه ی عظیم برای کل شرکت آربی بار محسوب می شود .

شرکت اتوبار آجودانیه

آربی بار امروزه به یکی از بزرگترین ناوگان حمل و انتقال اثاثیه ی و کالا در کلان شهر تهران تبدیل گشته و با خارج کردن ماشین های فرسوده از ناوگان حمل بار خود و با جایگزین کردن ماشین های نو و همراه با آخرین تکنولوزی های مخصوص حمل بار و موکت دار شده آماده ی هرگونه خدمت رسانی به شهروندان محترم می باشد . به یاد داشته باشید که شرکت آربی بار تهران فقط دو شعبه در استان تهران دارد . منشور کاری پرسنل آربی بار تهران بر ارائه ی با کیفیت ترین خدمات در سریع ترین زمان ممکن تدوین شده است . هدف تمام پرسنل و مدیریت و کارگران و دیگر عوامل آربی بار تهران کسب رضایت مشتریان می باشد . گفتنی است شرکت آربی بار تهران آماده خدمت رسانی به طور شبانه روزی حتی در ایام تعطیل می باشد .

فعالیت‌های زیر بخشی از خدمات باربری و اسباب کشی ما در اتوبار آربی بار تهران شعبه باربری آجودانیه است:

بسته بندی تخصصی با کارگران آقا و خانم
حمل و نقل و جابه جایی انواع لوازم سنگین و اثاثیه‌های حساس و شکستنی.
ارائه خدمات باربری ۲۴ ساعته و شبانه روزی حتی در ایام تعطیل.
کارگران ماهر و کارآزموده در جابه جایی و حمل بار.
ارائه دهنده خدمات باربری و اسباب کشی داخل شهری و بین شهری .
استفاده از ماشین‌های حمل بار لوکس و تمیز (با کف موکت کاری شده و سقف عایق بندی شده).
بهره‌گیری از رانندگان آشنا به مسیر و پر تجربه.
بسته بندی تخصصی وسایل با ابزارهای مدرن و روش‌های نوین در بسته بندی.

شماره های تماس آربی بار در شعبه باربری آجودانیه  :

شعبه شرق تهران  77591589

شعبه شمال تهران 22922567

شعبه مرکزتهران  88561097

شعبه غرب تهران 44615664

شعبه جنوب تهران 66849524

انتقادات وپیشنهادت 09339999719