Select Page

نحوه انتخاب کارتن اسباب کشی , باربری و اتوبار آربی بار :

یکی از اصلی ترین مواردی که در اسباب کشی باید به آن دقت فراوانی شود کارتن ها هستند چون نقش مهمی در اسباب کشی و انتقال اثاثیه به مکان جدید داشته اند.
کارتن ها از وسایل مورد نیاز و حیاتی هستند که در زمان اسباب کشی نقش مهمی را دارند. امروزه در بازار کارتنهای با سایزهای مختلف و نمونه های متفاوتی تولید می شود. اما سوال اینجاست که آیا واقعا هر کارتنی برای اسباب کشی در باربری مناسب است؟

همانطور که اشاره کرده ایم کارتن ها در اسباب کشی از مهم ترین وسایل به شمار می رود‌. کارتنها علاوه بر اینکه کمک می کنند تا شما وسایل را به محل جدید انتقال بدهید ، سبب می شوند تا آسیبی به وسایلی شما وارد نشود و همچنین از گم شدن آنها جلوگیری می کند. البته بهتر است فراموش نکنید که کارتنها مخصوصا برای خرده ریزها و وسایل شکستنی تان پرکاربرد هستند.

نحوه انتخاب کارتن اسباب کشی

از اصلی ترین سوالاتی که پیش از اسباب ‌کشی برای شما به وجود می آید ،چگونگی انتخاب کارتن از نظر جنس و ابعاد مناسب است؟

اول از هر چیزی باید بدانید که کارتنی را که انتخاب میکنید باید به آسانی قابل حمل باشد و همچنین ابعاد مناسبی را داشته باشد. منظور از سایز مناسب یعنی نه خیلی بزرگ باشد و نه خیلی کوچک که چیزی درون جا نشود.افزون بر این موارد باید به قابل حمل بودن و استحکام کارتن ها نیز دقت کنید. کارتن اسباب کشی مخصوصا در زمان اسباب کشی باید استحکام خوبی داشته باشد تا بتواند وزن اثاثیه را تحمل کند و پاره نشود. گاهی برخی از افراد به سراغ کارتنهای میروند که در مغازه و فروشگاه ها وجود دارد این مورد میتواند خسارتهای را در زمان جابه جایی برایتان به وجود بیاورد و همچنین از نظر بهداشتی کار غلطی است.
امروزه برای کارتنهای اسباب کشی از نظر مشخصات، ابعاد، جنس و…. استانداردهای تعیین شده است. برخی ازشرکتهای تولید کارتن وجود دارند که سابقه زیاد و ارزشمندی در این زمینه داشته و می توانید کارتنهای آنها را خریداری کنید که مخصوص اسباب کشی هستند و از استحکام و اندازه ی مناسبی برخوردارند.
می توان به شرکت های از جمله uboxو u-Haulو….اشاره نماییم.

نکات مهم در خصوص انتخاب کارتن اسباب کشی

1) به شما توصیه می شود زمانی که یک کارتون را تهیه کردید به فکر ماژیک یا وسیله ی باشید که بتوانید بر روی کارتن ها محتویاتشان را یادداشت نمایید. اگر به ماژیک دسترسی ندارید می توانید از برگه های یادداشت استفاده کنید و آن را روی کارتنها بچسبانید.

2) هر کارتن را در صورتی باز کنید که دقیقا جای آن را بدانید. با اینکار موجب می شوید که سریعا وسایلتان بر سرجاهای خود چیده شوند و مجبور نباشید ماه ها درون جعبه ها به دنبال وسایل مختلف تان بگردید.

3) هر کارتن و جعبه ی را پیش از اینکه وسایلی را درون آن بگذارید به خوبی با چسب کف آن را بچسبانید.

4) توصیه ما به شما این است که لوازم شکستنی خود را درون جعبه های اصلی خودشان بگذارید چون حفاظ دارند و آسیب کمتری به وسایل تان وارد می شود. اما اگر جعبه هایشان را دور ریخته اید می توانید پس از چیدمان وسایل دور آنها را با پلاستیک حباب دار یا روزنامه های باطله بپوشانید.

شماره های تماس آربی بار در  :

شعبه شرق تهران  77591589

شعبه شمال تهران 22922567

شعبه مرکزتهران  88561097

شعبه غرب تهران 44615664

شعبه جنوب تهران 66849524

انتقادات وپیشنهادت 09339999719